VS | 2023-09-05 17:59:37 |
Aprob acest proiect. Avem ALPAB, chiar nu neste nevoie de inca o institutie care sa o dubleze, risipind astfel fonduri care pot fi folosite pentru imbunatatirea orasului. |
Oana | 2023-09-06 01:01:10 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea acestei institutii sau a oricarei institutii de cultura. Avem nevoie sa infiintam mai multe astfel de institutii, nu sa le desfiintam pe cele deja existente. |
Clara | 2023-09-06 09:39:35 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA ACESTEI INSTITUTII!. Este singura care se ocupa de PROTECTIA PLANTELOR, de sanatatea si tratamentele spatiului verde din Bucuresti. Nu va dati seama de importanta ei! Sa nu va aud ca va veti plange cand va veti trezi cu omizile in cestile de cafea, cand stati la terase sau ca veti avea masinile distruse de la "cleiul" care curge din copaci. |
Ioana | 2023-09-06 10:13:19 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecție a Plantelor. Cunoaștem activitatea lor, noi cei care am beneficiat de serviciile lor. De ce dezinformați spunând ca Protecția Plantelor dublează activitatea ALPAB? Este total neadevărat. Nu cunoasteti obiectul lor de activitate? |
Iulia | 2023-09-06 10:37:10 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protecție a Plantelor București. Chiar este o institutie care si-a facut treaba pana acum. Se pare ca cei de la conducere sunt concentrati pe distrugerea lucrurilor care functioneaza. Rusine! |
Elena | 2023-09-06 10:37:36 |
Nu sunt de acord cu desființarea! Asa v-ati gandit sa faceti economie? Ce interese aveti? De ce distrugeti lucruri care merg? |
Oana | 2023-09-06 10:46:48 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protecție a Plantelor. Oameni buni, cine ia aceste decizii? Noi, cetatenii, de nu suntem intrebati? Chiar nu se poate face nimic bun in tara asta? Numai pe distrus sunt pusi? |
Zoe | 2023-09-06 11:16:52 |
Nu sunt de acord deoarece este o instituție care funcționează și cetățenii au nevoie de serviciile ei. |
Ana | 2023-09-06 11:18:24 |
Nu sunt de acord cu desființarea instituției. Ne vom trezi cu tot felul de insecte deranjante ceea ce nu este un bun adus societății! |
Maria | 2023-09-06 12:05:40 |
Nu desfiintati! Ne preocupa protectia si sanatatea omului, a animalelor. De ce nu si a plantelor? Nu e suficient doar sa tundem iarba si sa toaletam copacii. Parca voiam cu totii un "Bucuresti Verde". Fara sa pastram sanatatea si sa tratam fitosanitar plantele, copacii, toata vegetatia orasului, vom avea un Bucuresti plin de uscaciuni |
Ionel | 2023-09-06 12:10:39 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea instituției!Munca asta este făcută de oameni amărâți ,am văzut când i am solicitat pentru ca aveam plosnite în gradina!Cu asta vreti sa acoperiți găurile din buget???Umblați la pensiile speciale,nu ingrosati numărul șomerilor! |
Otilia | 2023-09-06 12:10:57 |
NU sunt de acord cu desfiintarea acestei institutii, eu i-am solicitat in ultimii ani pt deparazitarea cartierului in care locuiesc si au fost deosebit de receptivi, de profesionisti si foarte prompti. Fara ei cred ca nu am mai fi avut plante in zona, infestarea cu care s-au "luptat" a fost de mari proportii (paduche lanos, paianjeni, patarea neagra si alti paraziti ai plantelor), ca sa nu mai spun de atacul masiv al tantarilor. Pe noi ne-au ajutat mult oamenii acestei institutii ! Cat despre Administratia Lacurilor, Parcurilor ...., am vazut cu totii in ce hal sunt administrate si in ce stare jalnica se afla unele spatii in grija lor .... Deci, NU ! |
Mihai | 2023-09-06 12:21:53 |
Mai oameni, munca asta de protectie a plantelor e facuta de muncitori amarati. Pe ei vreti sa-i lasati fara loc de munca prin desfiintarea Centrul de Protectie a Plantelor? Unde e economia facuta la buget? Bine ca pastrati pensiile speciale si celor care muncesc cinstit, pe salarii vai de ele le luati painea de la gura. Pentru unii poate singurul venit al familiei. |
DAnny | 2023-09-06 12:54:55 |
De ce nu se desfiinteaza ALPAB ? Daca tot domnul VS zicea mai sus ca avem..... ALPAB nu se ocupa cu protectia plantelor.... ar fi bine de explicat fiecare ce rol are.... |
Luceta | 2023-09-06 13:26:19 |
Nu doresc desfiintarea acestei institution. Este singura din Bucuresti care face tratament fitosanitare si care s-a mai ingrjit cat de cat de natura. Cand a fost invasia de omizi, tot Bucurestiul a spalat la aceasta mica institute care a functionat. Grija data de natura este pe ultimul loc. |
Marius | 2023-09-06 13:32:52 |
In urmă cu 6-7 ani am avut probleme cu pomii din jurul blocului cu 6 scări unde locuiesc . Nu sunt de specialitate dar vedeam cum se usucă pomii foarte rapid în plină vară . Am văzut noaptea prin oraș o mașină cu un tun care stropea [ i-am și înjurat , după ce au trecut m-au usturat puțin ochii ] iar pe ușă avea scris Centrul de Protecție a Plantelor . Am căutat această instituție , am aflat numărul e telefon , i-am contactat și doua zi am fost sunat de un domn inginer Popescu , Popa sau Popă care în aceiași zi a și venit la fața locului ,văzut , studiat , constatat iar seara a venit o mașină cu 2 domnii și au stat aproximativ 4 ore care a luat la stropit fiecare pom la rând cu un furtun care la capăt are un pistol . In 6-8 zile deja pomii începuseră să își revină . De atunci fac sesizare cam de 2=3 ori pe an . Menționez că locuiesc într-o zonă cu foarte muți pomii. |
Adriana | 2023-09-06 13:46:46 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA ACESTEI INSTITUTII!!! |
Sabrina | 2023-09-06 14:16:45 |
Nu este corect sa desfintati aceasta institutie, voi nu ati constatat ca in ultimii ani nu mai suntem invadati de omizi, era un cosmar in urma cu cativa ani cand nu se putea sta pe o banca fara a te invada omizile.... problema nu se rezolva prin desfintarea acestor institutii/centre culturale, problema e la cei care ne conduc ,niste inapti ce nu stiu sa faca o analiza corecta asupra problemelor din aceasta tara. |
Geo | 2023-09-06 14:18:53 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituți. După câte știu sunt singuri care își fac treaba în București. Sper sa va gândiți și la noi nu doar la voi. Mulțumesc |
Robert | 2023-09-06 14:24:22 |
Centrul de protecție al plantelor nu trebuie desființat.Să avem un București verde sunt singuri care încă îl mai țin verde ,Ca să îl desființați să faceți reduceri la buget dar trebuie să contractați firme private după ce închideți Centrul de protecție al plantelor atunci costurile vor fi duble sau chiar triple ,unde sunt reducerile la buget. Ca să faceți reduceri la buget umblați la pensiile speciale . Lăsați Centrul de protecție al plantelor să supraviețuiască ei încă își fac treaba de-aia încă mai avem spații verzi în București. |
Adrian | 2023-09-06 14:24:59 |
Nu doresc desființarea acestui centru când abia am început si noi sa arătam ca un oraș occidental si tocmai când aveam nevoie mai multă de un spațiu verde amenajat si îngrijit. Multumesc! |
Bulina | 2023-09-06 14:27:59 |
Când intră oamenii ăștia noaptea cu mașinile prin parcuri sau printre blocuri dispar muște , musculițe , țânțari , gâze ETC. poți sta , plimba liniștit .... De reținut vorbim de protecția Plantelor nu de Eco |
Diaconu | 2023-09-06 14:41:48 |
RECOMANDARE: PASTRATI CENTRUL DE PROTECTIE A PLANTELOR ASA CUM E! Sunt impotriva desfiintarii acestei institutii. Isi face treaba bine si sunt unici. |
violeta | 2023-09-06 14:41:48 |
NU SUNT DE ACORD cu desfiintarea inastitutiei!Sunt singurii la care am apelat cand am avut probleme cu invazii de omizi si plosnite ,si au raspuns promt !Tineti cont si de asta! |
Gabrielp | 2023-09-06 14:53:27 |
Nu sunt de acord cu desființarea instituției, eu am fost.multumit de fiecare data când am.apelat la ei. |
Silica | 2023-09-06 14:55:57 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții, avem nevoie sa se ocupe cineva capabil de protecția plantelor. Ar fi bine sa va gândiți inainte de toate si la obiectivul lor care pentru noi cetățenii conteaza. Nu mai distrugeți tot ce este bun si in folosul nostru. Lăsați interesele meschine si uitați va la salariile nesimtite ale unora care sărăcesc țara asta |
Dragoș | 2023-09-06 15:09:37 |
Vă țineți de glume ? Când vom avea probleme cu pomi bolnavi , omizi , ploșnițe ce și cum veți face ? Noi cetățeni unde mai sau la cine apelăm ? Îi văd pe străzi la 2-3-4 dimineața , printre blocuri cu mașinile și fac treabă cred eu că bună . Gândiți-vă mai bine . |
Cr | 2023-09-06 15:14:01 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții. Au fost buni cand eram infestați de omizi, și cei de la ALPAB nu știau ce sa facă. |
Nelu | 2023-09-06 15:30:40 |
De ce doriți sa închideți o instituție care chiar si- a făcut treaba, părerea mea este ca nu. Mulțumesc. |
Eliza | 2023-09-06 15:32:32 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de protectia plantelor. Oamenii de aici chiar isi fac treaba, ne-au scapat de foarte multe ori de omizi, capuse, plosnite si alte insecte. Bucurestiul are nevoie de un asa serviciu public. Alpab-ul nu intervine la solicitarile noastre ale cetatenilor. Gasiti alte modalitati de a face economie la buget. |
Andreea Daniela | 2023-09-06 16:04:33 |
Nu sunt de acord cu acest proiect! Daca se poate numi proiect! Mai bine v-ati gandi cat de importanta este natura si ca trebuie protejata, dar si ca acolo lucreaza niste persoane care zi si noapte isi fac treaba pentru ca Bucurestiul sa arate “VIU” altfel cu ce v-ati mai lauda si pe ce ati mai solicita fonduri?? Pacat ca va ganditi doar cum acoperiti gaurile creend niste gaurii mai mari, cum ar fi in natura, in sanatatea populatiei si ati creste numarul somerilor, deci mai bine ati “umbla” la pensiile speciale! |
Marian | 2023-09-06 16:12:52 |
Nu sunt de acord cu desființarea centrului , băieții își fac treaba bine , seara de seara ii vad printre aleile blocurilor ! |
Bubulina | 2023-09-06 16:31:15 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții. Este singura instituție care are ca domeniul de activitate protecția plantelor, adică are grijă de sănătatea lor.... a noastră, pentru a avea acel "București Verde" cu care vă tot lăudați ca îl faceți. Fără ei am fi invadați de plositw, omizi... sau s-a uitat invazia de acum câțiva ani? |
Elena | 2023-09-06 16:37:18 |
Centrul de protecție al plantelor este o instituție care vine în ajutorul cetățenilor spre deosebire de Alpab.Nu înțeleg de ce trebuie sa desființați un serviciu public care chiar funcționează în interesul bucureștenilor. Oamenii aceștia chiar își fac treaba fata de alții!! Nu sunt de acord cu desființarea acestui centru! |
Cristi | 2023-09-06 16:44:37 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea acestei instituții, oameni de acolo chiar își fac treabă pe când cei de la ALPAB înafara de a taia un pom (și ăla fara simt de raspundere) nu sunt in stare , oameni de la centrul de protecție al plantelor chiar își fac treabă cu simt de raspundere. Cine a luat aceasta decizie ori este pus prin pile și nu își dă seama cat ar afecta desființarea instituției plantele din bucuresti, ori este inconștienți sau poate cineva la obligat să facă economii. Mai tăiați din funcții în toate instituțiile statului că există directorii pe lângă directorul general care nu are oameni sub ordine. Practic în toate instituțiile statului exista șefu lu șefu lu șefu lu șefu lu șefu lu șefu |
