Athyna | 2022-10-28 18:58:07 |
Mi se pare o discriminare facuta de conducerea Primariei Municipiului Bucuresti intre jurnalisti! Adica jurnalistii acreditati la PMB sunt mai jurnalisti decat ceilalti?1 Pai avem parlamentari mai parlamentari, consilieri locali mai speciali decat restul consilierilor locali?! Pana la urma cine este PMB sa "autorizeze" un jurnaist?! Ce calitate are! A daca vreti sa faceti economie si sa aiba acces DOAR jurnalistii acreditati la PMB poate este justificabi din partea institutiei insa tot discriminare se cheama! Si asa Sunt unele primarii de sector care au luat in "administrare" anumite bulevare, au amenajat in spic parcari si cer bani pe ele de la toti cetatenii si nu tin cont de Hotararea Consiliului General pe care dvs vreti sa o modificati acum. Daca e gandim ca primariile de sector nu au patrimoniu, Hotarea Consiliului Local de sector de a lua bani de la jurnaisti este ilegala. daca ne gandim ca o Hotarare de Consiliu General nu poate depasi prerogativele unei Ordonante de Guvern sau unei Legi data de Parlament, nu inteleg de ce o Hotarare de Consiliu Local este contrara unei Hotarari de CGMB! De aceea orasul arata asa! In concluzie, cred ca PMB nu are calitatea sa spuna/decida ce jurnalisti au gratuitate si care jurnalisti nu au gratuitate! Ca practic asta se doreste! Pentru ca sunt convinsa ca pe langa jurnalistii acreditati, cei care vin la conferinte, evenimente se vor "strecura" si sefii din institutiile de presa! Si atunci NU este corect! Dar suntem obisnuiti ca liberalii sa nu ofere facilitati cetatenilor ci doar celor din "barca" lor! |
IJ | 2022-10-28 19:10:24 |
Inteleg ca se doreste abrogarea hotararii prin care masinile cu propulsie hibrida vor pierde gratuitatea la parcare. Recunosc ca nu vad sensul acestei masuri in conditiile in care diferenta dintre unele masini electrice si cele de tipul full hybrid (nu mild-hybrid!) este ca cele full hybrid merg in regim electric cam 70-85% din timp in oras iar cele electrice 100%. Retragerea acestei gratuitati mi se pare cam pripita si fara legatura cu realitatea: doriti probabil promovarea autoturismelor electrice (bravo!) in conditiile in care nu avem o infrastructura suficienta pentru incarcarea lor. Cei care am recurs la sisteme full-hybrid am facut-o in asteptarea unei infrastructuri imbunatatite pt a trece la propulsie electrica. Dar graba cu care tocmai faceti aceasta schimbare imi pare ca nu are legatura cu promovarea propulsiei electrice, nepoluante in oras, ci doar cu simplificarea unui proces si aducerea unor bani in plus la buget. Pacat, dar in conditiile in care transportul public sau pistele de bicicleta sunt cvasi-inexistente sau disfunctionale sa reduci accesul autoturismelor cele mai nepoluante la o gratuitate (rar utilizata de fapt!) e o masura deloc populara. CSF ncsf |
Ziaristul Pre Facut | 2022-10-28 20:55:24 |
Foarte tare proiectul asta, fratilor! Noi ziaristii suntem nascuti din parinti campioni, de aceea mai dorim: 1. Gratuitate in general la tot ce are legatura cu domeniul public. Noi vrem sa fie pe bani, dar pe banii altora daca se poate. 2. Invitatii la evenimente unde, sanki, relatam pe bani despre cum e starea berii...pardon vremii. 3. Apoi facem petitii fara numar cand nu ne convin noua regulile Am glumit! Noi vrem sa platim parcarea, suntem cetateni responsabili care nu au nevoie de pomana din partea nimanui, relatam despre evenimente in litera si spiritul deontologiei profesionale. Abrogati aceasta pomana! Noi ziaristii onesti, avem cei 7 ani de acasa, nu avem nevoie de gratuitate si vom da dovada de spirit civic si vom plati parcarea. |
Serban | 2022-10-29 16:21:03 |
Nu exista niciun motiv rational pentru care jurnalistii ar trebui sa aiba gratuitate in parcarile publice. Aceste gratuitati trebuie eliminate. |
Doina Maria Rosetti | 2022-10-30 14:08:28 |
