Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
PROPUNERE de REGULAMENT privind organizarea si efectuarea serviciului public de transport persoane sau bunuri in regim de taxi in municipiul Bucuresti
Comentarii
cornel 2006-10-05 00:00:00
De ce nu gândeote nimeni sa aduca îmbunata?iri fireoti la legea 38 care este inte?ionat conceputa greoit,nu la airbaguri oi buline colorate.Vrem sa intram în uniune cu buline.Va dau numai 2 exemple din proasta lege cu care vom intra in UE;1-de ce atâtea autoriza?ii oi licen?e ptr.a conduce un auto de 1500cmc...2000cmc? 2-de ce nu pot fi acceptate ptr.a transporta persoane în regim de taxi autoturismele dotate cu 6 locuri(Seat Alhambra,Ford Galaxy,Wolskvagen Sharan,WV.Touran...etc?
simion marian 2006-10-09 00:00:00
Uzina de autoturisme Pitesti nu produce autoturisme cu dotarile cerute de Regulamentul privind organizarea si efectuarea serviciului public de transport persoane sau bunuri in regim de taxi in Bucuresti.
simion marian 2006-10-09 00:00:00
Pentru a-si putea intretine familia,atat in Europa cat si in lume o persoana poate avea 2 job-uri, fara a fi constransa de lege, atat timp cat are putere de munca si isi plateste taxele si impozitele catre stat.De ce este necesara adeverinta de serviciu si situatia familiara?
S.N.T.I. 2006-10-24 00:00:00
-exista regulament/2003 pentru transport taxi-nu este nevoie decat de punerea in aplicare - nu avem nevoie de alt regulament
george 2006-10-25 00:00:00
Intr-o asa zisa "economie de piata",conform art.6 din Legea 21/1996,pretul "corect" se stabileste liber de catre fiecare agent economic sau persoana fizica autorizata in functie de cerere si oferta. Daca considerati ca suntem intr-un stat de drept care respecta legile,atunci nu are rost sa ganditi ca in regimul comunist unde totul se impunea de la centru. V-as ruga sa-mi raspundeti care e impozitul platit de firmele de taxi,cati angajati cu carte de munca au in raport cu nr de autorizatii,daca Min.Muncii le-a verificat angajatii(care lucreaza cel putin 12/h/zi/masina) si in cel mai frumos mod cine ia spaga pt a scoate din concurenta taximetristii independenti,fiind cei mai in regula. Din 1990 si pana prezent s-a cautat scoaterea de pe piata a independentiilor care nu au beneficiat de nici un stimulent din partea unui organ de stat.