Iulian | 2023-09-06 17:12:33 |
Voi nu mai aveti limita, bag de seama. Acum vi s-a pus pata pe niste amarate de centre. Ce aveti, domnilor, cu Centrul de protectie a plantelor? Nu va plac spatiile verzi si preferati tigrii de platan si alte minuni de insecte? Pai voi va aduceti aminte ce pateam noi, cetatenii cu omizile sau cand au aparut tigrii aia de platan? Cine s-a descurcat cu toate astea? Lasati oamenii sa isi faca treaba si puneti mana si faceti si voi ceva, ca sa distrugi e foarte usor. Astea sunt solutii de economisire? Noi ne-am saturat de pensii speciale, de atatia senatori si deputati si multe alte functii cu salarii grase care chiar nu isi justifica existenta. Sper sa conteze si parerea noastra si sa nu scriem ca fraierii pe aici. |
Cosmina | 2023-09-06 17:15:52 |
NU SUNT DE ACORD CU DESDINTAREA ACESTEI INSTITUTII. Consider ca alpab nu are cunoștințele necesare ca să înlocuiască toți specialiștii acelui centru. O sa ne umplem iar de căpușe, omizi, plosnite și alte târâtoare . |
Florentina | 2023-09-06 17:31:11 |
In motivatia de desfiintare a Centrului de Protectie a Plantelor,( paragraful 5 al Referatului nr 147563/04.03.2023), Nicusor Dan spune cā “… instiutia.. a sustinut un nr infim de actiuni raportat la nevoia de protectie si la cerintele bucurestenilor…”. Pāi institutia nu are venituri proprii! De câti bani îi dā primāria, de atâtia efectueazā actiuni de protectie a plantelor! Aberantā motivatia, nu? E ca si cum bagi 2 litri de benzinā în masinā si te plângi cā nu-ti ajunge sā te ducā de la Bucuresti pânā la mare. |
Nina | 2023-09-06 17:50:06 |
NU susțin aceasta inițiativa! Dacă am ajuns sa nu ne mai pese nici de sursa noastră de oxigen, e grav! Voi ați făcut niște analize serioase înainte sa veniti cu propunerile astea aberante? S-a deranjat cineva cu adevărat sa verifice cum stau lucrurile sau ați decis din pix dupa cum v-ați trezit dimineața? Sa va fie rusine! Eu am apelat la Centru de protecție plante si ne-au salvat pomii din jurul blocului. Dați in instituțiile mici ca sa ne luați fata ca faceți economii, dar acolo unde chiar se toaca banii publici Închideți ochii. Voi, ăștia care inițiați astfel de demersuri, Închideți usa si plecați voi, lăsați-i pe alții care pot mai mult! |
Anna | 2023-09-06 18:42:15 |
Dl Nicusor ziceati ca tineti cu natura. Ne scuzati dar cine ne-a scapat pana acum de omizi si de alte insecte dar cum l-a mijloc sunt alte interese cum se intampla de obicei trebuie distrus tot ce merge bine in tara asta. Astea sunt abuzuri ce faceti dvs in loc sa sustineti sunteti impotriva ati dat intruna in Firica dar sunteti la fel si dvs … |
Jean | 2023-09-06 18:54:38 |
Alpab nu are serviciu tratamente fitosanitare.NU desfintati aceast Centru de Protectie al Plantelor |
Denny | 2023-09-06 18:57:06 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții, avem nevoie sa se ocupe cineva capabil de combaterea bolilor și dăunătorilor la plante! Ați uitat de invazia omizilor, a ploșnițelor, a tigrului de platan?!!Ei au combătut și țin sub control acești dăunători ai plantelor!!! |
Cristina | 2023-09-06 18:58:42 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții! Ei sunt cei care s-au luptat an de an cu omizile, cu pleosnitele... Acum, ca ei își fac treaba și nu mai avem invazii ale acestor dăunători... nu se mai,, vad,,? |
George | 2023-09-06 19:23:54 |
Oare știți ce fac oamenii aia ? E de bine , faceți o treabă bună ....glumă |
Geta | 2023-09-06 19:30:51 |
De 8 anii fac sesizări la această instituție când apar omizi , ploșnițe și mai nou tigrul platanului și de fiecare dată sa rezolvat . |
AndreeaNicolae | 2023-09-06 19:35:25 |
Nu sunt de acord cu închiderea firmei. Activitatea lor nu coincide cu cea a ALPAB. Plus de asta, ce vor face oamenii care lucrează acolo? Ei nu au nicio vina! Tăiați salariile și pensiile nesimțite ale celor care ne conduc, lăsați oamenii umili in pace ca nu ei sunt de vina pentru lipsa banilor de la buget!!! |
Gabi | 2023-09-06 19:38:51 |
Nu aveți ce face ? Vă dau un pont care oricum îl știe toată țara , umblați prin birouri nu la oameni care ies pe teren și chiar fac treabă . |
Alex | 2023-09-06 19:39:20 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecție a Plantelor București. Nu vrem căpușe, gandaci, sobolani, țânțari. |
CarmenS | 2023-09-06 19:42:00 |
Nu sunt de acord! Oamenii își fac treaba! ALPAB nu se ocupa de Insectele și paraziții care distrug plantele, ci are alta activitate. Oamenii își fac treaba mereu. Gândiți înainte sa acționați! Sunt tot interese și lupte între partide iar la mijloc suntem prinși noi, bucureștenii și angajații firmelor care nu au nicio vina. |
Simo | 2023-09-06 19:46:41 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecție a Plantelor! Datorită lor nu ne mănâncă tigrii Platanului, omitere și alte insecte nenorocite! Vreți sa puneți niște necunoscători in domeniu ca cei de la ALPAB sa lucreze cu substanțe chimice care pot face mai rău dacă i rea pe mâna unor necunoscători! Nicușor, altceva mai știi in afara sa distrugi tot?? Bucureștiul nu a avut vreodată un primar mai slab. Mai bine te-ai da jos de pe scaunul pe care îl ocupi, sigur vei face reducere la buget. Esti plătit degeaba, nu ai făcut nimic pentru oraș. |
Rares | 2023-09-06 19:50:05 |
Buna ziua,NU SUNT DE ACORD CU DESFIINȚAREA ACESTEI INSTITUȚII!Este singura instituție din Bucuresti care face tratamente fitosanitare.Când Bucureștiul era plin de omizi și tot felul de dăunători CENTRUL DE PROTECȚIE A PLANTELOR și-a făcut treaba fata de cetățeni.Bucureștiul are NEVOIE de un asa serviciu public!! |
Iulia | 2023-09-06 19:52:49 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții publice. Este o instituție de care bucureștenii au nevoie, o instituție care isi face treaba, singura instituție care aplica tratamente fitosanitare. Nu va gânditi la oamenii care lucreaza acolo? Va intereseaza probabil doar locul unde este amplasată aceata instituție.....Rusine! |
Nicu | 2023-09-06 19:57:48 |
Nu sunt de acord cu desfintarea acestei institutii,isi face treaba foarte bine! |
Oana | 2023-09-06 20:03:28 |
Nu sunt de-acord cu așa ceva , ne vom umple de tot felul de insecte daunatoare |
Iuliana | 2023-09-06 20:18:48 |
Nu sunt de acord |
Ariana | 2023-09-06 20:18:55 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecție a Plantelor București.Această instituție chiar își face treaba!Vom fi invadați de tot felul de insecte deranjante.Parcă toți voiam un “București Verde”, se pare că vom avea un București uscat.Rușine! |
Flori | 2023-09-06 20:20:53 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului pentru Protecția Plantelor. Este singurul centru din tot Bucureștiul care se ocupa de sănătatea copacilor, Plantelor. Vreți sa se distrugă și puținul verde, care ne mai da o gura de oxigen, in orașul acesta super poluat. Cei de la ALPAB nu au muncitori specializați în folosirea substanțelor fitosanitare. Cum vor putea face aceleași servicii? Asa ca nu desființați acest centru. Nu vrem sa apara iar invazii de omizi, tigrii platanului, afide sa distrugă toate plantele. |
Elly69 | 2023-09-06 20:23:30 |
Nu desființați Centrul de Protecție al Plantelor! Nu așa faceți economie la buget! Oamenii ne salvează se insecte dăunătoare!!! ALPAB ARE ALTA OCUPAȚIE DECÂT CENTRUL DE PROTECȚIE AL PLANTELOR!!! |
Claudiu | 2023-09-06 20:27:16 |
Nu sunt de acord |
Andreea | 2023-09-06 20:28:06 |
Nu sunt de acord !!!! |
Anamaria86 | 2023-09-06 20:28:40 |
Nu desființați Centrul de Protecție a Plantelor București!!! Nu aveți niciun motiv real! Ma opun acestui demers! |
Lăcrămioara | 2023-09-06 20:30:42 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții! |
Morty | 2023-09-06 20:30:49 |
Nu desființați Centrul de Protecție a Plantelor! Lăsați oamenii fără salariu! Cu ce o sa mai trăim bai nenorociților??? Nicușor, ne dai din leafa ta??? |
Valentina | 2023-09-06 20:32:54 |
Nu sunt de acord cu închiderea instituției. De câte ori am apelat la serviciile lor au fost promti. |
Viorica | 2023-09-06 20:33:26 |
Daca se desființează aceasta instituție o sa reînceapă să apară toate insectele, omizile etc. NU SUNT DE ACORD CU DESFIINȚAREA. |
Alexandea | 2023-09-06 20:40:59 |
Nu sunt de acord cu așa ceva .mai bine desființați posturi la oamenii care stau degeaba toată ziua |
Liliana tanca | 2023-09-06 20:41:56 |
NU DORESC SA SE DESFIINTEZE ACEASTA INSTITUTIE |
tanca florin | 2023-09-06 20:44:01 |
Nu doresc desfiintarea acestei institutii |
Vasile65 | 2023-09-06 20:50:55 |
Votez împotriva desființării Centrului de Protecție a Plantelor București! Angajații ies mereu la stropit cu soluție, mulțumită lor nu mai avem tigrii Platanului! Ei ne ajuta sa avem plante sănătoase in oraș! |
Rodica | 2023-09-06 20:53:29 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea acestei institutii sau a oricarei institutii de cultura. Avem nevoie sa infiintam mai multe astfel de institutii. De ce vreti voi sa va bateti joc de tara asta? |
Adi | 2023-09-06 21:00:02 |
Nu sunt de acord cu desființarea instituției. Este o instituție cu personal calificat pentru protejarea plantelor ,oameni profesioniști plătiți cu salariu minim.Bucurestiul este capitala europeană cu cele mai puține spații verzi. Consider că sunt inerese pentru că ele să fie distruse și să apară în locul lor noi construcții ale miliardarilor care deja au început să-și scrie nemulțumirile. Avem exemplu parcul IOR care a fost incendiat. |
Jeni | 2023-09-06 21:03:16 |
Nu sunt de acord sa desființați centrul pentru protectia plantelor. Nu faceți nici o economie la buget desființați o și lăsând ALPABul sa facă treaba în locul acestora. Vedem în ce hal au ajuns parcurile din București aflate în grija ALPAB. O rușine pt o capitala europeana. Lăsați angajații Centrului sa și continue treaba sa nu rămânem fără plante. |
Florela | 2023-09-06 21:48:12 |
Un NU categoric desființării acestui Centru de protecție a plantelor. Este singurul serviciu din București care se ocupa de sănătatea spatiilor verzi, lucru extrem de important având în vedere gradul de poluare pe care suntem nevoiți sa- l suportam zilnic noi, cetățenii acestui oraș. Nu uitați d- le Primar, ca ati fost ales tocmai pentru a reprezenta interesele noastre, ale oamenilor multi și cinstiți care își plătesc taxele și impozitele la timp dar cărora nu li se răspunde cu același bun simt și responsabilitate. Dumneavoastră, interesele cui le reprezentați? Va rugam sa reflectați mai mult asupra acestui proiect, pentru ca se pare ca sunteți foarte dezinformat. Atribuțiile Centrului și Alpabului nu se suprapun și nu sunt nici măcar similare. |
George | 2023-09-06 23:10:14 |
Nu sunt de acord si am cel mai bun motiv. In urma cu 5 ani a fost o invazie de omizi, iar mașina mea este parcata tot timpul sub un copac, după ce s-a stropit au dispărut toate omizile. Văd regulat mașinile acestei instituții pe strazile si in parcurile sectorului 5 ceea ce demonstreaza ca isi fac foarte bine treaba. Incepand de atunci nu am mai avut problema asta in București sector 5. |
