Mircea Danciulescu | 2009-02-27 22:11:01 |
Acest proiect este mai mult decat binevenit in contextul generalizarii acestor mesh-uri pe cladirile din Bucuresti, in special cele din intersectiile aglomerate si cu mare vizibilitate. Ele creeaza o imagine dezordonata a Capitalei, chiar daca nici fatadele pe care le acopera nu sunt intr-o stare satisfacatoare. Un caz extrem este cel al Unirea Shopping Center, care este acoperit in totalitate de aceste mesh-uri. Nu sunt impotriva reclamelor in oras, ba chiar dimpotriva, numai ca acestea trebuie sa fie de calitate si sa se integreze armonios cu orasul. Ideea ar trebui dusa mai departe insa, si spre ecranele video care au rasarit aproapre in fiecare intersectie aglomerata, si care, pe langa faptul ca inrautatesc aspectul general, constituie si o sursa de distragere a atentiei participantilor la trafic. |
Andrei Mihai Georgescu | 2009-03-02 04:17:37 |
Buna ziua! Cred ca va grabiti. Atata timp cat blocurile bucurestene arata inca triste si murdare, iar primaria nu isi poate permite sa investeasca in ele, petele de culoare ale reclamelor infrumuseteaza imaginea orasului. Ca sa nu mai spunem, ca multe scari interioare in aceste imobile, au fost modernizate de catre asociatii, cu fondurile primite de la firmele de profil. De ce sa le limitati aceasta posibilitate, mai ales intr-un an de criza? Multumesc, Andrei Mihai Georgescu |
bogdan | 2009-03-02 15:26:08 |
Proiectul de hotarare promovat de CGMB este discriminatoriu si absolut inutil. Se pare ca PMB a solutionat deja toate problemele reale ale municipiului si, nesuportand sa stea degeaba, a ajuns sa se ingrijeasca de ansambluri publicitare. PMB are deja la dispozitie un instrument coercitiv prin care poate dispune desfiintarea ansamblurilor publicitare de tip plasa amplasate ilegal si anume Legea 50/1991 cu modificarile si completarile ulterioare. Ca intotdeauna, probabil din comoditate, PMB prefera sa interzica amplasarea tuturor suporturilor de tip plasa, in loc sa aplice legea deja existenta si sa dispuna desfiintarea celor amplasate ilegal si a celor care \\\"au un impact negativ asupra imaginii urbanistice a Bucurestiului\\\". Mai mult decat atat, prin interzicerea amplasarii acestor tipuri de reclame, PMB loveste foarte puternic in asociatiile de proprietari din imobilele pe care sunt afisate, fiind stiut faptul ca, din sumele incasate cu titlu de chirie, acestia efectuau lucrari de intretinere si refacere a blocurilo, ba chiar achitau o parte din facturile aferente utilitatilor. De asemenea, dupa cum se poate observa foarte clar din expunerea de motive a initiatorului, PMB nu are o imagine foarte clara asupra realitatii bucurestene, afirmand ca mesh-urile nu pun in valoare arhitectura cladirilor. Care arhitectura? Intr-adevar, sunt de acord cu desfiintarea mesh-urilor amplasate pe cladirile declarate monument, dar trebuie sa admitem ca Bucurestiul nu este un oras cu o plin de cladiri monument si de cladiri cu valoare arhitectonica. Trist este ca, din toata aceaste istorie, cei mai afectati sunt tot locatarii imobileleor, fiind privati de o sursa importanta de venit in conditiile crizei economice actuale. In concluzie, PMB, in loc sa emita un regulament prin care sa reglementeze in mod clar, indisolubil si neechivoc activitatea de publicitate de pe raza Municipiului Bucuresti, prefera sa interzica in totalitate amplasare mesh-urilor ignora |
Ilona Fodoroiu | 2009-03-02 15:45:13 |
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a luat decizii care au dus la distrugerea iremediabila a imaginii Bucurestilor (aprobarea construirii cladirilor turn, distrugerea spatiilor verzi, abandonarea Centrului Istoric, cheltuirea nejustificata a milioane de euro din banii nostri). Cred ca amanarea deciziei de desfiintare a mesh-urilor pana trec efectele crizei economice nu provoaca orasului mai mult rau decat cele mentionate mai sus. Iar in cazul mesh-urilor raul e reparabil! |
