Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului tarifelor practicate de către Casa de Cultură ”FRIEDRICH SCHILLER”, instituție publică de cultură de interes local al Municipiului București
Comentarii
Doina 2022-11-13 08:27:17
MANAGEMENTUL / CONTROLUL / TARIFELE IN PARCARILE PUBLICE
1. Nu inteleg de ce in lista de parcari publice aflate in administrarea PMB - CMPB este inclusa in dezbatere cata vreme acest aspect este unul dinamic. Oricum, in lista nu apare parcarea publica CMPB - Maria Rosetti Tower, cea pentru care am contract si platesc de 3 ani?!?
2. Cum se va urmari in mod CONCRET respectarea intervalelor orare de tarifare?!? In mod CONCRET, in parcarea Maria Rosetti Tower ("parcare" pe marginea strazii) ce ar urma sa se monteze? Parcomate? Poarta de intrare? Camere de inregistrare? Pana acum mi s-a spus ca, in mod specific, in aceasta parcare, singura garantie a respectarii regulilor de parcare si taxare este faptul ca un inspector de la CMPB trece o data la 2,5-3 ore pe la parcare. Cred ca e o gluma. De ce nu o data pe zi sau pe saptamana?!? Acesta nu este un sistem PERMANENT si nici OBIECTIV care sa dea incredere celor care platesc abonamentul in mod corect.
3. Este necesara transparentizarea situatiei generala si in fiecare moment a locurilor de parcare: numarul de locuri al fiecarei parcari; numarul de abonamente pentru firme, pentru riverani etc.
4. Un supraveghetor CMPB mi-a comunicat ca "in parcarea Maria Rosetti sunt foarte multe abonamente de riverani". Care este rata maxima de abonamente in procente din totalul locurilor parcarii? Cate abonamente ar fi rezonabil, eficient si DECENT de incheiat: 1000 de abonamente pe 100 de locuri de parcare?
5. Cata vreme vehiculele electrice pot parca fara restrictii in ORICE parcare a PMB, de ce restul cetatenilor care au contribuit la subventionarea autoturismelor respective prin taxele si impozitele platite si cotizez prin abonamentul lunar la CMPB pentru un loc de parcare NEREZERVAT (!), nu as avea dreptul sa parchez in ORICE parcare cu plata a CMPB fara restrictii? Am un singur autoturism care nu e ubicuu (nu poate ocupa 2 locuri de parcare in doua parcari diferite, in acelasi timp).
6. Cred ca ar fi echitabil pentru cetatenii din Bucuresti ca dreptul de parcare GRATUITA a vehiculelor electrice sa se faca numai intr-o zona MARCATA a parcarii, nu in toata parcarea. In zona centrala parcarile publice tind sa devina garajele personale ale companiilor care au avut bani sa investeasca intr-o intreaga “flota” de zeci de autoturisme electrice. Riveranii care nu au resurse sa isi cumpere autoturisme electrice sunt buni doar ca sa plateasca abonamentul si sa se invarta in jurul parcarii pentru care platesc abonament?!?
7. Cum se gandeste sa se faca o diferentiere intre cei ce parcheaza ocazional si cei care isi “abandoneaza” practic autoturismele electrice in parcare. Exemplu stau o gramada de autoturisme electrice nemișcate din parcare cu saptamanile.