Alexandra | 2023-09-06 23:14:09 |
Nu susțin acest proiect deoarece activitatea acestei instituții are rezultate evidente! Numai acești specialiști pot proteja orașul de insecte. |
Doru | 2023-09-07 00:10:06 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecție a plantelor, sunt singurii care fac tratamente fitosanitare in Bucuresti, chiar am sunat la ALPAB să vină să facă ei, ce fac de la Centrul de Protecția Plantelor la noi la bloc dar au zis că nu fac asa ceva. Atunci cine minte ? L-aș întreba pe VS, știe ce vorbește, sau are alte interese ? |
Daniel | 2023-09-07 00:17:21 |
Nu sunt de acord cu desfintarea institutiei !!!Sunt oameni cinstiti,care chiar isi fac treaba,fata de alte institutii |
Andre | 2023-09-07 00:21:51 |
Nu sunt de acord cu desființarea instituției ,întrucât aceasta are un rol esențial ,iar persoanele care își desfășoară activitatea sunt oameni de calitate care nu merita sa rămână fara un loc de munca |
Andreea | 2023-09-07 01:17:43 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții!!! |
Florin | 2023-09-07 06:45:46 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea acestei institutii |
Mihaela | 2023-09-07 08:43:20 |
Centrul de protecție al plantelor NU TREBUIE DESFIINTAT!!!! Lăsați Centrul de protecție al plantelor să supraviețuiască!!! ei încă își fac treaba, de-aia încă mai avem spații verzi în București. |
Maria | 2023-09-07 08:44:48 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecție a Plantelor București.Această instituție chiar își face treaba!Vom fi invadați de tot felul de insecte deranjante. |
MIANA | 2023-09-07 08:47:09 |
Andre 2023-09-07 00:21:51 Nu sunt de acord cu desființarea instituției ,întrucât aceasta are un rol esențial ,iar persoanele care își desfășoară activitatea sunt oameni de calitate care nu merita sa rămână fara un loc de munca |
Dan | 2023-09-07 09:00:48 |
Bună ziua. Acest primar are habar cu ce se ocupă Centrul de Protecție a Plantelor de vrea el să-l desființeze? Ce altă altă instituție are același obiect de activitate sau asemănătoare? Cum crede acest primar că a rezistat verdele în acest oraș? Știe oare că în 2015 a fost invazie de omizi, în 2016 țânțari, ploșnița cerealelor, invazie de tigrul platanului în 2020-2021care înnebuniseră toți bucureștenii? Are oare habar de ce face acest primar? Rușine domnule PRIMAR GENERAL. Mai așteptați-vă să vă voteze bucureștenii. |
Sebi | 2023-09-07 09:13:12 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului pentru protectia plantelor. De ce vreți sa I desființați?Au spațiul prea mare și ar fi mai bun pentru niște blocuri rezidențiale? Ca și asa se construiește în zona în disperare. Lăsați oamenii Centrului sa și facă treaba în continuare. |
Bogdan | 2023-09-07 09:19:29 |
Este inadmisibil asa ceva. Nu puteti inchide aceste instituții care chiar isi face treaba. Va rugam sa nu închideți Protecția Plantelor. |
Filorina | 2023-09-07 09:19:40 |
Sunt total împotriva desființării Centrului de Protecție a Plantelor! Vreți sa mutați activitatea lor in curtea celor de la APLPAB, adică a celor care nu fac nimic , re asta arată parcurile cum arată…Centrul De Protecție a Plantelor își face datoria cu promptitudine și seriozitate, de fiecare data cand ii apelez. |
ALIN | 2023-09-07 09:28:44 |
ALPAB nu a venit la solicitare cand i am chemat. Centrul de Protecție a Plantelor a raspuns de fiecare data prompt si cand au stropit au disparut toate insectele de pe masina. Va rog sa nu il inchideti |
Iosif | 2023-09-07 09:28:57 |
Nu susțin desființarea Centrului! Nu vreau sa ne invadeze Insectele! |
Gabriel | 2023-09-07 09:32:34 |
Lăsați Centrul de Protecție a Plantelor. Mai bine v-ati ocupa de Cismigiu sau Herăstrău ca aproape ajung in paragină. Credeti ca va va mai alege cineva daca închideți si Centrul de Protecție a Plantelor? |
Irinel | 2023-09-07 10:40:59 |
Ma întreb cui i a venit ideea asta!!Un primar care vrea binele orașului, nu desființează instituții care are grija de atâția ani de ograda lui!Or fi alte interese??Nu desființați Centrul de protecție a plantelor,cetățenii nu doresc lucrul asta!Mulțumesc! |
Alex | 2023-09-07 11:45:54 |
De ce se desfiinteaza Centrul de Protectie a Plantelor? Ca sa apelam la firme private cu costuri triple? Asa se face economie? Asta este solutia? Hotilor! Sa le fie rusine tuturor celor care au contribuit la luarea celei mai proaste decizii! Pe cetateni de ce nu ii intrebati daca sunt de acord? Rusine! |
Adrian | 2023-09-07 11:47:12 |
Nu sunt de acord cu desfintarea unei instituții care se ocupă de plante și implicit de mediu! |
Andrei | 2023-09-07 11:49:36 |
Nu sunt de acord. Cine ia astfel de decizii? Sunteti pusi numai pe distrugere? Asteptam Proiectul de hotărâre privind încetarea activității Primariei Capitalei, ca oricum numai alegeri proaste faceti. Rusine! |
Mihaela | 2023-09-07 11:52:19 |
Sunt împotriva desființării Centrului de Protecție al Plantelor. Angajatii institutiei chiar își fac treaba, tot timpul când sunt sunați vin la sesizări. Ei sunt cei care ne scăpa de toate insectele din București fără ei nu am mai avea spatii verzi dacă ii desfințați. Va bateti joc de tara asta și în loc sa închideți instituții care nu ajuta tara cu nimic le închideți pe acelea care muncesc și au în vedere prosperitatea Bucureștiului. NU DESFIINȚAȚI CENTRUL DE PROTECTIE AL PLANTELOR |
Răzvan | 2023-09-07 12:01:28 |
De 10 anii îi chemăm la sesizări și de fiecare dată au venit , nu mai avem probleme cu omizi , ploșnițe sau boli sau dăunători la pomi |
Mitică | 2023-09-07 12:06:26 |
Desființați ceva ce merge bine și ne ajută pe noi locutori ăstui oraș . Bravoooo |
Cristina | 2023-09-07 12:10:12 |
Așa să faceți închideți acest centru și pe urmă luați o firmă să facă treabă . Rușine |
Al | 2023-09-07 12:20:22 |
Închideți instituții pentru economia bugetului, dar in orasul asta nu vezi nimic schimbat, în loc sa îmbunătățiți, sa ajutați, stricați! Oamenii ăștia ne ajută plantele copacii sa scape de tot felul de insecte și alte stricăciuni ca să puteam avea spatii verzi și sigure atat pentru noi cât și pentru copii. Prin închiderea institutului de protecție al plantelor nu faceți decât sa stricați mediul. În loc sa ajutați la rezolvarea problemelor fugiți de ele! Eu sunt împotriva închiderii acestor instituții și implicit împotriva închiderii Institutului de Protecție al Plantelor! |
Alin | 2023-09-07 12:22:08 |
Mai există ALPAB ? Toate parcurile mari Tineretului , Carol , Herăstrău , Cișmigiu sunt lăsate de izbeliște , îți dai seama că aparțin de primăria capitalei . Cele îngrijite aparțin de sectoare , nu trebuie să fi cunoscător să îți dai seama ci doar să te plimbi mai mult și să îți pese de acest oraș. |
Crivăț | 2023-09-07 12:35:23 |
Am făcut și eu o singură dată solicitare acum 3 ani pentru 5 pomi bolnavi , aveau niște musculițe care intrau prin coaja-scoarța pomilor începând să îi afecteze . Au venit stropit pomii și-au revenit . Bine ar fi să lăsați instituția în pace că fac treabă bună . |
Katrinel | 2023-09-07 13:46:27 |
Nu sunt de acord cu desființarea !!! Ei sunt cei care ne scăpa de insectele din București, fără ei am mai avea spatii verzi pline de omizi, afide, pătari, ploșnițe etc. |
Gigi | 2023-09-07 14:11:24 |
Nu vreau ca Centrul de protectia plantelor sa fie desfiintat. Am apelat de multe ori la serviciile lor si au raspuns de fiecare data cu promptitudine, spre deosebire de cei de la Alpab, care se vede dupa starea parcurilor mari din Bucuresti, cum isi fac treaba. Angajatii Centrului sunt oameni modesti, platiti cu salarii minime pe economie, de unde atata economie prin concedierea acestor oameni? |
Anca | 2023-09-07 14:14:16 |
Nu doresc desfiintarea acestei institutii! Este o institutie importanta pentru locuitorii orasului si angajatii isi fac treaba! |
Viorel | 2023-09-07 15:02:14 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții, oamenii aia chiar își fac treaba pe salarii mici , și nu știu unde ar fi economia . |
Robert | 2023-09-07 15:05:14 |
NU sunt de acord cu desfiintarea acestui centru! Desfintati un centru care isi face treaba, ies noaptea pe strazi pentru a nu mai avea noi probleme cu insectele si pentru a mentine verde cat de cat acest oras plin de beton |
Diana | 2023-09-07 15:21:05 |
Nu sunt de acord cu proiectul de desfiintare a Centrului pentru protectia plantelor. Gasiti alte metode de a acoperi gaurile si risipa din bugetul primariei. Cetatenii au nevoie de spatii verzi, nu luati oxigenul copiilor nostri. Alpabul sa arate mai degraba ca stiu si pot sa gestioneze locurile de joaca pentru copii. |
Gabi | 2023-09-07 16:00:44 |
Care ALPAB ? Astă vară tăiau iarba din tot parcul Tineretului și Carol niste băieți care se înjurau între ei cala ușa cortului și se purtau de parcă tot parcul era al lor , nu mai zic că mergeau cu viteză foarte mare cu duba lor cu număr de GR . Angajați ALPAB iau dat cine știe pe unde sau afară și au adus firmă să facă ce făceau angajați ALPAB. Probabil aceiași soartă vor avea și oamenii de la Centrul Plantelor . BĂEȚII BUNII ȘI DEȘTEPȚII căldură mare domn Primar și dragi Consilieri |
Alex | 2023-09-07 16:50:52 |
Nu doresc desființarea Centrului de Protecție a Plantelor, am avut plăcerea sa apelez la ei, au fost foarte promti și foarte operativi. Încă o data, mulțumim Centrului de Protectie a Plantelor și sper ca Dl. Primar declarat un apărător al spatiilor verzi, să aibe grijă și de sănătatea plantelor prin acest Centru de Protectie a Plantelor. |
Horică | 2023-09-07 17:46:46 |
Nu desființați centrul pentru protectia plantelor. Nu sunt de acord cu aceasta. Lăsați oamenii calificați sa și facă treaba ca pana acum. Și asa muncesc pe salarii minime. Vreți sa ne distrugeți de tot. Abia aștept sa vi se termine mandatul d-le. Primar. Ați transformat capitala noastră într un oraș groaznic. N ați făcut nimic pt binele orasului |
Liviu | 2023-09-07 18:30:11 |
NU sunt de acord cu proiectul de desfiintare a Centrului pentru protectia plantelor, baieti isi fac treaba bine pe salari mici si tot de aici vreti sa faceti economie, find printre singurele instituti de a proteja spatile verzi sa ajungem sa fie Bucureștiul asta numai beton. |
Andi | 2023-09-07 18:34:55 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFINTAREA ACESTEI INSTITUTI CARE PROTEJEAZA SINGURELE SPATI VERZI RAMASE!!! |
Beatrice | 2023-09-07 20:13:19 |
Nu sunt de acord cu desființarea centrului de protecția plantelor.Angajati chiar isi fac treaba și pe salarii mici ,găsiți alta modalitate de a face economie la buget. |
Katy | 2023-09-07 21:17:49 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului pentru Protecția Plantelor. Avem nevoie de acesta. Este singurul din București. Asa ca nu l desființați. |
Ioana | 2023-09-07 21:21:01 |
Nu sunt de acord cu desființarea centrului! Angajații ies noaptea și aplica tratamente fitosanitare ca noi sa ne putem bucura de verdeața și sa putem sa mergem pe străzi fără sa ne mănânce Insectele de vii! ALPAB e ca și cum nu exista! Ce prostie! |
Lucian | 2023-09-07 21:34:11 |
Ma opun încetarii activității Centrului de Protecție a Plantelor București. Nicușor e setat sa distrugă toate spațiile verzi din orașul asta plin de betoane! |
Raluca | 2023-09-07 22:09:33 |