cosmin fodoroiu | 2009-03-02 15:52:52 |
Sunt impotriva interzicerii reclamelor tip mesh deoarece locuiesc intr-o cladire pe care este postat un astfel de material publicitar si firma cu care administratia are contract plateste in fiecare luna o suma pe care o folosim la reparatii curente si la modernizarea blocului . |
Anonim | 2009-03-02 16:01:59 |
Acest proiect trebuie pus in aplicare cat mai repede si totodata extins asupra ecranelor video amplasate in intersectii cu trafic intens.Deasemeni, ar trebui reluata initiativa de organizare a licitatiei pentru mobilier stradal, avand in vedere ca exista o carta in acest sens emisa de Primaria Generala. |
A Fish | 2009-03-02 16:28:42 |
Ar trebui sa reglementati toata publicitatea din Capitala, nu doar mesch-urile. Si panourile alea sunt dispuse cam haotic, si ecranele de mari dimensiuni etc. |
Ecaterina Dobrin | 2009-03-02 20:04:09 |
Uitandu-ma peste expunerea de motive inaintata de acest consilier, sunt uimit de reactiile numerosilor straini care au "vizitat" in special sectoarele adiacente centrului Bucurestiului si care n-au habar ce eforturi depun Asociatiile de Proprietari in a strange fonduri pentru a remedia o terasa de bloc, o conducta de apa, pentru a remedia un lift cu o vechime cat etatea acestui "consilier" al primariei, cred. Sa ne arate mai bine cum poate Primaria sa aloce ea fonduri pentru remedierea fatadelor, acum cand Asociatiile de Proprietari din Sectorului 6 (Ex.)sunt somate sa renoveze fatadele pe motiv ca pericliteaza siguranta pietonilor ce tranziteaza prin fata lor. Cred ca sunt probleme mult mai importante pe care trebuie sa le rezolve Primaria in perioada urmatoare precum realizarea Pasajului Orhideelor, proiect care, daca mai stagneaza, ne mananca o gramada de bani din buget. |
Catalin | 2009-03-03 00:40:11 |
Mda, tara arde si este in criza economica si in crize de toate felurile si ai nostrii ca de obicei pun paie pe foc. Domnilor, locuiesc intr-un astfel de bloc, afectat de un astfel de mesh, bloc in care locuiesc oameni simplii, pensionari, oameni care muncesc pe salariile mizere din tara noastra, doar ca sa traiasca, multi dintre acesti oameni reusesc sa-si plateasca super-costurile de intretinere si alte cheltuieli cu aceste venituri suplimentare, date de catre firma de publicitate care a amplasat acest mesh, asociatia de proprietari a investit toate aceste venituri in reparatii si chiar in aceasta saptamana vor sa se apuce de reabilitare termica, tot din banii incasati de la aceasta firma, ganditi-va de mai multe ori inainte de a lua aceasta decizie, oricum cred ca aceasta "capitala europeana" ar arata mult mai jalnic decat fara aceste plase publicitare din cauza cladirilor vechi si darapanate, dar se asorteaza cu gaurile din asfalt si a lucrarile de reabilitare a soselelor care nu se mai termina. Cred ca mai important ar fi sa terminati "marile proiecte" pe care le-ati inceput si nu mai doriti sa le continuati (podul de la Basarab si pasajul de la Baneasa). Cred ca nu mai este nevoie sa spun ca, prin interzicerea amplasarii acestor suporturi publicitare, nu veti face decat sa ingrosati randurile datornicilor la intretinere si alte utilitati si a somerilor (care vor proveni, cu siguranta, din aceste firme de publicitate). |
Lucian | 2009-03-03 08:45:10 |
Daca se va aplica legea si se vor ampasa doar mesurile care au autorizatie de constructie(dispar cele de pe monumente-ca nu ai cum sa ai autorizatie pe un monument istoric) atunci nu va mai fi o problema legata de mesuri, nu vom mai avea structuri aiurea si blaocurile chiar vor arata bine asa cum arata si prin praga, salonic etc. unde sunt mesuri si nimeni nu e suparat pe acest tip de publicitate |
Hermina | 2009-03-03 11:19:36 |