Sunt abonat riveran in parcarea Maria Rosetti de 3 ani. Cred ca ar fi echitabil pentru cetatenii din Bucuresti ca dreptul de parcare GRATUITA a vehiculelor electrice sa se faca cu cateva limitari: 1. Numai pentru riveranii posesori de autoturisme electrice. 2. Numai intr-o zona MARCATA a parcarii, nu in toata parcarea. In zona centrala parcarile publice tind sa devina garajele personale ale companiilor care au avut bani sa investeasca intr-o intreaga “flota” de zeci de autoturisme electrice. Riveranii care nu au resurse sa isi cumpere autoturisme electrice sunt buni doar ca sa plateasca abonamentul si sa se invarta in jurul parcarii pentru care platesc abonament?!? 3. Proprietarii de autoturisme electrice au fost deja stimulati financiar prin ajutorul de mii de euro platit de stat din taxele incasate de la MINE. De de ar trebui sa le platesc tot eu si parcarea?!? 4. Cum se gandeste sa se faca o diferentiere intre cei ce parcheaza ocazional si cei care isi “abandoneaza” practic autoturismele electrice in parcare. Exemplu stau o gramada de autoturisme electrice nemișcate din parcare cu saptamanile. |
Cristian D. | 2022-10-31 11:08:53 |
Ar trebui să oferiți facilități persoanelor cu handicap, în sensul ca acestea să poate parca pe oricare dintre locuri, și nu doar cele cu marcate ca fiind pentru handicap. Nu de puține ori, acestea sunt ocupate de persoane fără permisul respectiv, sau nu cunoști unde este amplasat în respectivul parcaj locul pentru cei cu handicap (la nord, la sud ș.a), drept pentru care trebuie să întorci, să faci un nou ocol printre străduțele cu sens unic pentru a îl localiza, ceea ce complică lucrurile excesiv. |
George Ioan | 2022-10-31 12:25:41 |
Toata lumea ar trebuie sa plateasca parcarile, indiferent de job, statutul social, relatia de munca cu primaria Capitalei. Primarul general ar trebui sa descurajeze prin orice posibilitate diverse favoritisme la parcare, in conformitate cu promisiunile din campania electorala cand spunea ca angajatii institutiilor statului nu ar mai trebui sa beneficeze de loc gratuit de parcare. Altfel cum vom reduce numarul masinilor? De asemenea, accesul gratuit la evenimentele culturale ar trebui sa se realizeze punctual, cu titlul de exceptie, nu sa devina o regula. Cunosc multe cazuri cand legitimatiile de presa se obtin si se tranzactioneaza foarte usor, tocmai inv ederea acestor gratuitati. |
DC | 2022-10-31 20:02:03 |
Fara discriminare. inclusiv angajatii pmb care isi parcheaza masina de serviciu in timpul programului pe strada sau parcari publice sa plateasca...si jurnalistii asemenea...dupa program in parcarile institutiilor care se regasesc in garaje/parcari...nu pe domeniul public sau parcaje publice. A devenit o regula sa avem gratuitati la evenimente culturale...artistii cand isi mai arata valoarea...traiesc doar din evenimente sponsorizate la care vine lumea gratuit |
Stefan | 2022-11-01 10:51:19 |
Buna ziua. In conditiile in care cetatenii se descurca si fac rost de tot felul de documente ce atesta o calitate pe care nu au tocmai pentru a nu plati parcarea publica si pentru a avea acces in parcarile unor institutii, consider ca aceasta facilitate trebuie acordata strict celor care fac dovada ca au aceasta profesie sau ca lucreaza pentru un trust de presa (celebrul dosar cu acte doveditoare: contract de munca) si apoi, in baza documentelor depuse sa fie creata o baza de date ce poate fi accesata in timp real de cei care administreaza parcarile. Dupa punerea in aplicare a acestor masuri numarul masinilor care va beneficia de o astfel de facilitate va scadea semnificativ. In situatia in care nu se vor putea face aceste verificari, se va inmulti numarul celor care vor avea acces la facilitate fara a avea legatura cu categoria tintita. |
MC | 2022-11-01 14:30:37 |
Buna ziua, asta ca sa ne complicam cu si mai multa birocratie si inca 100 de dosare depuse, dupa care Primaria te anunta dupa ani de zile ca ai fost inscris in baza de date ca jurnalist si ca poti parca gratuit. Timp in care mai schimba legea de 10 ori. Pe deasupra si aplicatia de parcare parca a fost facuta pe barca. De ce nu poate jurnalistul sa isi inregistreze masina in aplicatia de Parking pur si simplu? De acolo va fi validata sau nu. Validarea se poate face si de catre cei care verifica zilnic masinile parcate( lucratorii de la Parking) si care pot cere actele doveditoare (care oricum sunt afisate si in parbriz altfel se plateste amenda). |