Ma opun închiderii Centrului de Protecție a Plantelor. Nu văd niciun motiv plauzibil pentru care sa merite asta. |
Alexandru | 2023-09-07 23:10:07 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestui departament. Sunt ghost busterii de care avem nevoie să scăpăm de diverșii dăunători ai plantelor din jurul blocului. |
Bianca | 2023-09-08 00:32:16 |
nu sunt de acord! |
Cristina | 2023-09-08 09:57:33 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituții! Renunțăm la ce este util pentru noi ? Sa protejam puținele spatii verzi pe care le mai avem! |
Io | 2023-09-08 10:04:54 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINȚAREA CENTRULUI PENTRU PROTECȚIA PLANTELOR |
Andrei | 2023-09-08 10:33:15 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de plante. Lasati oamenii sa-si faca treaba! |
Anne | 2023-09-08 10:57:40 |
NU sunt de acord cu desfiintarea acestui centru. Ati si gasit de unde sa faceti economie. Mai bine desfiintati parlamentul |
Alina | 2023-09-08 11:09:19 |
Ce este bun și folositor trebuie închis , desființat ? |
Marina | 2023-09-08 11:11:39 |
Nu suntem e acord . |
Zbîr | 2023-09-08 11:25:05 |
Nu trebuie desființată această instituție . Îi tot văd că se plimbă cu tunurile prin București . Mai înjurăm când trec pe lângă noi dar știm că fără ei va fi rău . |
Sorina | 2023-09-08 11:36:27 |
Nu este normal să se desființeze singura instituție care se ocupă de protecția plantelor !! Și așa zona verde este redusă!! |
DanN | 2023-09-08 13:14:37 |
Am ajuns sa-mi fie rusine cu numele meu, mi-e frca sa-l pronunt pe unde oriunde merg si ma prezint!!!Sa-ti fie rusine dle Primar General al Municipiului Bucuresti ca distrugi o institutie care isi face traba!!!Cu ce te deranjeaza Dle.Primar Centrul de Protectie a Plantelor, ai sa ajungi sa-ti plimbi copii si nepotii prin paduri de betoane si spatii pline de sobolani si gunoaie.Ati dat foc parcului IOR si acum vreti sa distrugeti si ce a mai ramas, o gura de aer?! Nu sunt de acord sa faci o asemenea distrugere dle, cum sa desfiintezi o institutie atat de importanta? Dumitale iti plac gandaci aceia mirositori sa-i vezi cum iti invadeaza casa? Dumneata sti de cate ori au venit oamenii aceia, zi si noapte, pt a ne scapa de asemenea gandacii verzi care ne invadasera apartamentele?Locuiesc in sectoerul 1 pe strada Londra si oamenii acestia sunt de un real folos dle.Primar.Cum sa desfiintezi asa ceva?! Nu te simti si dumneata madru ca ai o institutie care stie cum sa-si faca treaba sau dupa ce vine altul in locul tau o reinfiinteaza? Asa v-ati inteles?!Rusine Dle Primar!!!Mi-e rusine ca v-am votat, regret in fiecare zi acea zi!!! |
Dana | 2023-09-08 13:20:07 |
Bunaziua! Nu desființați centrul de plante. Acești salariați își fac treaba pentru noi cetățenii Bucureștiului. |
Olguta | 2023-09-08 13:27:14 |
Este inadmisibil sa desființați o astfel de instituție!!!Nu sunt de acord cu asa ceva!!!Eu personal am solicitat ajutorul acestei instituții pt a ne scapa de plosnitele( gândacii verzi mirositori)care invadase toată zona din sectorul 1 de pe strada Londra.Am apreciat de fiecare data munca acestor oameni și pe dumneata Dl.Primar crezând ca chiar îți pasa de noi cetățenii ai acestui oraș București.Si asa ne confruntam cu șobolanii de pe străzi, vrei sa distrugi și spatiile verzi? Am sa adun oameni care se oferă voluntar pichetat împotriva acestei propuneri. |
Nino | 2023-09-08 13:29:41 |
Nu desființați centrul de protecția plantelor. Avem nevoie de el. E unicul din București. Găsiți alta metoda de economie sunt atâția șefi care plimba o hârtie prin primărie cu salarii babane, de acolo sa luați |
Nicu | 2023-09-08 14:04:09 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de protecție a plantelor. De ce trebuie desființat dacă face treabă bună ? Pentru VS - Alpab nu execută tratamente fitosanitare în parcurile care le aparțin și nici pe domeniul public .Tot la Centrul de protecție a plantelor apelează . Oricum la cum funcționează Alpab e suficient să te plimbi prin parcurile care le aparțin și îți dai seama că sunt praf . Susțin Centrul de protecție a plantelor . Nu vreau să fie desființat . |
Roxana | 2023-09-08 15:32:16 |
Votez NU!!! Nu sunt pentru desființarea Centrului! E o idee proasta, ca toate celelalte idei ale Primăriei Generale! |
Victor | 2023-09-08 15:34:52 |
Nu desfaceți centrul! Sunt singurii oameni care își fac treaba! Ei ne-au scăpat de gândacii puturoși, omizi, tigrii de platan! Încetați cu distrugerea lucrurilor bune din oraș! asta, Centrul de Protecție a Plantelor este unul din ele! |
Mary | 2023-09-08 16:39:22 |
Nu desfiintati! Ne preocupa protectia si sanatatea omului, a animalelor. De ce nu si a plantelor? Nu e suficient doar sa tundem iarba si sa toaletam copacii. Parca voiam cu totii un "Bucuresti Verde". Fara sa pastram sanatatea si sa tratam fitosanitar plantele, copacii, toata vegetatia orasului, vom avea un Bucuresti plin de uscaciuni Ionel 2023-09-06 12:10:39 Nu sunt de acord cu desfiintarea instituției!Munca asta este făcută de oameni amărâți ,am văzut când i am solicitat pentru ca aveam plosnite în gradina!Cu asta vreti sa acoperiți găurile din buget???Umblați la pensiile speciale,nu ingrosati numărul șomerilor, numai sa desfiintati vreti, in parlament nu sunt multi? Care stau degeaba sunt platiti doar sa doarma, iar pe cei muncitori ii dati afara, rusine....... |
Vasile | 2023-09-08 16:50:49 |
Nu desființați protecția plantelor. O sa avem invazie de omizi și ploșnițe. |
Victor | 2023-09-08 17:12:22 |
Nu desființați centrul de protecția plantelor. Chiar nu va plac pomi sănătoși Domnule Primar? O sa ne invadeze ploșnițele, tigrul Platanului și omizile. La anul când veți începe campania electorală sa nu avem vreo invazie. |
Marcel | 2023-09-08 17:21:28 |
Nu doresc desființarea acestui Centru de plante. Nu vreau sa îmi cada omizile in cap sau ploșnițele urat mirositoare să-mi între in casa. V-am votat degeaba Domnule Primar. |
Alina | 2023-09-08 17:32:11 |
Nu desființați protecția plantelor. De câte ori am făcut sesizare oameni ăștia și-au făcut treaba. Pomii de lângă bloc sunt sănătoși și fără ploșnițe , omizile. |
Deni | 2023-09-08 17:33:38 |
Nu desființați acest centru. Plantele au nevoie de îngrijire profesionala pentru a rămâne sănătoase. Vrem un București verde. Desființați ALPAB ul ca și asa nu și fac treaba. Parcurile arata horror. |
Mariana | 2023-09-08 17:46:42 |
Nu Închideți activitatea acestui Centru al Plantelor. Oamenii ăștia chiar își fac treaba. In fiecare luna ii văd noaptea cum stropesc împotriva dăunătorilor. Datorită lor avem pomii verzi și nu mâncați de omizi . |
Gina | 2023-09-08 18:00:56 |
Dacă părerea noastră chiar contează, sper sa fie ascultat si mesajul meu. Sunt de acord cu reducerea cheltuielilor, dar acolo unde chiar este cazul. Ceea ce ce faceți acum este o sacrificare nejustificata a unei instituții mici cu card doriți sa luați ochii mulțimii, in speranta sa ii multumiți. Dar nu ne pacăliți așa ușor! Nicușor, jos labele de pe Centrul de Protecție a Plantelor! In interviul pe care l-ai dat nici măcar nu ii cunoșteai denumirea exactă, deși e sub subordonarea ta! Pun pariu ca nici nu știi ce face exact acest Centru! NU închiderii Centrului! |
Ellie | 2023-09-08 18:06:44 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea acestei instituții, oameni de acolo chiar își fac treaba ;ne-au scapat de foarte multe ori de omizi, capuse, plosnite si alte insecte. Bucurestiul chiar are nevoie de un asa serviciu public. Alpab-ul nu intervine la solicitarile noastre ale cetatenilor, în afara de a taia un pom (și ăla fara simt de raspundere). Oameni de la centrul de protecție al plantelor chiar își fac treabă cu simt de raspundere. Cine a luat aceasta decizie ori este pus prin pile și nu își dă seama cat ar afecta desființarea instituției , ori este inconștienț sau poate cineva la obligat să facă economii |
Gabriel | 2023-09-08 18:07:14 |
Nu doresc desființarea Protectua Plantelor. Nu vreți sa avem un oraș verde, cu pomi sănătoși ? Nu vreau sa mai am omizii cum am avut in 2016.? |
Iulian | 2023-09-08 18:59:23 |
Dupa modelul ce functioneaza bine, trebuie distru in tara asta, este si aceasta propunere de inchidere a Centrului de Protectia Plantelor. Sub pretextul economiei la bugetul primariei, se desfiinteaza institutii utile bucurestenilor pentru a putea valorifica terenurile pe care acestea isi au sediile. Rusine dle primar, asa v-ati gandit sa capatati capital politic, sau sunteti ca de obicei o mica marioneta in mainile papusarilor acestei tari? |
Jeni | 2023-09-08 19:14:33 |
Nu doresc desființarea centrului de protectua plantelor. Vreau să-mi duc copii in parc , sa ne bucurăm de umbra copacilor , sa nu ne cada omizile in cap sau sa ne înțepe tigrul Platanului . Dacă pomiilor nu li se vor mai face tratamente vom avea probleme. |
Criss | 2023-09-08 19:27:53 |
Sunteti toti la fel “aceiași apa si pamant” in loc sa creati locuri de munca voi va ganditi cum sa desfintati tot ce functioneaza bine in tara asta . |
Elena | 2023-09-08 19:39:43 |
Sunt împotriva acestei inițiative! Fundamentarea din Referatul de aprobare este o bătaie de joc. Unde este economia dacă dupa închiderea centrului va trebui sa cheltuiți bani ca sa specializați oameni care sa faca munca celor care deja aveau experiența in așa ceva? La oamenii pe care ii lăsați fără loc de munca s-a gândit cineva? Oamenii ăștia nu sunt doar niște cifre si nici nu sunt bugetari de lux ( dacă va deranjați sa verificați), sunt semeni de-ai noștri care au familii de întreținut, care au probleme, care au credite, care poate au boli si persoane in întreținere. Nu puteti sa va debarasati de ei justificând ca faceți economie, pentru ca asupra voastră se va întoarce suferința pe care o veți provoca, chiar dacă acum nu o conștientizați. Dacă citiți acte mesaj, domnilor, dacă nu puteti face bine, măcar nu faceți rău! |
Catrinel | 2023-09-08 20:55:26 |
V am votat și regret enorm!Numai de rău avem parte!Acum alta!Măcar gandaci urat mirositor,omizi și alte insecte nu aveam,datorita oamenilor ăștia pe care vreți sa I aruncați în șomaj!Rușine sa va fie!!NU categoric pentru desfiintarea Centrului de protecție a plantelor!!! |
Alexa | 2023-09-08 21:58:25 |
Nu sunt de acord cu desființarea! Fara ei nu am mai avea spatii verzi! |
Vasilica | 2023-09-08 22:01:19 |
Nu desfiintati centrul! Sunt singurii oameni care isi fac treaba! Ei ne-au scapat de insectele daunatoare! |
Marian | 2023-09-08 22:53:46 |
NU desfiintati Centrul de Protectie a Plantelor! Vreti sā facā ALPAB ul si treaba lor? Pāi pe seama ALPABului o sā ajungā toatā serpāria si toate ciorile din Cismigiu sā traverseze bulevardul si sā vā “ viziteze “ prin birouri, la PMB. Si, cu ocazia asta, pe lângā serpi si ciori o sā vā viziteze si omizile si gändacii āia mirositori. Dar probabil cā mirosul nu vā deranjeazā cā în PMB oricum, miroase mult a prostie |
Alina Axinte | 2023-09-08 23:00:18 |
Votez NU pentru desfiintarea acestui serviciu public. De când sunt presedinte de bloc, la ei sun pentru tratamentele pomilor si a vegetatiei din jurul blocului. Oamenii îsi fac treaba foarte bine!!! |
Iulian | 2023-09-08 23:02:04 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea centrului! Sunt intotdeauna prompti la solicitari! |