Decat sa vad blocurile din Bucuresti cenusii,crapate si cu tencuiala cazuta mai bine le vad cu mesh-uri pe ele care sunt colorate si dau un aspect mult mai frumos cladirilor.Cred ca cel mai bine ar fi sa va ocupati de lucruri mult mai importante care "arde" Bucurestiul la ora actuala.Multe asociatii folosesc banii care ii primesc de la firmele care afiseaza aceste mesh-uri pentru reparatiile blocurilor si infrumusetarea lor ceeia ce dvs.domnilor de la primarie nu va permiteti sau nu vreti sa va permiteti. |
Alin Sandu | 2009-03-03 11:59:22 |
Nu sunt de acord cu voi, este o mare prostie, nu cred ca vati imaginat cum o sa arate Bucurestiul daca dati meshurile jos. Sunt blocuri care arata impecabil, datorita firmelor de publicitate, asociatiile au investit banii luati de la aceste firme si au modernizat scarile de bloc, ceea ce voi nu veti face nici in 2200. Sau vreti cumva sa astupati gaurile din Bucuresti cu ele???????? |
Eugenia | 2009-03-03 12:02:55 |
Primaria ar trebui sa se gandeasca la asociatiile de proprietari si la locatarii acestor blocuri( mai ales la cei in varsta) care lunar primesc bani pentru inchirierea spatiului de afisare.Eu sunt de parere ca ar fi o mare pierdere pentru ei.Mesh-urile strica imaginea Bucurestiului, in contextul in care Bucurestiul este un mare...santier? |
Marius Cacaliceanu | 2009-03-03 13:37:33 |
Este foarte interesant faptul ca Primaria Mare a devenit interesata de aspectul cladirilor din Bucuresti. Ultima oara cand a mai fost intresata a coincis cu aparitia celebrelor "buline rosii". Cate cladiri au fost consolidate de la aparitia acestor buline? Mai mult, cladiri monument sunt lasate in paragina de catre proprietari si nu in putine cazuri chiar ajutate de acestia sa cada pentru ca in locul lor sa apara cladiri de birouri a caror arhitectura contrasteaza cu cladirile din jur, iar Primaria tace fara sa vada actiunile Asociatiei “Salvati Bucurestiulâ€. Plasele de pe cladirile monument? Daca au fost autorizate, cel care si-a permis sa le autorizeze trebuie sa raspunda, iar daca nu sunt autorizate Disciplina in Constructii ar fi trebuit sa intervina si cel tarziu a doua zi plasa sa nu mai existe. Referitor la plasele amplasate pe blocurile de locuinte, acestea mai degraba ascund griul trist al fatadelor care plang cu lacrimi de tencuiala si sunt brazdate de crapaturile vremii, sunt blocuri in care o plimbare cu liftul este o adevarata aventura, iar pentru locuitorii ultimelor etaje ploaia mai are un inteles devenind un membru nedorit al familiei. La fel de adevarat e ca plasele ascund balcoane inchise dupa cum i-a traznit fiecaruia, carnati sau chiloti atarnati la uscat in functie de sezon. Maine se vor impini 32 de ani de la curemurul din ’77. Un cutremur v-ar scapa de grija multor plase, dar vai, vor cadea si cladirile pe care sunt afisate. |
Alina | 2009-03-03 13:48:26 |
Buna ziua! Imi exprim parearea in calitate de bucurestean cu privire la acest proiect si sunt de acord cu desfiintarea mesh-urilor amplasate ilegal sau pe cladirile declarate monument, pentru care exista si o lege pe care insa nu o aplica nimeni. Desfiintarea acestor suporturi publicitare in totalitate, mai ales acum in perioada de criza nu va ajuta pe nimeni, ba chiar mai mult , ii va afecta pe locatarii imobilelor pe care sunt afisate mesh uri si care foloseau sumele incasate pentru lucrari de reparatii, intretinere, sau chiar pentru platile facturilor de utilitati, va reduce bugetul pe care primariile il obtin din taxe, va afecta firmele care detin astfel de locatii prin eventualele disponibilizari de personal. |
Mihaela Sarbu | 2009-03-03 15:03:19 |
Acest proiect nu se poate aplica in totalitate..Partial este nevoie deoarece multele reclame nu sunt amplasate in modul cel mai corect si in spatiul cel mai potrivit...dar nu trebuie sa se renunte in totalitate la idee…sunt locuri si spatii care parca tocmai pentru asta sunt facute si o reclama cu bun gust si interesant continut e buna de privit...Bucurestiul are nevoie de culoare si viata...iar reclamele sunt acelea care contribuie intr-un mod bun la aceasta! |
