Mihail-Cristian Lotreanu | 2021-07-15 21:16:51 |
toti șoferii care nu respectă regulile privind utilizarea sistemelor (speciale sau nu) de avertizare sonoră să fie sancționați conform legislației în vigoare |
Ruxandra | 2021-07-21 14:44:20 |
Repararea terasamentului, a sinelor de tramvai si inlocuirea garniturilor de tramvai cu unele care nu sunt din secolele trecute. Indraznesc sa sper chiar la scoaterea liniilor de tramvai dintre Hala Traian si Sf. Vineri. Pe langa nivelul de zgomot insuportabil, felul in care se zguduie cladirile cand trec tramvaiele duce la afectarea serioasa a caselor, dintre care multe sunt de patrimoniu |
Localnic | 2021-07-21 17:45:05 |
Nivelul aberant de zgomot porneste chiar din centrul istoric al Bucurestiului unde nu sunt respectate in nici un fel normele. Este o competitie intre cluburi pentru a atinge cel mai inalt nivel de zgomot (si desigur fiecare cu alta melodie). Din centru se vede cu cata atentie este tratata problema zgomotului excesiv din oras. |
Dragusin Laurentiu | 2021-07-31 18:52:09 |
In intervalul orar 23.00- 06.00 sirenele autospecilelor smurd, pompieri,salvare sau politie ar trebui sa fie oprite sau la 1/4 din volumul utilizat pe timpul zilei. Noaptea girofarurile sunt mult mai eficiente pt a fi observate de f putinii soferi aflati in trafic si deci nu este nevoie sa fie trezit un cartier intreg la trecerea lor. In pandemie am vazut ce inseamna sa fii trezit din sfert in sfert de ora. Cei care locuiesc in proximitatea spitalelor mari sau a grupurilor de pompieri sau a sectiilor de politie simt pe pielea lor acest zgomot... De asemenea legea 123 a zgomotelor prevede ca poluatorii fonici precum aeroporturile ( dar deopotriva heliporturile -cel putin la fel de zgomotoase) ar trebui ca pana in 2022 sa traseze hartile de zgomot provocat de aparate pe traseele lor de zbor (culoare). Noi in nordul capitalei beneficiem si de zborurile dese de pe Baneasa ( unele si intervale orare interzise prin lege) dar si de o multime de elicoptere care suvoleaza in lung si in lat ( zi si noapte) zona. Toate aste inseamna zgomot insuportabil. Pe ur.ma trebuie reglementat zgomotul produs de mijl auto / moto- multe sunt modificate si la turatie de deplasare produc un zgomot de nesuportat. Volumul maxim ar trebui prevazut in lege iar politia circulatie si pol locala sa le poata verifica in trafic cu aparate specifice. In acest fel vom reveni la linistea cartierelor si la un confort adevarat. |
x3 | 2021-08-01 12:32:57 |
terasele din Herastrau, parcuri in general caror norme se supun? exista limitari si pt acestea? |
lauena | 2021-08-01 16:22:17 |
Zgomotul infernal facut de motociclete si unele masini; pe Calea Victoriei e permanenta o cursa in special intre mitociclisti; solutia interzicerea traficului cu motocicle care au peste un anumit motor in cetrul orasului; aceasi recomandare si pt masini. Multumesc |
Catalin | 2021-08-02 18:17:31 |
O initiativa buna. Sunt artere langa care noaptea te simti ca si cand ai locui langa o pista de formula 1, e.g. bd Iuliu Maniu. Ar trebui implementate sisteme de monitorizare corelate cu camere video iar in baza informatiilor culese din trafic sa se trimita amenzi dupa caz. |
Victor | 2021-08-03 11:06:20 |
Cartier Aviatiei: Bd Nicolae Caramfil si Alexandru Serbanescu zona de curse auto si turat motoare la maxim, in special noaptea tarziu. Dac anu se poate cu camere, macar cu prezeta politiei in zona si aplicarea de amenzi. |
Elfu | 2021-08-03 17:01:29 |
Sunt intersectii cu artere administrare de PMB in care geometria si marcajele sunt deficitare iar aceasta duce la situatii conflictuale in trafic. De asemenea 'noile' statii STB de pe linia 41 sunt realizate intr-un mod tip copy/paste netinand cont de geometria arterei pe care sunt realizate ducand la conflicte in trafic ( banda 2 se ingusteaza datorita capatului statiei proiectat gresit) .De multe ori se foloseste claxonul pentru a 'rezolva' aceste situatii. Ar fi mai simplu daca departamentul dumneavoastra care se ocupa cu asa ceva ar analiza si dispune modificari. Evident sper ca aveti oameni competenti si nu o sa 'evoluam' din rau in mai rau. Multumesc. |