Andrei | 2023-09-08 23:06:41 |
Votez NU pentru desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor! Sā vedem, domnilor alesi, dacā votul meu conteazā. Oricum, votul meu va conta la alegeri |
Mândrescu Lucian | 2023-09-08 23:13:45 |
Chiar eram si io multumit de niste bugetari. Bravo bāietilor de la Protectia Plantelor si pentru cine i-a instruit sā-si facā treaba si sā se adreseze nouā, cetātenilor |
Mărutza | 2023-09-08 23:14:28 |
Sunt împotriva desființării Centrului pentru că este important pentru sănătatea noastră și a copiilor noștri să fie cultivata și protejata natura , iar prin dezvoltarea acestui departament aveam o sansa împotriva aerului poluat din Bucuresti! Cu siguranța sunt alte instituții care nu și fac treaba și le puteți desființa pe acelea!! |
ADoina | 2023-09-08 23:16:14 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA ACESTEI INSTITUTII.Cine v-a avea grija de sănătatea copacilor și plantelor din București? Sa putem respira avem nevoie de plante și copaci sănătoși, nu mâncați de omizi sau plini de gândaci,,puturosi" |
Doru | 2023-09-08 23:17:55 |
Decat sa desfiintati aceasta institutie, mai bine scapati de toti incapabilii din Primarie si institutiile subordonate (gen Politie Locala) |
Sabina | 2023-09-08 23:35:09 |
Citind proiectul inteleg pe de o parte ca se doreste desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor dar in aceleasi timp ALPAB va prelua activitatea acestuia ..si totul pentru a se reduce cheltuielile. Dar nu credeti ca ar fi mai bine sa concediati pe cei care se plimba prin spatele primariei si stau zilnic la tigari? ......zilnic vad aceleasi fete, stau si o lalaie in timpul programului pe langa zidurile primariei. Hai sa gandim logic (asta daca sititi ce inseamna) desfiintati Protectia Plantelor si treceti activitatea catre ALPAB unde banuiesc ca o mana de oameni va executa tot ceea ce executa Centrul de Protectie a Plantelor. pai oameni buni, cum sa faci aceeasi activitate de calitate cu mai putini oameni ? .....si banuiesc ca nu le cresteti salariile ca deh faceti economie. Hai sa nu ne mai aruncati cu praf in ochi…Nu categoric desfiintarii Centrului de Protectie a Plantelor! |
Iorgulescu A | 2023-09-08 23:49:32 |
Nu desfiintati Centrul de Protectie a Plantelor! Domnule Primar, dvs ati iesit pe teren sā constatati cât de bine si eficient îsi fac treaba oamenii āstia? Iesiti din birou, dle Primar si întrebati ne pe noi, cetātenii si constatati singur situatia, nu mai ascultati zvonacii cā nu vā vād bine, în viitorul apropiat |
Clara | 2023-09-09 07:19:43 |
De ce Închideți activitatea acestei instituții Domnule Primar? Sunt singurii care fac tratamente pentru combaterea insectelor. |
Gina1967 | 2023-09-09 07:21:18 |
Nu sunt de acord. |
Delfinul | 2023-09-09 08:55:52 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA. |
Domi | 2023-09-09 11:54:39 |
Nu desființați centrul de protecția plantelor. Avem nevoie de el. E singurul din București |
Cosmin | 2023-09-09 12:43:45 |
Nu il desfintati. Nu sunt de acord cu acest lucru. De ce ? Am sa l si argumentez pentru ca asa este corect. Sunt oamenii ce sunt angajati de foarte foarte mult timp, de peste 30 de ani la aceasta institutie. Sunt omaneii cu frica de Dumnezeu, cumsecade, resprctuosi si curati in acelasi timp, cu ca restul de la alte institutii. Facetinun lucru bun, nu inchideti si distrugeti institutii ce aduc un folos bucurestiului. Sa ne aducem aminte de cate ori ne-au scapat de insecte ? Va place cand sunteti in parc sa va plimbati sa va relaxati, si sa nu fie nicio insecta care sa va intepe sau sa va ciupeasca. Face un lucru bun centrul de protectie al plantelor, de peste 30 de ani. |
Cristian | 2023-09-09 13:10:15 |
Votez NU! Pentru ce sa desfiintati acest post? Atata timp cat este un post util ptr plante si implicit oxigenul nostru cand vb de plante? Dupa ce ca este un oras arhipoluat si îmbâxit de noxe de la toate cotetele care merg pe strada si primesc aprobare de la rar vreti sa inchideti si o gestiune destul de utila asi spune pentru noi.. Cu inchiderea aceste gestiuni si lasarea fara loc de munca a unor oameni nevinovati care muncesc ptr asi asigura un trai aproape decent nici decum decent in adv sens al cuvantului nu acoperiti toate gaurile pe care le ati facut un buget hotilor! Nu v ar fi rusine sa va fie de mafioti ce sunteti..luati painea de la gura a unor oameni nevinovati in loc se va ocupati de adevaratele probleme care sunt. Rusine! |
Mihai | 2023-09-09 13:12:19 |
Buna ziua, Nu sunt de acord cu desfiintarea acestei institutii intrucat reperezinta un mijloc prin intermediul caruia se tine legatura intre cetateni si administratie publica, iar o data cu disparitia acestuia nu se va mai tine cont feedback-ul oferit de acestia si implicit relatia administeatiei publice cu cetateanul va fi mai defectuoasa. Multumesc! O zi buna! |
Ionel | 2023-09-09 14:08:51 |
De ce desfintati Protecția Plantelor. Cetățeni din sectorul 6 sunt multumiți de munca acestor oameni. De fiecare data când am făcut sesizări au venit și au rezolvat . Nu va doriți un oraș Verde, Domnule Primar? Rușine! |
Dan | 2023-09-09 17:53:13 |
Nu sunt de acord cu desființarea centrului |
Bogdan A | 2023-09-09 19:19:30 |
Nu închideti Centrul de Protectie a Plantelor! Îsi face treaba foarte bine dinainte de anul 2000. De ce distrugeti ce e bun? Dle Primar, în urmā cu cel mult 1 an arātati cu degetul cātre ALPAB ca la un buboi. Poate ar trebui sā vā aduceti aminte de vorba româneascā” cu o floare nu se face primāvarā!”. |
Bogdan | 2023-09-09 19:27:53 |
Nu închideti Centrul de Protectie a Plantelor! Îsi face treaba foarte bine dinainte de anul 2000. De ce distrugeti ce e bun? Dle Primar, în urmā cu cel mult 1 an arātati cu degetul cātre ALPAB ca la un buboi. Poate ar trebui sā vā aduceti aminte de vorba româneascā” cu o floare nu se face primāvarā!”. |
LAUR | 2023-09-09 19:42:25 |
NU desfiintarii Centrului care protejeaza plantele. De cate ori am apelat la ei, au venit a doua zi. Primarul cred ca nici nu stie ce fac de fapt oanenii astia. Ei intervin mai ales noaptea, tocmai oentru a ne proteja pe noi cetatenii si de asta activitatea lor nu este foarte cunoscuta. |
Miky | 2023-09-09 19:46:14 |
NU închiderii Centrului de Protecție a Plantelor! Aveti curajul si spuneti care sunt interesele reale! Lăsați-ne cu minciunile astea ca faceți economie! Si nu mai trâmbițați ca reduceți nu stiu câte posturi, in condițiile in care multe nu sunt ocupate si nici bugetate. Prezentați adevarul! Ce faceți voi este o mizerie! |
Emil | 2023-09-09 20:11:11 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de Protecția plantelor. Lăsați singurii oameni care și fac treaba sa munceasca |
Ioana | 2023-09-10 03:06:49 |
NU SUNT DE ACORD!!!Cum sa desființați o instituție care este unica prin profilul sau?!Personal nu am auzit de o alta instituție care sa îndeplinească aceeași activitate. |
Tatiana D | 2023-09-10 03:15:57 |
Anulați aceasta propunere , este inadmisibil!!!Aceasta instituție este de un real folos!!!Sunt împotriva desființării acestei instituții!!! |
Octavian | 2023-09-10 03:27:10 |
Sunt împotriva desființării acestei instituții!!!Acolo sunt muncitori care știu ce sa facă De fiecare data când am apelat la ajutorul lor pt afișe,tigru plămânului, plosnite și omizi ,ne au ajutat ,avem spațiu verde din jurul blocului fff frumos, este o placere sa stam pe bancuta în fata blocului la umbra copacilor.Institutia aceasta este de un real folos, ei sunt medicii spațiului verde, fără va fi un dezastru pt toată vegetația. |
Miruna | 2023-09-10 03:39:42 |
Total împotriva pt a se desființa Centrul de Protectie a Plantelor.Suntem asociație de proprietari din sectorul 2 și cu aceasta instituție colaboram de mai bine de 10 ani.In toată aceasta perioada ,angajații acestei instituții ne-au ajutat de fiecare data.Sunt foarte prompți la solicitări și ori de câte ori au fost probleme cu invazia de afișe, plosnite și alte insecte ,toate tratamentele pe care le au efectuat au fost de bun augur.Tot ceea ce au făcut pana acum ne-au ajutat să avem un spațiu verde permanent si nu am auzit ca o alta firma/instituție sa efectueze aceste tratamente. |
Diana | 2023-09-10 03:58:22 |
TOTAL IMPOTRIVA!!!! Nu distrugeți vegetația!!!ISi asa clima nu mai este cum a fost , când aveam 4 anotimpuri pe an.Vegetatia este în pericol, fără aceste tratamente fitosanitare totul se va pârjolit și va fi distrus de insectele care apar an de an ,altele decât cele care erau cândva, Am scăpat de omizile care ne trezeam cu ele căzând pa noi, iar copilașii dragii de ei se speriau și țipau cât ii ținea gura.Stiti cât de traumatizant este pt micuții noștri sa nu aibă un spațiu verde!!!Nu va bateți joc de cetățeni și implicit de aceasta instituție. |
Iulia | 2023-09-10 07:43:59 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestui departament. |
Nicoleta | 2023-09-10 10:36:19 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA ACESTEI INSTITUTII!. |
Mira | 2023-09-10 12:01:54 |
Lăsați sa funcționeze centrul pentru protectia plantelor. Avem nevoie de ei. Nu asa se fac economii la buget. Găsiți alta metoda. Aceștia sunt singurii din București care au grija de planta |
Liviu Tudorache | 2023-09-10 22:37:49 |
Nu! Nu desfiintati Centrul de Protectie a Plantelor! De cca 25 de ani, de când functioneazā îsi face treaba foarte bine si acum, deodatā nu mai e bun? Sunt singurii, în nisa lor si asa trebuie sā rāmânā!! |
Mateia I | 2023-09-11 06:01:10 |
ALPAB nu a fost în stare, ani de zile sā se ocupe pe parcuri. Aveti exemplu parcul Cismigiu. Plin de serpi, cāpuse. De ciori, nu mai zic. Dacā desfiintati Centrul de Protectie a Plantelor veti avea cu sigurantā omizi, plosnite si se va usca totul. Deci, NU desfiintarii Centrului de Protectie a Plantelor |
Cristian | 2023-09-11 06:14:17 |
Domnule primar, vreti sā faceti economie la buget? Vā recomand sā începeti din primārie desfiintati multe le si inutilele posturi de directori, directori adjuncti, directori executivi si alti sefuleti. Nu loviti în oamenii simpli care-si fac treaba în stradā. Ei chiar muncesc . Si o fac si bine. Directorasii dvs stau in birou, la caldurica si probabil va dau sugestii aberante precum desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor. Bagatii-i pe ei în combinezoane , cu masti speciale pe fata si scoteti-i la stropit cu substante fitosanitare. Sā vedeti atunci ce fite vor face. NU desfiintati Protectia Plantelor |
George | 2023-09-11 07:42:16 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului de protecție a plantelor București |
Cosmina | 2023-09-11 07:51:24 |
Noi nu suntem de acord cu desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor. Ca asociatie de proprietari am beneficiat de serviciile lor si am fost foarte multumiti. |
Iolanda | 2023-09-11 08:39:17 |
Nu suntem de acord cu propunerea dvs.Suntem asociatie de proprietari din sectorul 2 Poiana cu Aluni si angajatii acestui centru nea-u ajutat de fiecare data cu mentinerea vegetatie sanatoase si fara tot felul de ganganii. |
Sofia | 2023-09-11 08:42:13 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA ACESTEI INSTITUTII!!! Lasati spatiul verde sa fie tratat si mentinut ,este inuman sa faceti asa ceva!!!! |