Alice | 2009-03-03 15:46:44 |
Interzicerea in totalitate a afisarii mesh-urilor o consider o decizie gresita si fara argumente solide. Da! Se poate interzice afisarea pe cladirile care sunt monumente de arhitectura. De altfel, in orice capitala europeana exista mesh-uri, amplasate chiar si pe cladiri istorice. Publicitatea e un lucru important atat pentru foarte multe firme din oras, cat si pentru locatarii care si-au dat acordul pentru montarea acestor meshuri pe cladire, mai ales in aceste vremuri pe care le traim cu totii. In conditiile in care nu ar mai exista aceste suporturi de tip mesh, bugetul de stat, bugetele locale, cat si locatarii cladirilor unde sunt amplasate meshuri vor avea de suferit. E important sa existe reguli, dar e important sa fie si respectate. Cadru legislativ exista in acest moment si ar fi trebuit pus in aplicare de mult pentru meshurile amplasate ilegal, pentru meshurile amplasate pe cladirile declarate monument istoric sau pe cladiri care fac parte din patrimoniu. |
Mircea | 2009-03-04 10:40:12 |
La cum arata cladirile din Bucuresti, acestea ar trebui "ambalate" cat mai bine. Va arata vreodata Bucurestiul altfel decat GRI ? Asa ca sa-i lasam pe cei ce vor sa-l mai coloreze un pic sa o faca. Este si spre binele asociatiilor de proprietari care oricum nu primesc alt ajutor din partea primariilor pentru reparatii. |
Adrian | 2009-03-04 12:53:02 |
Problema nu e existenta mesh-urilor, ci existenta acelor ecrane, care ne deranjeaza foarte mult pe noi, soferii. De foarte multe ori am fost orbit de astfel de panouri. Pe acestea ar trebui sa le desfiintati! |
Pana | 2009-03-04 14:53:12 |
Interese PDL. Acest proiect are drept un singur scop: eliminarea publicitatii stradale, alta decat cea a Euromedia, din statiile RATB, firma usor apropiata de PDL. Si culmea: chiar consilierii PDL au promovat-o! |
Mihaela | 2009-03-06 12:49:04 |
Nu sunt de acord cu aceasta hotarare. “Interzicerea†in sine fara o motivatie si o analiza prealabila este o metoda tipic comunista . Interzicerea “ este o formula extrema care pune totul intr-o galeata : cladiri staniliste fara valoare arhitecturala, fatade nerenovate ale unor cladiri fara valoare, cladiri monument. Oare alesii nostrii au menirea de a interzice†sau de a gasii solutii ? De ce consilul general nu aproba un regulament de publicitate, care sa rezolve toate problemele publicitatii bucurestene? Cine este interesat de rezolvari partiale de acest tip? |
Tudorel | 2009-03-06 13:02:10 |
Cine este spaguit sa propuna si sa emita o asemenea hotarare? Este o diversiune menita sa desfiinteze incasarile locatarilor si va umple buzunarele firmelor mafiote ce expun publicitate pe domeniul public, fara licitatii si fara regulament, cu o batjocura de bani la bugetul local. De ce nu reglementati intai publicitatea pe domeniul public care sufoca buc si nu aduce venituri la bugetul local cum ar trebui . |
Mihaela | 2009-03-06 18:29:33 |
In toata lumea exista plase publicitare, dar amplasarea este conditionata si nu interzisa! |
Marius S. | 2009-03-06 19:22:56 |
In calitate de presedinte de asociatie am reusit sa fac cu ajutorul veniturilor din acesta publicitate lift nou, reparatii generale pentru alte doua, renovarea unui imobil cu 17 etaje, etansarea teraselor, inlocuirea tuturor instalatiilor de la subsolul imobilului si altele, fara nici-un leu contributie de la membrii asociatiei, majoritatea pensionari. OARE DE CE TREBUIE SA RENUNTE ASOCIATIILE LA ACESTE VENITURI CAND TREBUIE SA SE FACA ANVELOPAREA SI CONSOLIDAREA CELOR 25000 de blocuri din Bucuresti, obiective pe care Consiliul General trebuie sa le aibe la fel ca si cetatenii orasului? Au membrii consiliului aceleasi interese cu locuitorii orasului de la bloc care i-au ales sau sunt locuitori de vile si au cu totul alte interese? Noi consideram ca cei ce voteaza hotararea in aceasta forma nu reprezinta bucurestenii si nu isi merita locul detinut in Consiliul General. In consecinta noi propunem schimbarea : <<Art.1 Se interzice amplasarea suportilor publicitari de tip plasa pe suprafetele imobilelor protejate prin lege de pe raza municipiului Bucuresti;pentru restul imobilelor se limiteaza amplasarea la un suport publicitar de tip plasa pe o fatada.