Emilian | 2021-09-30 09:10:07 |
Bună ziua. Documentația atașată ”Proiectului de hotărâre privind aprobarea Strategiei de Dezvoltare a Sectorului 4 pentru perioada 2020-2024” este INCOMPLETĂ. Se poate constata foarte ușor verificând numerotarea paginilor Strategiei, scanată cu omiterea unor pagini. Cred că ar trebui remediată greșeala și vă rog să acționați în acest sens, dacă doriți o informare corectă și o consultare reală a cetățenilor, altfel va rămâne un demers formal. |
Ungureanu Mihaela | 2021-10-11 16:54:08 |
Buna ziua ! Numarul paginii la care ma refer in mesaj , este cel trecut in partea dreapta , jos ,al fiecarei pagini , mentionez acest lucru , deorece exista o diferenta intre Nr. pagini actului , Nr de pagina in format PDF si mai apare un numar scris de mana , lizibil pe unele pagini , iar pe altele nu . Pagina 50 - Parc nou in Piata Sudului ,Parcul Central de peste 10.000 mp . Am cautat pe Google Earth , unde au putut construi ditamai parcul de 10.000 mp l , respectand coordonatele date : V-Str. Nitu Vasile , E- Sos Oltenitei si Sos Berceni , S- Complexul Agroalimentar si n-am gasit altceva , in afara scuarului de langa vechiul magazin BiG , triungiul ala intre iesirea de la Metrou si straduta unde intorceau troleibuzele ! Ma intreb , unde mai incap , spatiul verde generos ,elementele de décor natural , fantanile arteziene si mobilierul urban modern , daca masurand cu rigla din dotarea aplicatiei ,considerand forma , dreptunghi ,chiar daca aduce mai mult a tringhi , luand in calcul ,inclusiv trotuarele si carosabilul , ca asa se poarta in Sectorul 4 , ar iesi cu greu cei 10.000 mp . Pagina 58 - Strada Drumul Dealul Binelui nu exista ! In schimb exista chinuita strada Drumul Binelui , care la fel cu strazile Gilaului , Aurel Persu , Jilavei si poate multe altele din sector , unele dintre ele trecand la PMB , cu totate ponoasele lor si fiind considerate realizate conforma standardelor din PUZ -ul realizat de faimoasa firma Vego ! Sectiunea strazilor mentionata este variabila , iar pe Aurel Persu , abia te strecori atat cu masina pe carosabil , dar si ca pieton pe trotuare ,evitand bordurile puse vertical . In preajma intersectiei cu Drumul Gilaului , Un pieton mai corpulent , o mama cu un copil in brate sau in carucior , trebuie sa treaca pe carosabil , ca pe trotuarul de aproximativ 50 cm , au loc doar un stalp si bordure verticala , lipite de cea orizontala . Canalizare de pe Strada Drumul Binelui , pana la nr 237- 239 , a fost executata de Delta ACM ,direct interesata si care a pastrat adancimea necesara , pana in poarta betonierei care o aveau inainte ,construind apoi in locul ei ,Vista Residential . Restul canalizarii , inspre Jilava , este o carpeala , facuta pe banii cetatenilor , cu pompe de evacuare , iar PS4 se mai si lauda ! Strada Drumul Crisului ,a pierdut , pe PUZ-ul relizat de Vego , o lungime de aproximativ 300 de ml , in schimb la 50 de m a aparut , strada propusa 92 , desenata din pixul , sau pixelii firmei Vego . Daaca vor asfalta acea strada , cum vor face ? Vor turna asfaltul peste case , cum au mai trasat unii marcaj ,perte pisica moarta din mijlocul drumului , sau le veti demola ? N-ar fi exclus , ca la Certificatele de Urbanism nr.1040 si 1041 din 09.11.2020 , scrie negru pe albsi chiar bolduit : “ Conditionari : Inainte de receptia lucrarilor , se va dezmembra terenul afectat de existenta circulatiilor , prevazute in documentatiile de urbanism , cu notarea in cartea funciara a obligatiei de cedare gratuita catre autoritatea publica , oricand la cererea autoritatii ,intr-un interval de 49 de ani , de la notare ; “ Deci si deposedat , de proprietate ( de bun voie ! Ha ! ha ! ) ca sa nu zic furat , si cu banii luati si nu este vorb de putini , ca mi se cere sa fac PUD , dezmembrare , acte notariele , sa platesc si impozit , pana le cade terenul meu cu tronc unor persoane “ speciale “ pentru care autoritatile ( nu se stie care ) sa- le ceara , eventual sa- l concesioneze la randul lor , ca eu sunt conditionata , dar AUTORITATEA PUBLICA , care o fi aia , n-are nicio conditionare . In plus , nu se spune ce se intmpla cu terenul ramas , daca n-ar mai indeplini suprafata minima pe care se poate construi , reglementata si ea de PUZ . Pagina 143 - 71 . Modernizarea Administratiei publice … va creste cu peste 50 % in anul 1924 ! Va rog sa ma anuntati in ce moment incepe cresterea , ca pana in acel moment sa nu am asteptari , sa nu mai adresez o cerere sau sa astept rezolvarea problemelor mele ! In momentul actual , satisfactia mea personala in privinta administratiri publice din PS4 , este cu mult sub zero si tinde spre minus infinit , incluzand si politia comunitara , care nu se baga daca cineva iti ocupa abuziv terenul , pentru care detii acte de proprietate , pretinzand ca litigiile de proprietate se rezolva in justitie,Cum mi-au raspuns iar unei vecine , i-au spus : Poate ati facut dumnevoastra o intelegere si ati uitat ,sau au facut parintii dumneavoastra si nu v-au spus ! “ In Sectorul 4 , exista o statie de monitorizare a aerului , in incinta spitalului Obregia “ Asta-I ca si cum ai spune ca exista statii de monitorizare a aerului , in mijlocul Parcului Tineretului ! Sa vedem intre blocuri , pe arterele circulate , mai la periferie , care este calitatea aerului ! O problema , pe care n-am gasit-o , in acest proiect , stiu ca este de competenta PMB nu a Sectorului 4 dar , dupa parerea mea , este singura solutie de a rezolva in mare parte circulatia in sector , este Inelul Median de Centura ! Degeaba s-au largit strazile Luica , Turnu Magurele , Bdul . Metalurgiei ( la el , n-am vazut , sa se fi largit ceva In afara trotuarelor ) sau construirea unui pasaj la interesctia celor 3 strazi cu Bdul . Alex . Obregia . Inelul Median de Centura are libera , in mare parte , circulatia intre Soseaua Giurgiului si Splaiul Unirii , fiind o legatura directa intre A1 si A3 , intre marile Bulevarde radiale , dintre care Bdul Brancoveanu si Alexandru Obregia , n-au iesire spre Soseaua de Centura , dar pe Bdul Metalurgiei , in continuarea Bdului , Alex Obregia , se afla cam tot atatea centre comerciale ca la iesirea pe A1 sau la iesirea pe A 2 , in plus se construiesc mari ansambluri rezidentiale . Intersectiile sa nu mai fie supraincarcate de ghivece imense , amenajari florale supradimenionate , de plantatii de copaci , arbusti si alte plante care obstructioneaza vederea , cand esti la volanul unui autoturism obisnuit si nu la volanul unui ” tanc “ cum au in dotare sefii de la ADPP 4 . |