Tudor | 2023-09-11 08:47:15 |
Personal nu consider ca este normal sa desfiintati acest Centru!!!Sunt cetatean al acestui oras si locuiesc intr-o zona cu multa vegetatie de care ne bucuram cu totii.Blocul nostru este situat pe o strada mai greu accesibila iar de fiecare data cand am facut solicitare la aceasta institutie au venit si s-au descurcat de minune cu accesul in acest spatiu. |
Victor | 2023-09-11 09:01:18 |
Sunt impotriva desfiintarii acestui centru de protectie a plantelor. |
GA | 2023-09-11 09:04:46 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA CENTRULUI DE PROTECTIE AL PLANTELOR BUCURESTI DEOARECE ESTE O O INSTITUȚIE UTILA TUTUROR CETĂȚENILOR, FAPTUL CA POMII SI PLANTELE DI ORAS NU SUNT INVADATE DE DAUNATORI ÎNSEAMNĂ CA ACESTI OAMENI SUNT PROFESIONIȘTI IN CEEA CE FAC. FAZA CU ECONOMIILE LA BUGET SUNT DOAR PRAF IN OCHII OAMENILOR |
Sever | 2023-09-11 09:08:12 |
VOTAM IMPOTRIVA!!!Suntem asociatie de locatari din sectorul 4 intrarea Ispravei si angajatii de la cest centru sunt foarte eficienti, si-au facut traba de fiecare data de cate ori i-am chemat.Avem un spatiu verde foarte bogat si evident ca sunt si tot felul de insecte , iar angajatii au venti de fiecare data si au facut stropiri ,astfel bucurandu-ne de vegetatia din jur. |
Nicu | 2023-09-11 09:13:38 |
Prin desființarea acestei instituții Centrului de Protecţie a Plantelor Bucureşti, o să dispară toată verdeață din acest oraș. Tratamentelor fitosanitare sunt foarte importante nu numai să se facă, ci sa se facă și la timp. Aveți grije ce vă doriți? |
Ioan | 2023-09-11 09:13:48 |
SUNTEM IMPOTRIVA!!!Centrul de Protectie a Plantelor este de un real folos.Ca si cetatean al acestui oras imbacasit de masini si populatie care tot creste de la an la an, daca nu se va mai intretine spatiul verde din Bucuresti va fi un risc mare de invazie de tot felul de insecte care vor ataca spatiul verde si implicit vor distruge spatiul verde. |
Petre | 2023-09-11 09:16:01 |
NU DESFIINTATI CENTRUL DE PROTECȚIE AL PLANTELOR BUCUREȘTI!!!! CE SE MAI URMĂREȘTE UN AL TUN IMOBILIAR SUNT PRETEXTE IN CHIPUITE? ACESTA TEHNICA S A FĂCUT CU TOATE INSTITUȚIILE TARII DUPA REVOLUȚIE. VREA SA DESFIINTEZE O INSTITUȚIE CARE FUNCTIONEAZA IAR APOI CAND BUCUREȘTIUL ESTE INVADAT DE DAUNATORI AI PLANTELOR VIN EI CU O FIRMA CARE CE CREZI COSTA DE TREI ORI MAI MULT SI FACE DE TREI ORI MAI PUTIN. RUȘINE NICUSOR DAN SI CELOR CARE L-AU VOTAT!! DEVIZA NU ERA CUMVA UN ORAS VERDE? TOTUL O MINCIUNA!!! |
Costi | 2023-09-11 09:18:27 |
Nu distrugeti ceea ce este inca viu!!!VOTEZ IMPOTRIVA!!! |
Andrei | 2023-09-11 09:28:52 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protectia Plantelor. Sunt un presedinte de asociatie de locatari din sectorul 5 si suntem foarte multumiti de serviciile lor. |
Gina | 2023-09-11 09:45:17 |
Nu sunt de acord cu desființarea centrului de protectie a plantelor!!!! |
Mariana I | 2023-09-11 09:46:48 |
Nu închideti Centrul de Protectie a Plantelor! Ca asociatie de proprietari ( str Modoran Ene, sect 5) am apelat de câteva ani la ei Am numai cuvinte de laudā. Îsi fac treaba vin la fata locului, constatā, aplicā tratamente. ALPABul e jale. Sunati la ALPAB si o sā constatati cā nici mācar nu vi se va rāspunde la telefon! Oricum se ocupā de lucruri diferite. Votez NU desfiintārii Centrului de Protectie a Plantelor |
Sebi | 2023-09-11 10:06:10 |
Nicusor Dan !!! Sa-ti fie RUSINE !!! Desfiintezi Centrul de Protectie a Plantelor Bucuresti ??? Pai nu mai esti prieten cu MEDIU ????? Dupa ce ca Bucurestiul este intoxicat de praf, noxe si poluare, te-ai gasit sa-i desfiintezi pe singurii care mai tin in viata tot ce inseamna spatiu verde din Bucuresti, aceasta “Capitala Europeana”, care se vrea curata, sanatoasa si frumoasa !!! RUSINE !!! |
Laurentiu | 2023-09-11 10:06:44 |
Nu,nu sunt de acord cu desființarea Centrului de protecție a plantelor. Ei ne-au protejat de insectele enervante prin munca lor,de cele mai multe ori noaptea. De aceea nu au fost văzuți. Acum se dorește preluarea activității lor de către o altă instituție. Nu știți ce se întâmplă când dai prin cumul cuiva să facă și altceva? Nu se mai face nimic cum trebuie. Deci nu,nu sunt de acord cu desființarea Centrului pentru protectia plantelor și concedierea specialiștilor care muncesc pentru noi acolo. |
Ion | 2023-09-11 10:12:55 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestui centru. Avem nevoie de grija plantelor de către oameni specializați pt asa ceva |
Ioana | 2023-09-11 10:26:58 |
Nu,nu sunt de acord cu inchiderea Centrului pentru protectia plantelor. Ei nu protejau doar plantele, ci si pe noi de contactul cu insectele suparatoare. Nu mi le doresc nici in farfurie in casa,nici pe mine pe strada. Sa nu uitam de invaziile unora cand doar ei au actionat si le-au stârpit. Sa nu uitam nici de oamenii care muncesc acolo cu daruire si profesionalism. Avem nevoie de ei in continuare. |
Horia | 2023-09-11 11:02:59 |
Nu desființați această instituție care funcționează bine și benefic |
Gâgă | 2023-09-11 11:07:50 |
Nu sunt de acord |
Vio | 2023-09-11 11:34:04 |
Nu sunt de acord cu desființarea Centrului pentru Protecția Plantelor! Va rog sa țineți cont și de părerea noastră, a oamenilor care au scris aici ca nu sunt de acord. Suntem mulți va rugam sa țineți cont și de noi. Avem nevoie de acest centru. Va mulțumesc! |
Toma | 2023-09-11 16:30:06 |
Nu desființați Centrul de protecția plantelor. Nu lăsați ALPAB ul sa preia treaba accestiu centru. Nu au specialiști în domeniu, nu sunt calificați sa folosească substanțe fitosanitare. Plantele vor avea de suferit și implicit noi bucurestenii |
Cristina | 2023-09-11 17:41:01 |
Buna ziua dragi cetateni ai Bucurestiului vi se pare corect ca sa vina cineva peste noapte si sa inchida un singur Centru de protectia plantelor de care avem nevoie noi toti cetateni acestui oras si nunumai de toate parcurile si strazile acestui oras era igienizat de insecte de acesti muncitori care ne asigurau confortul si siguranta copiilor nostri in parcuri si locuri de joaca Aceasta institutie le sta in coasta catorva edili care sau gandit peste noapte sa mai faca inca un bloc rezidential ca nu sunt destule de nea sufocat unde sunteti domnule Primar sa vedeti si dv aceasta marsavie despre muncitori acestei instituti care nea servit pe noi bucuresteni atatia de peste30 nu intereseaza pe nimeni ce se intampla cu ei sunt muncitori cu rate la banci cu copii la scoala am uitat sa sugerez nu or sa mai aiba cu ce sa plateasca pensiile politicienilor care dorm in banca ei nu vor mai putea iesi la pensie ca asta se si doreste cu asta am spus tot acum las la latitudinea dv dom aprimar ca daia vam votat sa sustineti oameni si nu marsavia si coruptia care sa instalat peste tot |
Mihai | 2023-09-11 18:58:30 |
Nu desfiintati aceste centre,institutii ! Se apropie campania electorala si dl primar trebuie sa se laude ca a luat noi masuri si ca a facut economie la buget asa cum se lauda pe vremuri ca a desfiintat companiile infiintate de Firea ?! Degeaba ,lumea a vazut ce ati facut in acesti ani,nu mai aveti sanse !!! |
Dan | 2023-09-11 19:11:07 |
Nu vă este rușine!!! Așa rezolvați voi problemele?! Desființați instituțiile ce încep cu "Centru" , așa demonstrați cât de necompetenți sunteți?! Trist ce se întâmplă în țara asta, lăsați oamenii ăștia în pace și uitați-vă puțin și în propria ogradă!!! |
Deea | 2023-09-11 19:21:15 |
Nu e corect ce faceți!!! Locuiesc în sectorul 4 și de câte ori am făcut sesizare la ei s-a rezolvat problema ploșnitelor, dacă oamenii își fac treaba de ce îi desființati? Ce e bun și mai merge în țara asta vin unii să distrugă !!! Nu-i desființati!!! |
Iuliana Marin | 2023-09-11 19:33:34 |
Sunt împotriva închiderii acestui Centru! Cum v-a venit ideea asta? Ce aranjamente puneți la cale? Sper ca nu intenționați sa apelați la niște forme private ca sa își ia cineva niște comisioane! Ca doar va bateți cu pumnii in piept ca faceți economii… Sau v-a făcut cu ochiul locația? Puneți de-o afacere imobiliară? Dacă trece aceasta mizerie de proiect, timpul va dovedi dacă v-am acuzat pe nedrept sau nu! Va doresc sa vi se întoarcă acest “bine” pe care il faceți! |
Nicusor | 2023-09-11 20:41:55 |
Nu,nu sunt de acord cu desființarea centrului.In ce lu.e trăiți,,domnule primar''.Oare nu ati observat ca nu avem în copaci omizi,asa cum aveam când eram noi copii? Oare chiar nu realizați cate nevoie avem de plante ca respirăm ? Se vorbește foarte mult despre ideea de oraș verde.....cum se realizează....prin plante mâncate de dăunători? Nu sunt de acord cu închiderea centrului! |
Dennis | 2023-09-11 20:44:44 |
Nu,nu sunt de acord cu închiderea centrului!!!! Faceți economii la buget de la alte instituții care chiar nu își fac treaba! |
Mihai | 2023-09-11 22:48:28 |
Nu închideți Centrul protecția plantelor. Avem nevoie de serviciile lor, altfel se alege praful de spațiul verde și asa puțin din București. |
Alina Stoica | 2023-09-12 06:04:52 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor. Eu am fost multumitā de ei. Nu de aici veti face economie, dle Primar |
MIHAELA | 2023-09-12 09:25:02 |
Nu desfiintati Centrul de protecție al plantelor. Avem nevoie de serviciile lor, altfel se alege praful de spațiul verde și asa puțin din București. |
Vali | 2023-09-12 12:35:09 |
Nu inchideti institutiile ! Nu faceti nicio economie prin a desfiinta aceste institutii, sunt multe probleme in tara asta, daca lasati fara loc de munca niste oameni credeti ca rezolvati ceva? |
Neti | 2023-09-12 13:50:53 |
Nu sunt de acord cu închiderea instituției. De câte ori am apelat la serviciile lor au fost promti. |
Toto | 2023-09-12 13:56:58 |
Bravos, primarele care este! Ați salvat Bucureștiul, apoi România, acu' vă găsi salvarea bolilor și dăunătorilor plantelor! Rușine! Lăsați profesioniștii să-și facă treaba! NU SUNT DE ACORD CU DESFIINȚAREA CENTRULUI DE PROTECȚIE A PLANTELOR! |
Ioana | 2023-09-12 13:57:19 |
Nu vreau desființarea acestei instituții. Domnule primar , chiar nu vreți sa avem un bucuresti verde? Dacă nu ar funcționa acesta instituție ne-ar invada ploșnițele și tigrul Platanului. |
Milica | 2023-09-12 14:03:59 |
NU SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA ACESTUI CENTRU. Lasa-ti oamenii sa-si facă treaba! |
Mia | 2023-09-12 14:07:02 |
Dar cu natura cum rămâne, stimabililor? Cine va mai face tratamentele fitosanitare atât de necesare spațiilor verzi? Ori veșnic-plimbătorii de hârtii din Primărie își vor arunca-n spate vermorelul? Sunt împotriva acestei propuneri de desființare! |
Victoria | 2023-09-12 14:15:59 |
Avem nevoie de serviciile lor, altfel se alege praful de spațiul verde și asa puțin din București. Nu desfiintati Centrul de Protecție al Plantelor. |
Vicentiu | 2023-09-12 15:10:48 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protectie al Plantelor.Pe dv. ce va intereseaza de fapt,desfiintarea acestei institutii,sau numarul de angajati disponibilizati.Nu va lasati manipulat domnule primar .(consilieri) |
Vladi | 2023-09-12 16:00:11 |