>> Eliminarea acestui tip de publicitate mareste in mod necontrolat publicitatea panotara la nivelul strazii, cu consecinte catastrofale pentru traficul rutier. Primul, perceput rapid si eficient, va fi inlocuit cu unul care va estompa puternic prezenta pietonilor si traficul rutier, amplificand riscul producerii accidentelor. Ce va face Consiliul atunci, va desfiinta complet publicitatea stradala, anuland astfel principiile desfasurarii unei activitati economice moderne in Bucuresti? Lipseste echilibrul in aceasta masura. |
Radu Costin | 2009-03-08 20:05:55 |
Felicitari! Ma bucur mult sa vad ca mai exista lumea care gandeste si vrea sa redea Bucurestiului o parte din frumusetea lui si sa nu ne mai simtim tot timpul ca la 'cinematograf' cand iesim pe strazi si in loc de cladiri vedem plase colorate imense la tot pasul. Va fi insa foarte greu ca acest proiect sa devina hotarare, deoarece in joc sunt vreo 5-10 milioane de EURO - valoare estimativa a pietei de mesh-uri in Bucuresti - iar cei care risca sa piarda acesti bani in urmatoarele 3 luni vor face 'tot posibilul' ca acest lucru sa nu se intample. Inteleg si faptul multe asociatii vor pierde o sursa de venit, dar pe de alta parte ceea ce primesc ei in mod curent sunt doar niste 'firimituri' fata de sumele pe care le incaseaza firmele care vand spatiul respectiv. Propun eventual constituirea unui fond pentru reparatii cladiri monument din taxele de publicitate incasate de primarie. Mai mult nu e corect ca o asociatie sa beneficieze de acesti bani in detrimentul celorlalti cetateni ai Bucurestiului care trebuie sa suporte vizual toate plasele colorate de pe blocuri. Se vorbeste aici de concedieri ale firmelor de publicitate urmare a acestei masuri, dar situatia este cu totul alta, printre cei care au aceste mesh-uri sunt foarte putine firmele (maxim 1-2 firme) care intr-adevar au investit in oameni, in rest sunt 'smecheri' care primesc 100mii EURO pe o astfel de plasa pe an, dau la asociatie o firimitura de 10mii si au un profit record de 90mii EUR pe an. Nu e normal. Sunt foarte multi bani in aceasta publicitate outdoor in Bucuresti (estimez cca 25-30milioane EUR pe an - incluzand aici ecranele video de pe strazi, mesh-uri, billboard-uri etc) si ati putea sa mergeti mai departe sa reglementati 'folosirea' respectivului outdoor in asa fel incat primaria sa incaseze sume consistente pe care sa le foloseasca in folosul comunitatii. Cercetati doar ce se intampla in orase ca New York sau Paris in spatiul outdoor si cu totii putem beneficia enorm. Multumesc, Costin |
A. Popescu | 2009-03-08 20:48:53 |
Eu ca presedinte al unei asociatii de proprietari de pe M. Bravu va spun ca noi din banii proveniti din reclame am refacut terasa blocului, am schimbat usiile la scara, si acum avem stransi 5000 lei pantru lift daca azi s-ar da reclamele jos oamenii ar trebui sa scoata 300 lei de fiecare familie pentru reparatia liftului de unde? poate ne consilierul care propune acest lucru(oare cati bani va primii pentru asta sau ce interese il mana) |
Mihai Butaru | 2009-03-09 12:03:29 |