Corina | 2022-11-01 19:45:07 |
Buna ziua! Chiar nu inteleg de ce este necesara anularea unei facilitati care incurajeaza achizitionarea de masini nepoluante , in speta cele hibride . Nu inteleg de unde aceasta preocupare a Primariei Generale a Bucurestiului pentru un numar foarte mic in comparatie cu cele care polueaza grav Bucurestiul. Cred ca ar trebui ca Primaria Bucurestiului sa fie ingrijorata de poluarea exagerata din Bucuresti si sa caute solutii de incurajare a achizitiei de masini cu norme de poluare foarte reduse. Dar ca orice primar care se respecta mai bine strica ceva construit decat sa cladeasca ceva constructiv pentru Bucuresti. Ati initiat aceasta hotarare in baza unei justificari concrete a cresterii numarului de masini electrice sau hibride peste a celor cu norme de Poluare sub Euro 5? V-ati gandit ca poate au fost persoane care au luat in calcul aceasta faciliatate atunci cand au decis achizitia de masina hibrida? Poate ar fi totusi indicat sa mai meditati asupra acestei decizii deoarece ea chiar nu aduce un plus bucurestenilor ci doar taxe suplimentare Primariei. Ar fi necesare solutii de reducere a poluarii, de colectare selectiva a gunoaielor, etc. |
Oarecare | 2022-11-01 20:15:25 |
Ce atâta gratuitate? Toata lumea TB sa plătească parcarea. Se vrea pomana ? ...faceti o la impozite. Ai Electrica ai zero impozit, și tot așa. Dar ce diferență e între a tine o Electrica pe loc de parcare și a ține o mașină cu combustie internă? |
MIhai Jiros | 2022-11-01 20:57:20 |
In opinia mea acest cost ar rebui eliminat de tot. Primariile au gasit inca o sursa "usoara" de venit, sa obtina niste bani de care sa isi bata joc... sa ne faca arteziene, borduri in fiecare an ba rotunde.. ba de marmura si tot felu de prostii. Aceste parcari sunt construite din banii nostri ai cetatenilor, nu a venit primarul si nici cosilierul cu bani de acasa sa o construiasca si trebuie sa restituim noi banii. Eu o vad ca o dubla impozitare. Ieri am fost in zona unirii si parcarea era 10.5 eur pe 3h.. si parcarea era un maldar de moloz cu gunoaie.. unde este protectia consumatorului.. daca tot platim acesta taxa exagerata !!!! . Referitor la valoarea parcarii consider ca daca o sa fie o taxa acesta sa fie nesemnificativa 2 lei/h.. o persoana care sta la servici 8 h sa nu plateasca mai mult de 10 lei/zi. Ce inseamna tarifele astea nesimtite de 10.5 euro.. si 25 lei este mult inmultit cu 20 zile sunt 500 lei. sa zicem ca o persoanba are 5000 lei salariu net.. ar trebui sa dea 10 % din salariu doar sa isi parcheze masina cu care se duce la servici sa realizeze venit, venit din care o parte se duce si la primarie prin impozitul pe salarii. Noi cetatenii ar trebui sa ne organizam in asociatii si sa combatem aceste aberatii ale aparatului de stat care nu se mai satura sa ne impovareze cu taxe, dar e incapabil sa gestioneze cu masura si eficient banul public si sa respecte cetatenii-contribuabilii. Si mi-am adus aminte inca un lucru ... ce e nesimtirea asta de a afisa pretul in EURO pentru parcare !!! nu exista legi pentru toata lumea ? |
Marian Cornel | 2022-11-02 18:02:52 |
Nu sunt de acord cu eliminarea gratuității pentru hibride, ca posesor al unei astfel de mașini cred că e un avantaj care trebuie mentinut cel puțin pe perioada pe care au fost emise vinietele -2024 |
Mimi | 2022-11-04 03:25:18 |
Platim toti ori niciunul ! Asa se salveaza Bucureștiul mai nou ?! Cu 80 de santiere deschise pe sau in proximitatea carosabilului si parcari suprataxate... Cu buget de 1miliard per an inteleg ca se vor 2ua; Dar fara sa se faca nimic, in sensul asta, nu se poate! |
IM | 2022-11-08 22:21:43 |
Consider inoportuna propunera de gratuitate pentru jurnalisti. Dupa ce ca sunt putine parcari si se obtin venituri mici ....inca o gratuitate. Nici pentru masinile electrice nu ar trebui gratuitate, in parcare o masina electrică este identica cu una pe benzina. |