Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind înființarea unei linii de transport turistic în municipiul București
Comentarii
MIrcea 2009-04-09 16:42:11
Ideea este buna daca este implementata CORECT.

Astfel:
- Autobuzele Citaro nu sunt cele mai potrivite deoarece ofera o perspectiva prea joasa asupra orasului. Autobuzele supraetajate sunt cele mai folosite in acest scop in alte orase (Barcelona, Londra, Paris, Sydney).
- De asemenea, statiile de oprire ar trebui semnalizate specific si sa aiba refugii cu design special (si de calitate), in care sa se gaseasca harta traseului si informatii in diverse limbi de circulatie internationala (pe langa romana, evident).
- Evident, trebuie sa se construiasca un site internet cu informatii despre autobuzul turistic al Bucurestiului, si de unde, eventual, sa se poata cumpara bilete online.
- Odata cu biletul, sa se ofere si un pliant cu principalele obiective care se viziteaza.

Dar...poate vreau prea multe
Adrian-Florin Balteanu 2009-04-20 23:39:01
Fac următoarele observaţii privind traseul proiectului vizînd “înfiinţarea unei linii de transport turistic în municipiul Bucureşti” supus spre dezbatere publică:

1. necesitatea unei statii între Piaţa Victoriei şi Piaţa Revoluţiei, poate la Muzeul G. Enescu sau Muzeul Colecţiilor, au ambele
2. prelungirea traseului spre est cu întoarcere la Piaţa Leu cu staţie în apropierea intrării la Muzeul Cotoceni, e neplacut pentru un turist, ce nu cunoaşte locul pe vreme rea să caute intrarea pornind din staţia Carol Davila
3. prelungirea traseului de la intersecţia C Noica cu Calea Plevnei pînă la Gara de Nord şi întoarcerea pe traseu pe Str. Berzei, e posibil ca unii turişti să aibă cazarea în zona Gării de Nord. Gara de Nord însăşi poate fi un obiectiv de prezentat pe traseul turistic
4. staţie nouă la biserica Sf Gheorghe Nou, cred ca e mai bina ca în zona nucleului istoric să existe mai multe staţii
5. staţie nouă la intersecţia Str Mîntuleasa cu Calea Moşilor cu Bd Carol, poate ar fi interesant pt un turist sa coboare şi să mearga prin locurile descrise in nuvelele lui Mircea Eliade, în plus e prea mare distanţa între staţiile Universităţii - Foişorul de Foc
6. staţie nouă la Grădina Ioanid, obiective de vizitat turistic pe jos: Grădina Ioanid, zona de ambasade şi centre culturale de pe Bd. Dacia şi zona de case de la sud Bd. Dacia
7. prelungirea traseului spre sud, pînă la Parcul Carol (obiective turistice adăugate: Parcul Carol, cartierul Dealul Filaretului, Muzeul Tehnicii, Biserica Sf. Spiridon Nou)
8. staţia de la Ch. de Gaulles este înghesuită între ieşirea din staţia de metrou şi carosabil
9. prelungirea traseului la nord de la Piata Presei Libere la Muzeele Minovici.
Va rog sa imi confirmati pe adresa de e-mail primirea acestui mesaj si sa binevoiti a imi trimite raspuns privind observatiile de mai sus.
ASUB (Asociatia Spatiul Urban Bucuresti) T Frolu 2009-04-22 22:20:11
Solicitam o sedinta de dezbatere publica pe tema acestui proiect. Este o discutie despre ce defineste Bucurestiul ( trecut si viitor) iar ulterior expertii in trafic si refugii vor gasi solutiile adecvate. Un astfel de traseu este un "discurs" cultural istoric dar si un demers de maketing turistic si nu doar o linie de autobuz pe care scriem mare Traseu Turistic sau un slogan dragut colorat cu pretentie de brand de oras.Este o initiativa buna ce trebuie sustinuta, sa aiba un concept bun si acceptat de cetateni dar si fondurile necesare pentru a permite realizarea unui circuit eficient economic, cu autobuze adecvate scopului, echipate si administrate corespunzator , cu statii dotate cu sisteme de informare si echipament urban corespunzator , etc, etc.
Va multumesc