Nu sunt de acord cu folosirea cuvantului interzicere asa cum sustine si Mihaela, insa sunt de acord cu ideea unei mai bune reglementari a acestui tip de publicitate care, desigur poate aduce venituri unor asociatii de locatari, dar de care nu trebuie sa ne folosim pentru a masca uratenia unor blocuri gri sau pentru a face din orasul notru un "patch-work" de culori si grafica care in cele din urma urateste prin haosul creat in bunul gust si frumusetea "naturala" (atat cat mai exista) a acestui oras. Cred ca sunt multe orase in Europa unde exista reguli privind amplasarea panourilor, plaselor publicitare, asa cum exista reguli/reglementari privind renovarea/reabilitarea/modificarea arhitecturii cladirilor. Daca as aduce in discutie problema inchiderii balcoanelor cu siguranta majoritatea mi-ar sari in cap, desi acest lucru ar trebui de asemenea reglementat, chiar daca unii ar veni sa spuna ca o fac pentru un confort termic sporit, sau ca o folosesc ca spatiu de locuit...balcoanele au fost gandite si din punct de vedere arhitectural/estetic nu doar ca spatiu de depozitare sau extra (pentru locuit). Unele blocuri "comuniste" sunt atat de urate cu balcoanele inchise aleatoriu si cu un bun-gust mai mult decat indoielnic incat mai bine ar fi fost lasate asa cum erau. In concluzie, bani din publicitate se pot face si prin reclame in lift (de exemplu), nu doar pe baza plaselor, e adevarat ca nu la fel de multi, dar de altfel ar trebui sa ne luptam sa gasim solutii de finantare pentru reabilitari/reparatii si din surse alternative care cu siguranta exista, doar ca necesita un efort mai mare... Publicitatea trebuie reglementata, hotararea este prea simplista, exceptiile ar trebui mai bine precizate (de exemplu calcanele caldirilor inalte pe care consider ca se pot afisa astfel de plase nu se precizeaza nimic in hotarare) altfel intentia este buna si de normalizare a unei societati civilizate. Haideti sa facem ceva si pentru frumusetea/esteticul acestui oras gri. |
S.C. IMPERIAL MEDIA S.R.L. | 2009-03-09 15:28:03 |
Acest proiect de hotarare de consiliu nu are invocat in expunerea de motive niciun fel de temei legal...pentru ca acesta nu exista. Consiliul General al Municipiului Bucuresti ar trebui sa initieze un proiect de hotarare care sa reglementeze activitatea de publicitate in mod unitar, la nivelul Capitalei..nu sa reglementeze numai desfiintarea mash-urilor. Oricum mash-urile pot fi desfiintate numai in conditiile Legii 50/1991 de catre autoritatile-le administratiei publice locale care au si dreptul de a emite autorizatii de construire...si nu de catre Primarul General |
Tilea Ghe | 2009-03-09 19:08:29 |
Eu nu sunt de acord sa se voteze aceasta lege de interzicere a mesh-urilor pentru ca asociatia noastra castiga foarte multi multi bani de pe urma lor si am schimbat aproproape toate conductele si am modernizat si scara blocului. Oamenii sunt foarte multumiti. Va rog oameni buni sa tineti cont si de noi romanii de rand, nu sa va ganditi doar la ce vedeti voi, ca arata urat. V-ati intrebat vreodata cand ati intrat pe o scara cu mesh-uri pe fatada de ce este mai frumoasa decat alta care nu are? Asta e explicatia, mesh-urile. Ne dati voi bani pentru toate reparatiile? |
GEORGE GEORGESCU | 2009-03-09 19:21:42 |
E o porcarie de proiect. Oricum nu va trace, iar daca va trece, va promit ca voi fi primul care il va ataca in contencios si voi si castiga si voi cere si cheltuieli de judecata grase onor Consiliului General |
Adriana | 2009-03-09 20:29:08 |
Acest proiect va aduce dupa sine numai lucruri ,,bune,,:asociatiile de proprietari vor ramane fara o sursa de venit lunara,angajatii firmelor de publicitate vor ramane pe drumuri,taxe la buget mai mici si voturi mai putine la urmatoarele alegeri.....sa fim seriosi,cat vom mai fii o marioneta in mana politicienilor?Este poate singura varianta ca Bucurestiul sa arate ca o capitala europeana, cu aceste meshuri care acopera fatadele nerenovate de peste 40 de ani.Primaria nu are ce sa mai faca?Daca stam bine si ne gandim si ,,firimiturile,,tin de foame intr-o situatie de criza. |
Mihail Alexandru | 2009-03-11 23:02:44 |