Nu susțin desființarea Centrului pentru Protecția Plantelor. Aici putem dezbate dacă suntem sau nu de acord cu acest proiect. Toate comentariile de aici nu sunt de acord cu aceasta desființare. Cu excepția primului postac care e de acord cu desființarea tuturor centrelor propuse. Deci va rugam încă odată nu desființați acest centru! |
Monica | 2023-09-12 16:58:03 |
Nu vreau sa Închideți activitatea acestei instituții. |
Naltul | 2023-09-12 19:58:57 |
Nu sunt de acord! |
Ioan schiopu | 2023-09-12 22:28:16 |
Nu sint de acord cu desființarea societăți pt ca e singura care efectiv se ocupa de pomi și plante |
Corneliu | 2023-09-13 06:44:11 |
De ce sa desfiintati o institutie care are experienta in prestarea acestor servicii ca sa va ia o gramada de timp si bani sa perfectionati alti oameni sa faca acelasi lucru. Nu sunt de acord cu inchiderea centrului! |
Adrian | 2023-09-13 07:59:53 |
Este singura instituție pe care o vezi noaptea la stropit prin București. Acești consilieri au idee ce votează? Știu ce impact au aceste tratamente pt. spațiile verzi din București? |
Lucian | 2023-09-13 08:52:15 |
Cum sa Închideți acesta activitate? Acesta instituție prestează de peste 20 ani pentru noi cetățeni din Bucuresti. Ce interese aveți domnilor consilieri? |
Dana Mihai | 2023-09-13 09:19:39 |
Nu sunt de acord cu aceasta inițiativa, cu atât mai mult cu cât nu argumentați cum veți continua activitatea de protecție a plantelor dupa închiderea centrului. Nu poți sa vii cu un referat in care sa precizezi ca sunt organisme care pot rezona cu activitatea Cppb. Adică oamenii ăștia care acționează de peste 20 de ani, cunosc zonele si evoluția bolilor si dăunătorilor aferente acestora, vor fi dați afara ca sa se ocupe cine? Ca nu înțeleg! Când veniti cu propuneri, documentați-va înainte! De vorbe in vânt suntem sătui! Hai sa facem lucrurile cu cap! |
Natalia | 2023-09-13 10:52:37 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului plantelor. Sunt singurii care au grija de spatiul verde din Bucuresti si isi fac treaba foarte bine. Va rog sa va informati mai bine inainte de a lua asemenea decizii. |
Geta | 2023-09-13 10:52:53 |
Nu vreau sa desfintati centrul de plante. Este o institutie care își face datoria. |
Horatiy | 2023-09-13 10:55:41 |
Nu sunt de acord cu desființarea unității, am apelat de nenumărate ori la ei, au fost foarte promti și cu rezultate f. bune. Sper ca domnii consilieri și domnul primar sa citească aceste mesaje și să fie luate în considerație. |
Dobre | 2023-09-13 11:12:13 |
Ca președintele asociației de proprietari vă spun că faceți o mare greșeală prin desființarea acestei instituții, la toate sesizările pe care le-am făcut au fost primiți și profesioniști. |
MATEI | 2023-09-13 11:21:27 |
NU DESFIINTATI ! Cu ce a deranjat aceasta institutie de vreti s-o desfiintati? Ceilalti primari nu s-au atins de aceste insitutii ,de ce vreti dl Primar sa le desfiintati? Aveti vreo datorie inainte de inchiderea mandatului ? |
Turcu | 2023-09-13 12:39:42 |
Total în dezacord! Este necesar să păstrăm instituțiile unde se lucrează într-adevăr... Ce se urmărește de fapt? |
Lili | 2023-09-13 12:48:19 |
Nu sunt de acord cu propunerea! Sunt profesioniști, sunt necesari! |
Luca | 2023-09-13 13:15:20 |
Nu desființați acest centru. Ne vor invada insectele și omizile, plantele vor avea cel mai mult de suferit. Țineți cont și de părerea noastră |
Anghel | 2023-09-13 13:37:39 |
Nu vreau sa desfintati centrul de protecția plantelor. Țineți cont și de părerile noastre. |
Monica | 2023-09-13 14:05:41 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea acestui centru !!! Ce interese aveti? Este un serviciu gratuit privind tratarea spatiului verde de daunatori, vreti sa privatizati?.... sa plateasca lumea aceste servicii ce erau gratuite, unde se duc contributiile noastre ? Mai lipseste sa ne puneti taxa pe aer...... suntem satuli de atatea taxe si impozite, ne asteapta vremuri grele si voi aveti grija sa le ingreunati tot mai mult ! |
Alina M | 2023-09-13 17:24:33 |
Hei, ONG -uri de mediu? Unde sunteti? De ce tāceti? Nu mai vreti Bucurestiul Verde? Fārā tratamente fitosanitare nicio plantā nu rezistā în conditiile urbane! Nu desfiintati Centrul de Protectie a Plantelor. Oamenii āia îsi fac treaba si e si gratuit pentru bucuresteni |
Raluca M | 2023-09-13 17:28:22 |
Centrul de Protectie a Plantelor e unic în Bucuresti. De ce distrugeti ce finctioneazā bine? |
Stefan | 2023-09-13 17:34:40 |
Noi suntem multumiti de serviciile Centrului de Protectie a Plantelor. Am apelat la ei. Nu cred cā desfiintând locul de muncā al unui muncitor cu substante fitosanitare faceti economie la buget. Desfiintati postul unuia dintre multii directorasi din Primārie si atunci da, economia de vā simti, sunt convins |
Tantica | 2023-09-13 20:02:38 |
Nu inteleg ce se urmareste cu inchiderea acestui centru. Ce aveti cu bietii oameni. Cine va interveni in parcuri cand va fi nevoie? Va fi vai de noi, bucurestenii, care si asa avem din ce in ce mai putin spatiu verde. |
Daniela | 2023-09-13 22:20:15 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestui centru! Centrul este util pentru București! |
Mircea | 2023-09-14 07:36:48 |
Nu existā motivatie sustenabilā pentru a închideti Centrul de Protectie a Plantelor. Care vā e interesul? |
Emilian | 2023-09-14 11:30:34 |
Nu sunt de acord sa desfiintati Centrul de Protectie a Plantelor! Deja Bucurestiul e plin de betoane. Distrugeti putinul spatiu verde care a mai ramas. Vom fi invadati de omizi, gandaci de tot felul. Se va usca totul. Lasati Centrul sa-si faca treba! |
Tudor | 2023-09-14 11:34:57 |
Nu desfiintati ! Nu intelegem interesul dvs dl primar si stimabili consilieri, in Bucuresti se blocheaza posturile iar in tara se fac angajari, asa merg lucrurile in tara asta , cei de la putere ne vad piese de sah ce se joaca cu destinul oameniilor . Rusine !!! |
Cami | 2023-09-14 12:27:13 |
Nu desființați centrul de protecția plantelor. ALPAB nu are personal calificat sa facă tratamente fitosanitare. Școlarizarea lor va costa alți bani și necesita timp pt calificare. Lăsați Centrul sa și facă treaba. |
Lupashcu | 2023-09-14 12:48:56 |
Nu sunt de acord! |
Doina Pană | 2023-09-14 18:02:18 |
Nu sunt de acord! La asociația noastră, de câte ori am solicitat, au venit. |
Gică | 2023-09-15 14:14:43 |
Nu sunt de acord sa desființați centrul pentru protectia plantelor. Sunt oameni care și fac meseria. De câte ori au fost chemați au venit și au făcut treaba buna |
Elena M | 2023-09-15 17:06:57 |
Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor. Functioneazā bine asa cum e si se vede. Dacā pânā acum mā temeam ca, copilul meu sā nu fie rāpit de violatori sau atacat de câini vagabonzi prin parcuri, acum ce-o sā fac? Nu o sā-l mai las deloc în parc cā o sā fie invadat de omizi, gandaci sau tigrul platanului? |
Andrei | 2023-09-15 17:10:10 |
Nu asa se face economie la buget! Rusine! |
Mihaela | 2023-09-15 17:14:28 |
Plantele n-au gurā sā strige cā si ele au nevoie de îngrijire. Lāsati Centrul de Protectie a Plantelor sā functioneze! |
Diana Enache | 2023-09-15 17:18:24 |
Nu sunt de acord cu desființarea acestei instituți. După câte știu sunt singuri care își fac treaba în București. Sper sa va gândiți și la noi, cetātenii. Mulțumesc |
Daniela Ionescu | 2023-09-15 17:35:14 |
Dle Primar, sper sā cititi sau consilierii dvs sā vā aducā la cunostintā. Am un copil alergic. Acum câtiva ani, când a fost invazie de tigrul de platan in Bucuresti, copilul a fost rau intepat si am ajuns cu el la spital. Se vede cā Centrul de Protectie a Plantelor si-a fācut treaba cā acea invazie a dispārut. Eu, personal am sunat atunci la ei, am vorbit chiar cu un domn inginer specialist care a venit si la noi la bloc, mi-a spus cā a intervenit si la scoala din apropiere si apoi l-am mai vāzut, de mai multe ori, seara, in parc, cu masinile de stropil ale Centrului de Protectie a Plantelor. Domnilor care aveti copii si luati astfel de decizii de desfiintare a unor institutii, din pix, poate cititi acest mesaj |
Cristi | 2023-09-16 10:00:05 |
Lăsați Centrul pentru Protecția Plantelor sa funcționeze! E unicul din București care se vrea un oraș verde. Cum dacă plantele ne îngrijite se vor usca. Economii nu faceți asa, ba dimpotriva |
Ana Constantinescu | 2023-09-16 18:08:27 |
Vrem o tarā ca afarā dar nu suntem in stare sā avem grijā de ea. Fārā plante, copaci, iarbā vom trāi printre betoane. Multe, dupā cât de mult se construieste în Bucuresti si dupā cum e expoatatā fiecare bucāticā de pāmânt. Doar când vom avea exclusiv betoane în Bucuresti s-ar justifica desfiintarea Centrului. Pânā atunci, lāsati Centrul de Protectie a Plantelor sā-si facā treaba în continuare, cā si-o face bine |
Ionut Dumitru | 2023-09-17 00:55:39 |
“ Să creştem planta asta anuală, Nu hăcuiţi copacii, dragii mei; Ca mâine, cu elita actuală, Te pomeneşti că iar urcăm în ei” epigramā de Ion Diviza |
Adelina | 2023-09-17 21:43:35 |
Nu suntem de acord cu desfintarea acestei institutii |
Florentina | 2023-09-18 09:15:47 |
Nu sunt de acord sa desființați Centrul de Protectie a Plantelor. Sunt oameni care și fac meseria. Cand au fost chemați la sesizari,au venit și au făcut treaba buna |
Sanziana | 2023-09-18 11:32:32 |
Nu sunt de acord cu desființarea! Centrul de Protectie a Plantelor este util pentru București! |
Adi | 2023-09-18 11:55:40 |
Nu desființați Centrul de Protecția Plantelor! Nu sunt de acord cu acest proiect |
Barbu | 2023-09-18 13:55:31 |
NU DESFIINTATI ! Ce vreti sa faceti nu ajuta cu nimic populatia, ba din contra tot noi vom suporta consecintele invaziilor de insecte, ALPAB-ul nu face nimic in prezent cu atat mai putin pe viitor. |
Albert | 2023-09-18 14:08:54 |
Analizaţi mai bine aceste proiecte, gândiţi-vă la avantaje şi dezavantaje. Este o mare aberaţie ce vreţi să faceţi, desfiinţarea nu e o soluţie, toată lumea arată cu degetul către parlamentarii care dorm şi pensiile speciale, o să atrageţi doar furia şi dispreţul poporului !!! |
georgiana | 2023-09-18 14:23:31 |
Nu doresc desfiintarea acestei institutii. Este singura din Bucuresti care face tratamente fitosanitare si care s-a ingrjit, in acest sens, de plantele si copacii din Bucuresti |
Ivan | 2023-09-18 14:31:56 |
RECOMANDARE: PASTRATI CENTRUL DE PROTECTIE A PLANTELOR IN FORMA IN CARE FUNCTIONEAZA ACUM! Este unic pe Bucuresti in protectia plantelor si face treabă foarte bine. Sunt impotriva desfiintarii acestei institutii. |
luminita | 2023-09-18 14:32:12 |
Nu sunt de acord cu acest proiect!Ce veti face apoi,apelati la firme private sa coste de 5 ori mai mult!NU categoric! |
Mihai | 2023-09-18 14:36:04 |
Si eu am fost multumit cand am apelat la ei! |
george | 2023-09-18 14:39:59 |
M-am lamurit si de dat asta!STRICATI tot ce este bun in tara asta!Nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de protectie a plantelor! |
Luciana | 2023-09-18 14:46:23 |
De ce vreți sa mutați activitatea Centrului de Protectie a Plantelor la ALPAB? Se vede cu ochiul liber ca nu sunt capabili sa faca nici treba lor, daramite sa le mai adaugati un obiect de activitate! Se vede cu ochiul liber cum arată parcurile "ingrijite" de ALPAB…Jale! Centrul De Protecție a Plantelor își face datoria cu promptitudine și seriozitate. |
Laurentiu Vladulescu | 2023-09-18 15:01:33 |
