Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind aprobarea măsurilor de punere în conformitate cu prevederile legislației serviciului de alimentare cu apă și de canalizare a branșamentelor care alimentează mai mulți utilizatori, realizate înainte de data încheierii Contractului de Concesiune cu privire la furnizarea de servicii de alimentare cu apă și canalizare pentru municipiul București
Comentarii
Radu Dumitrescu 2009-02-09 03:25:44
Recomandare la proiect de act normativ 503
Va rog sa organizati o dezbatare publica a proiectului conf. art. 6 alin (7) din Legea 52/2003, intrucat:
- decizia Expertului Tehnic (ET) din 2008 contravine prevederilor legale privind definitia utilizatorului, retelei publice si bransamentului, bazandu-se si continuand abuzul savarsit prin decizia sa din 2004 privind NS C1, fata de care ARBAC si-a exprimat dezacordul, prin decizia 3/2005, iar CGMB a aprobat Hot. 48 si 203 din 2005, in scopul solutionarii litigiului prin arbitrajul UNCITRAL,
- proiectul nesocoteste necesitatea legala a solutionarii cu prioritate a litigiului din 2004 prin UNCITRAL, care ar anula si decizia ET din 2008,
- proiectul se fundamenteaza pe decizia eronata si abuziva a Expertului Tehnic din 2008,
- proiectul intra in contradictie cu Decizia ARBAC 3/2005 si HCGMB 48 si 203 din 2005,
- art. 1 din proiect contravine prevederilor legale si contractuale, cu privire la definitia utilizatorului, retelei publice si bransamentului, utilizand abuziv sintagma ”bransament comun” pentru retele publice,
- art. 2 din proiect contravine prevederilor legale si contractuale, intrucat, pe baza nelegalitatii de la art, propune acordul CGMB pentru finantarea unor lucrari pe baza unei cresteri tarifare nejustificate, in conditiile in care lucrarile respective constituie obligatii ale contractuale ale Concesionarului care trebuie sa le finanteze din tariful curent,
- art. 5 este de asemenea nelegal, intrucat propune excluderea unor importante obligatii contractuale ale Concesionarului, cu efect retroactiv, si nesocoteste deciziile ARBAC si Hotararile CGMB de notificare a ANB pentru plata penalitatilor in valoare totala de 6,1 mil euro, incercand astfel blocarea executiei garantiei de executie cu 6,1 mil euro, fapt ce favorizeaza Concesionarul si contravine interesului public. Prevederile art. 5 contravin si art 15 (2) din Constitutie.
Radu Dumitrescu
Fundatia Actiunea Civica
Mereuta Mihai 2009-02-09 07:01:57
Recomandare la proiect de act normativ 503

Stimate domnule primar general Sorin Oprescu,
Va rog sa organizati o dezbatare publica a proiectului conf. art. 6 alin (7) din Legea 52/2003, intrucat:
- decizia Expertului Tehnic (ET) din 2008 contravine prevederilor legale privind definitia utilizatorului, retelei publice si bransamentului, bazandu-se pe decizia sa din 2004 privind NS C1, fata de care ARBAC si-a exprimat dezacordul, prin decizia 3/2005, iar CGMB a aprobat Hot. 48 si 203 din 2005, in scopul solutionarii litigiului prin arbitrajul UNCITRAL,
- proiectul nesocoteste necesitatea legala a solutionarii cu prioritate a litigiului din 2004 prin UNCITRAL, care ar anula si decizia ET din 2008,
- proiectul se fundamenteaza pe decizia Expertului Tehnic din 2008,
- proiectul intra in contradictie cu Decizia ARBAC 3/2005 si HCGMB 48 si 203 din 2005,
- art. 1 din proiect contravine prevederilor legale si contractuale, cu privire la definitia utilizatorului, retelei publice si bransamentului, utilizand abuziv sintagma ”bransament comun” pentru retele publice,
- art. 2 din proiect contravine prevederilor legale si contractuale, intrucat, pe baza nelegalitatii de la art, propune acordul CGMB pentru finantarea unor lucrari pe baza unei cresteri tarifare nejustificate, in conditiile in care lucrarile respective constituie obligatii ale contractuale ale Concesionarului care trebuie sa le finanteze din tariful curent,
- art. 5 este de asemenea nelegal, intrucat propune excluderea unor importante obligatii contractuale ale Concesionarului, cu efect retroactiv, si nesocoteste deciziile ARBAC si Hotararile CGMB de notificare a ANB pentru plata penalitatilor in valoare totala de 6,1 mil euro, incercand astfel blocarea executiei garantiei de executie cu 6,1 mil euro, fapt ce favorizeaza Concesionarul si contravine interesului public. Prevederile art. 5 contravin si art 15 (2) din Constitutie.

Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT
Mihai Mereuta
George Ionescu 2009-02-09 13:49:24
Am rasfoit de curiozitate toate paginile si nu inteleg de ce a fost nevoie de o astfel de ampla prezentare. Am remarcat ca prin aceasta Apa Nova va trebui sa rezolve o problema legata de alimentarea cu apa a anumitor cetateni, de data asta fara a incarca facturile si asa de mari. Am o mare nedumerire: cum a fost posibil ca promovarea acestuia sa fie facuta la recomandarile unor straini? Oare specialistii nostri au alte preocupari si nu ii intereseaza ca si alti cetateni sa traiasca mai bine?
Domnilor alesi, cand va veti gandi si la toti cetatenii orasului, la cei care nu au apa sau canalizare?
Sa inteleg ca prin aceasta hotarare se rezolva toate problemele cetatenilor legate de apa? Foarte bine, un lucru bun sa ai contor si sa platesti cat consumi. Dar ce se intampla cu cei care locuiesc in cartiere de vile nou facute si care au un singur contor la gard si unde unii uda gradina iar altii fac economii iar toti platesc a fel? Cand vor putea sa beneficieze si ei de asemenea facilitati?