Consider ca expunerea de motive este nerealista. Reactile turistilor si oficialilor straini sunt exprimate deseori, potrivit mijloacelor de informare, vis-a-vis de coruptie si lipsa de performanta in accesarea unor fonduri puse la dispozitie de U.E.. Sa fim seriosi, nu ii intereseaza pe ei plasele publicitare, mai cu seama ca acestea nici nu prea au de unde sa obtureze realizari fundamentale ale arhitecturii universale. Adoptarea acestei hotarari va afecta in prima faza firmele de publicitate, dar acestea se vor orienta spre alte mijloace de comunicare astfel incat in final sa atinga performantele financiare propuse. Asociatiile de locatari in schimb nu au un sector spre care sa se orienteze si care sa le genereze venituri. In aceste conditii cred ca este oportuna identificare unui mecanism de atragere si catre bugetul local a unor venituri de pe urma acestei activitati decat eliminarea ei din peisaj. |
Alexandru | 2009-03-12 00:02:22 |
Interesele mari sunt ale principalelor firne de publicitate exterioara si care pot influenta pentru luarea unei astfel de decizii. Desfiintarea-inerzicerea acestei forme de publicitate se presupune ca va redirectiona bugetele cheltuite de catre clienti pentru aceste suprafete (si care in mare parte apartin unor firme mai mici) catre "cei mari" care au in portofoliu spatiile de afisaj conventionale. E simplu...dar numai unii au avut curajul sa spuna... Adevarul ca s-au rezolvat toate celelalte probleme ale capitalei si cum nu mai avem ce face trebuie sa interzicem ceva. Oare Bucurestiul este singura capitala europeana in care se practica acest gen de afisaj? |
Ionescu | 2009-03-12 12:52:50 |
Mafiotii ce pun panouri pe domeniul public vor si banii asociatiei de proprietari. Ei mituiesc oamenii din Consiliu si din Partide pentru a promova aceasta hotarare. |
INGA MEDIA OUTDOOR SRL | 2009-03-13 02:45:34 |
Sunt implicat total in subiect atat prin societatea de outdoor advertising pe care o conduc cat si ca presedinte al asociatiei de proprietari unde lociuiesc si am si 2 plase publicitare. Am citit cu atentie tot ce ati scris pana acum. Sunt persoane care stiu ce spun, sunt persoane care cred ca stiu ce spun si sunt foarte multi care au foarte mult bun simt in ceeace ce spun. Ca presedinte de asociatie de proprietari va pot spune ca de 3 (trei) ani avem incasari din plase publicitare de apx 1.500,00 euro pe luna. Am realizat multe si avem si ceva bani in cont. Sa nu planga nimeni asociatiile ca primesc bani putini fata de scoietatile care afiseaza plase. Trebuie sa stiti ca bani primesc asociatiile si proprietarii care au geamurile acoperite. Si toata lumea este multumitia caci altfel nimeni nu ar pune o plasa peste nici un geam. Daca abordam problema aspectului orasului si plangerile turisitilor va pot spune ca acum sunt la Lisabona, care traieste 80% din turism, si intreg orasul este plin de plase pe toate arterele inlcusiv in centru si eu nu am facut nici o plangere la primaria din Lisabona, iar orasul arata foarte bine si cu plase. Si acesta nu este singurul exemplu. Radu Costin spune ca sunt doar 1-2 firme care au investit in plase. Este total fals. Sunt mult mai multe firme care au investit si nu putin ca sa poate face acest business. Trebuie sa stiti ca este o industrie care se dezvolta si pe orizontala, caci pe langa angajatii proprii firmele de OOH care monteaza plase dau de lucru si firmeleor de alpinisti urbani, si firmleor de confectii metalice, si caselor / birourilor de arhitectura care intocmesc proiectelor, si adcu bani si la buget prin planurile cadastrale si taxele platite la adminsitratiile locale / financiare. A fost abordata problema incasarilor de catre municipalitate, dar asa cum se intampla de 10 ani de cand sunt in industrie primariile (de sector sau PMB) doar au intrezis fara sa faca nici cel mai mic efort sa reglementeze acest domeniu. |
Cristian | 2009-03-13 12:09:29 |
Este un proiect scos parca din tolba cu "ce mai facem ca sa ne dea la televizor?". S-au rezolvat toate problemele Bucurestiului, fatadele arata perfect si plasele astea publicitare uritesc orasul. Este o ironie, desigur. Tare mi-as dori sa vad Magheru fara plase publicitare si sa facem o comparatie intre cum arata cladirile alea de stau sa cada cu plasa si fara plasa. Uitati-va cind sunt goale cit de sinistre sunt. |