Aveti bani de borduri. Aveti bani de floricele si palmieri. Cum le veti mentine vii, ( pe acestea din urma), fara tratamentele fitosanitare efectuate de Centrul de Protectie a Plantelor? Ca pe borduri, nu? Adica plantati altele/ altii de la an la an sau de la sezon la sezon. Halal economie la buget! |
Carmen Murea | 2023-09-18 15:23:55 |
Este inadmisibil asa ceva! Lumea are nevoie de oxigen. Cine ne da oxigen? Plantele verzi! Daca nu beneficiaza de tratamente sanitare si fitosanitare vor muri, se vor usca. Vom ajunge in Bucuresti sa circulam cu tuburi de oxigen la purtator! Deci, NU desfiintarii Centrului de Protectie a Plantelor! |
Nicu Mardare | 2023-09-18 20:44:09 |
Un NU categoric desfiintarii Centrului de Protectie a Plantelor. Avem nevoie de el asa cum e, asa cum avem nevoie si de protectia animalelor sau protectia copilului, etc |
Oprescu Ioan | 2023-09-19 09:14:42 |
Nu desființați Centrul de Protecție al Plantelor! Nu se face economie la buget asa! Centrul ne salvează se insecte dăunătoare!!! ALPAB ARE ALTA OCUPAȚIE DECÂT CENTRUL DE PROTECȚIE AL PLANTELOR!!! |
Farmache Cristian | 2023-09-19 09:20:18 |
Leafa unui directoras din PMB este echivalentul a 5 salariati ai Centrului de Protectie a Plantelor. (Date publice!) Luati de reduceti de acolo, nu de la oamenii care muncesc pe salarii minime. Si mai muncesc si bine! |
Dimitrov Cornelia | 2023-09-19 09:24:40 |
Alpab nu are serviciu tratamente fitosanitare. Si nici treaba pe care o are de facut nu si-o face cum trebuie. NU desfintati Centru de Protectie al Plantelor |
Martin Irina | 2023-09-19 09:30:10 |
NU sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protecție a Plantelor București! Angajații ies mereu la stropit cu soluție si mulțumită lor nu mai avem tigrii Platanului si alte ganganii care afecteaza si plantele si bunurile noastre! ( masina mea plina de un fel de clei cazut din copaci, de exemplu) Centrul ne ajuta sa avem plante sănătoase in oraș! |
Marius Istrate | 2023-09-19 09:31:34 |
Nu sunt de acord cu închiderea centrului! Voi nu aveti niciun plan concret! Voi doar vreți sa ne distrageti atenția si sa ne pacăliți, motivând ca faceți economie! |
Laura C | 2023-09-19 09:32:42 |
Nu sunt de acord cu desființarea instituției. Este o instituție cu personal calificat pentru protejarea plantelor ,oameni profesioniști plătiți cu salariu minim |
Mirel | 2023-09-19 09:36:16 |
Dl Primar, de când sunteţi la Primărie n-aţi făcut decât să desfiinţaţi companii, instituţii, centre de cultură....aşa demonstraţi eficienţa dvs? De când sunteţi pe "tron" bucureştenii au văzut doar cum arătaţi cu degetul în continuu spre Firea că ce a făcut ea nu a fost bine, dvs ce-aţi făcut în toţi aceşti ani? Pe ultima sută de metrii desfiinţaţi instituţii şi centre cu vechime ptr a vă păstra un loc în haita de lupi. Ce mai funcţiona în ţara asta distrugeţi dvs. RUŞNE !!! |
Andreea Tudor | 2023-09-19 09:36:40 |
Sunt împotriva acestui demers! Sper sa si țineți cont de părerile noastre, cu toate ca am impresia ca e doar o formalitate si puțin va pasa de ce credem noi. |
Linda H | 2023-09-19 09:37:58 |
Buna ziua! Nu desființați Centrul de Protectie a Plantelor. Acești salariați își fac treaba pentru noi cetățenii Bucureștiului. |
Iulian | 2023-09-19 09:42:02 |
Dupa modelul ce functioneaza bine, trebuie distrus in tara asta, este si aceasta propunere de inchidere a Centrului de Protectia Plantelor. Sub pretextul economiei la bugetul primariei, se desfiinteaza institutii utile bucurestenilor pentru a putea valorifica terenurile pe care acestea isi au sediile. Rusine! |
CORNEL | 2023-09-19 09:44:17 |
Din cate vad,centrul acesta are ca scop ingrijirea plantelor!Avem prea mult verde in oras sa renuntam la ei?Lasati oamenii sa si faca treaba,si gasiti alete solutii de economie!Categoric nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor! |
vanda N | 2023-09-19 09:45:53 |
NU DESFIINTATI ! Ce vreti sa faceti nu ajuta cu nimic populatia, ba din contra tot noi vom suporta consecintele invaziilor de insecte. Tot din banii nosti, ai contribuabililor vom plati mai mult ca sa tratam de boli plantele netratate la timp. ALPAB-ul nu face nimic in prezent cu atat mai putin pe viitor. |
Florea | 2023-09-19 09:51:20 |
7 ani sunt necesari pentru a aduce vegetatia la starea initiala , atunci cand nu primeste tratamente fitosanitare la timp. 7! Ce veti face atunci, domnilor decidenti? Evident veti cheltui mai multi bani publici sa "dregeti busuiocul". Lasati Centrul de Protectie a Plantelor sa functioneze asa cum e acum ca face treaba buna. |
Elena | 2023-09-19 09:54:38 |
Ma opun închiderii Centrului de Protecție a Plantelor. Nu văd niciun motiv plauzibil pentru care sa merite asta. Isi face treaba bine |
Virginia P | 2023-09-19 09:59:12 |
Nu sunt de acord cu desființarea centrului |
Stan M | 2023-09-19 10:02:25 |
Votez NU desfiintati! Este necesar să păstrăm instituțiile unde se lucrează într-adevăr... Ce se urmărește de fapt? |
Nicu | 2023-09-19 10:06:08 |
Prin desființarea Centrului de Protecţie a Plantelor Bucureşti, o să dispară toată verdeață din acest oraș. Tratamentele fitosanitare sunt foarte importante nu numai să se facă, ci sa se facă și la timp. |
Suzana T | 2023-09-19 10:13:29 |
Tare m-as mira daca parerea noastra, a cetatenilor, conteaza. Mi-e ca scriu degeaba. NU DESFIINTATI PROTECTIA PLANTELOR! |
Camelia | 2023-09-19 10:18:13 |
Nu doresc sa încetați activitatea acestei instituții . Sunt singurii pe Bucuresti care fac tratamente împotriva dăunătorilor . |
Vlad | 2023-09-19 11:56:02 |
Avem nevoie de serviciile Centrului de Protectie a Plantelor. Altfel se alege praful de spațiul verde și asa puțin din București |
Ilinca F | 2023-09-19 12:54:09 |
E trist ca distrugeti Centrul de protectie a Plantelor! Probabil ca sa dati autorizatie de construire, pe spatiul lor, pentru vreun imobil de locuit sau de birouri |
Munteanu Adina | 2023-09-19 12:57:44 |
Am citit. Inițiativa a fost greșită, foarte proastă acțiunea, dacă va deveni realitate. Rușine, nu așa se fac economii! |
Ionita | 2023-09-19 13:00:07 |
Inadmisibil! |
Alicia | 2023-09-19 13:21:58 |
Eu am fost multumita cand am apelat la ei! |
David | 2023-09-19 13:38:23 |
Nu desfiintati Centrul Plantelor! Avem nevoie de serviciile lor pentru a mentine spatiul verde din Bucuresti. |
Iulian | 2023-09-19 13:58:43 |
Nu sunt de acord cu această decizie , este o mârșăvie ceea ce faceți este doar pentru a libera locul unde își desfășoară activitatea Centrul , pentru a continua construcția de blocuri cară au ajuns până lângă gardul instituției sus amintite . Sunt total împotriva desființării Centrului de Protecție a Plantelor și nu pot sa cred că am ajuns în anul 2023 și că băieții 'deștepți ' fac tot ce vor din primarul Bucureștiului. Trist ... |
Adrian | 2023-09-19 14:23:30 |
Nu sunt deacord cu inchiderea Centrului de Protectie a Plantelor. Taiati pensiile speciale, desfiintati posturile create doar pentru rude si aveti destui bani |
Toma | 2023-09-19 14:32:45 |
Centrul de Protectie a Plantelor trebuie sa functioneze asa cum e. Avem nevoie de el |
Neagu Sandu | 2023-09-19 14:37:10 |
Din raportul de specialitate nu gasim motivele reale ale acestei decizii. Poate ni le transmiteti dumneavoastra. 25 de ani a fost bun iar acum dintr-o data, nu mai este bun. E de neinteles |
Dragomir Barbu | 2023-09-19 14:39:32 |
ALPAB nu se ocupa cu protectia plantelor.... ar fi bine de explicat fiecare ce rol are.... Centrul de Protectie a Plantelor este unic pe Bucuresti |
Gabi Balan | 2023-09-19 14:43:38 |
NU INCHIDETI CENTRUL DE PROTECTIE A PLANTELOR ! Nu sunt de acord cu inchiderea lui, bucurestenii au nevoie de acest centru. |
Larissa | 2023-09-19 14:46:19 |
Nu sunt de acord cu închiderea centrului! |
Nicolae | 2023-09-19 14:47:31 |
Ce vreţi să faceţi nu e corect, sunt administratorul unui bloc, au fost prompţi şi am colaborat foarte bine cu ei, nu vrem să ajungem să plătim nişte servicii ce erau gratuite până acum. Nu desfiinţaţi !!! |
Olteanu | 2023-09-19 14:50:53 |
Aceasta masura de desfiintare e luata fara discernamant! Votez NU! |
Crina M | 2023-09-19 14:55:11 |
Eu vreau un Bucuresti Verde, unde sa mai pot avea oxigen si spatii verzi unde sa-mi plimb nepotii. Centrul de Protectie a Plantelor e farte bun in ceea ce face |
Bucura M | 2023-09-19 15:08:47 |
Centrul realizează o activitate importanta pentru sanatatea plantelor deci, implicit, pentru sanatatea noastra. NU desfiintarii! |
Ionut I | 2023-09-19 17:39:10 |
Este o greseala, dle Primar, sā închideti Centrul de Protectie a Plantelor. Functioneazā din 1999 si predecesorii i-au recunoscut meritele si activitatea |
Dan C | 2023-09-19 17:55:51 |
Nu sustin aceastā aberatie! |
Natalia | 2023-09-19 18:22:30 |
Sunt împotriva acestei inițiative. La spațiul verde nu se mai gândește nimeni? Eu am apelat la cei de la centru și și-au făcut treaba. De unde aceasta idee cu desființarea? |
Iulian | 2023-09-19 18:28:20 |
Nu sunt de acord cu desființarea. Cetățenii capitalei au alte nemulțumiri. In loc sa investiți mai mult in protejarea și dezvoltarea spațiilor verzi, de care oricum ducem lipsa, Dvs. Va gândiți sa desființați institutia care are aceasta preocupare… |
Paul | 2023-09-19 21:28:35 |
NU sunt de acord cu acest proiect! Lăsați-i pe ăștia de la plante sa-si faca treaba! |
Adela | 2023-09-20 07:46:03 |
La noi au venit baietii cand le-am dat telefon si, desi i-am solicitat pentru strada Raul Dorna au mai stropit un pic si prin jur. Bravo lor. Nu vad de ce sa-i desfiintati. Ba din contra! |
Claudia | 2023-09-20 07:54:56 |
E o aberatie ce vreti sa faci! Nu va dati seama de impactul ulterior! |
Arsenie | 2023-09-20 08:28:59 |
Nici eu nu sunt de acord cu desfiintarea Centrului de Protectie a Plantelor. Prea heirupist faceti lucrurile, dle Primar. Mai analizati cost-beneficiu |
Elisabeta | 2023-09-20 10:17:24 |
Care este scopul acestor desfiintari? Cladirile si terenurile acestor centre ce soarta au? Unde sunt adevaratele interese al acestor desfiintari ? Unde este transparenta lucrurilor, nu procedati corect si sper sa aveti raspunsuri la aceste intrebari. Nu desfiintati ! |
Ion | 2023-09-20 10:24:56 |
Lăsați centrul de protecția plantelor sa funcționeze în continuare avem nevoie de ei, asa cum sunt. Nu susțin desființarea! |
Aura | 2023-09-20 10:44:27 |
Votez NU! Argumente s-au adus destule de cetateni |
Ana-Maria | 2023-09-20 10:45:52 |
Nu sunt de acord cu desființarea instituției. Ne vom trezi cu tot felul de insecte deranjante ceea ce nu este un bun adus societății! |
Musteata Camelia | 2023-09-20 10:49:10 |
O astfel de decizie nu are nicio noima. Voi nu va doriti plante verzi, fara omizi, insecte si alti barzauni daunatori? |
Doina | 2023-09-20 11:01:47 |
Nu sunt de acord cu inchiderea Centrului pentru protectia plantelor! Centrul trebuie sa functioneze pentru bucuresteni |
Stefan | 2023-09-20 11:09:11 |
De ce desfiintati centre ce au zeci de ani de functionare? Daca vreti sa faceti economie, nu mai schimbati borduri, nu mai plantati palmieri, nu mai semnati /aprobati contracte de milioane de euro ce se fac doar pe hartie. Nu e corect ce faceti !!! |
Nona | 2023-09-20 18:04:41 |
De ce?! Centrul chiar îsi face treaba |