Petrescu Livia | 2020-02-27 17:04:55 |
Idee buna doar pentru dezvoltatorul imobiliar. Toata zona va fi compromisa! In momentul de fata soseaua Petricani este supra-aglomerata. Va imaginati insemna construirea altor blocuri de locuinte P+14? Nimic despre organizarea de santier. SGA Ilfov Bucuesti nu isi asuma raspunderea pentru amplasarea lucrarilor... etc etc. Dezastru urbanistic! |
Dragos Dobre | 2020-03-05 00:14:15 |
Buna ziua, Care este rolul acestui PUZ ? Sa blocam de tot acest oras ? Asta va doriti cei care elaborati si avizati asemenea monstruozitati ? Nu sunt de acord cu acest PUZ , deoarece Sos Petricani nu a fost conceputa pentru asemenea cladiri , vedeti nivelul de inaltime din zona pentru care a fost construita aceasta strada si respectati-l !!! OPRITI PUZ-UL. |
PUZ-uri de ochii lumii - banii vorbesc | 2020-03-07 01:56:37 |
https://www.libertatea.ro/stiri/cainii-pazesc-terenul-pe-care-mama-lui-cristi-borcea-face-blocuri-de-200-000-000-de-euro-2732707 1000 de apartamente. Daca 800 din ele vor avea o masina, imaginati-va cum va arata Petricani. O masina are 4.5m lungime medie. Si pastreaza distanta de 1.5-2 metri fata de cea din fata. 2 benzi pe sens pe directia spre Fabrica de Glucoza, adica 400 de masini pe prima banda, 400 pe a doua a directiei de deplasare Nord. 6 metri * 400 masini = 2400 metri (spatiu ocupat pe sosea, ca sa ne facem o idee legat de impactul asupra traficului). Adica pe google maps, distanta de la Aleea Strandul Tei, pana la Bulevardul Pipera. Deloc o problema pentru traficul oricum praf. In PUZ la pagina 64 din 67 se mentioneaza ca s-a efectuat un studiu de impact asupra traficului in zona. Va rugam sa le puneti la dispozitia cetatenilor, in baza transparentei si liberului acces la documente de interes public. Aceste aprobari haotice de constructie, trebuie sa se opreasca la un moment dat. Ce se intampla cu aceste aprobari, pare sa fie fix acelasi lucru cu furtul de lemn din padurile Romaniei. Avem o autoritate de forma, sa para ca se ocupa cineva, dar de fapt, aprobarile sunt date de banda rulanta. Sau asta este impresia. Ma uit in PUZ si dincolo de niste generalitati, nu sunt foarte multe lucruri. Spre exemplu acest pasaj din PUZ, pagina 14/67: integrarea in particularitatile zonei si armonizarii cu vecinatatile. Aspectul cladirilor va exprima caracterul si reprezentativitatea functiunii si va raspunde exigentelor actuale ale arhitecturii europene de “coerenta” si “eleganta” Ce inseamna asta pentru ghilda arhitectilor? Unde sunt delimitarile concrete legate de ceea ce au voie sa faca si ceea ce nu au voie sa faca? De ce nu li se impune sa vina cu proiectul cladirii si acesta sa fie ”armonizat” prin analiza si indicatiile arhitectilor care se ocupa de orasul asta? Banuiesc ca in situatia data pot face tot ce-l taie capul pe constructor si orice considera el ca este “armonizat”. Oricum li s-au aprobat 3 blocuri turn de 14 etaje in zona cu alte constructii P+2E. Dar sa lasam bunul simt la o parte ca lipseste cu desavarsire, sa mergem pe ”docomente” In acest document de mai jos, se mentioneaza ca, zona amplasamentului terenului detinut de Calin Daniel este in zona “sit arheologic” Tei-Boboc, iar mai apoi la “regimul tehnic” se mentioneaza ca s-a descarcat de sarcina arheologica. Puteti indica cand s-au produs lucrarile de descarcare, ce institutie le-a facut, ce actiuni au fost intreprinse si perioada lor, ce s-a gasit acolo? http://urbanism.pmb.ro/duat-su/dezbatere%20publica/puz%20-%20soseaua%20petricani%205a/initiere/certif%20urb%202.pdf Pagina 17/67: nu au fost organizate intalniri cu cetatenii pentru discutarea proiectului. Mi se pare correct. |