Sorin | 2009-03-13 12:31:08 |
Sunt Presedinte de bloc si nu sunt de acord cu acest proiect, deoarece cu banii obtinuti de catre asociatiile de proprietari din aceste plase facem repartiile necesare intretinerii cladirilor. Daca tot vreti sa faceti ceva si sa dovediti ca nu v-am votat degeaba, reglementati publicitatea pe domeniul public si inchideti contractele dubioase de pe domeniul public incheiate cu firmele mari in domeniu contra unor sume derizorii. Lasati domeniul privat in pace si respectati legea proprietatii. |
Ramona | 2009-03-13 12:35:03 |
Vorbesc in numele unui proprietar care are pe fatada apartamentului o astfel de plasa publicitara si vreau sa spun ca este binevenita atat pentru mine cat si pentru asociatia de proprietari din care fac parte. Cu bani rezultati din aceasta ne permitem sa intretinem si sa reparam: liftul, partile comune ale scarilor, inlocuirea conductelor vechi si ruginite. NU va dati seama ca faceti jocurile firmelor care avand in spate suport politic au montat de capul lor pe spatiile verzi , in parcuri, in intersesctii...etc. |
Alexandra | 2009-03-13 12:38:32 |
V-am votat ca sa aduceti bani la bugetul local nu sa limitati veniturile asociatilor de proprietari. De ce nu reanalizati contractele cu firmele ce au montat panouri din fier pe domeniul public si care platesc preturi derizorii. PDL si PSD treziti-va!!!...la mangle si prostii nu va intrece nimeni |
florin | 2009-03-13 12:40:42 |
tare de tot!Orasul arata ca dracu fara aceste reclame in culori vii. Va place ceniusiul, comunistilor!!!!Toti stim ca la mijloc sunt alte interese. |
bogdan | 2009-03-13 12:44:03 |
Este cusuta cu ata alba. Dati in cap firmelor care fara suport politic nu pot intra pe public. Din cauza acestor fapte nu mai vine lumea la vot. Sa va fie rusine. |
Daniel Reit | 2009-03-25 19:04:18 |
Ma mir ca celor de la Mai Marea Primarie Bucuresti!! nu le crapa obrazul de rusine la cat de falsa este aceasta asa-zisa preocupare a lor pentru aspectul Bucurestiului, un adevarat oras european...mda. Sa credeti voi ca problema mesh-urilor si interzicerea lor va fi exact sutul care va contribui la imbunatatirea orasului, pe care ei il tin de atatia amari de ani in paragina, si nu sunt in stare sa faca nimic palpabil! Slava cerului ca exista aceste mesh-uri publicitare ca sa putem ridica si noi ochii catre cer in fiecare dimineata, fara sa ne ia depresia cand ne trec atat de esteticele si ingrijitele caldiri ale Bucurestiului prin campul vizual!! La fiecare colt de strada risti sa iti mai cada in cap vreo bucata de cladire care nu a mai fost reconditionata de D-zeu stie cand. Macar oamenii aia care au acceptata sa puna mesh-uri pe cladirile in care locuiesc au facut ceva cu banii aia, si chair se vede! Toata faza e imbacsita de miresmele binecunoscutelor interese politice ce plutesc in Bucuresti! |
Andreea Petrache | 2009-03-25 19:16:55 |
Mie mi se pare strigator la cer faptul ca Primaria a hotarat sa interzica doar plasele publicitare expuse pe domeniile private, acolo unde macar producatorii de mesh-uri platesc pentru spatiul pe care il ocupa. De ce nu se preocupa dl Tica de domeniul public acolo unde firmele agreate de dansul folosesc de ani de zile fara nici un fel de licitatie spatiul si platesc in cel mai bun caz 3 dolari/panou. Sa ne spuna initiatorii acestui proiect de ce au prelungit in 2008, fara nici un fel de licitatie, contractul cu EuroMedia pentru utilizarea staiilor de autobuz? Sau de ce au dat pe gratis si tot fara licitatie publicitatea de pe Teatrul National si Teatrul de Opereta? Ma scuzati stimati consilieri, dar cand credeti ca o sa va ganditi cu adevarat la binele orasului, asa cum declarati sus si tare... si sa mai lasati magariile astea!! |