Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind modificarea si completarea H.C.G.M.B. nr. 244/23.04.2019 privind stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in municipiul Bucuresti, incepand cu anul 2020
Comentarii
Tanase Liviu 2019-10-22 09:20:13
Pe langa ajustarea impozitelor pentru locurile de parcare care sunt prea ieftine , ar trebui ca toate locurile existente si spatii de parcat masina sa fie marcate si taxate cumva . Ca la CLUJ . Daca ei pot, putem si noi .
Mircea Voinea 2019-10-23 08:08:46
Dacă iți place atât de mult Clujul d-le Tanase Liviu nu te oprește nimeni să te muți acolo! Ca în America îți alegi locul în funcție de legile statului respectiv (unele state au legi interne, comunitatre diferite de alte state)
DINICA CRISTIAN 2019-10-29 20:48:44
In ultimii ani onor "primaria", ca este ea generala sau de sector 3 are numai preocuparea de a taxa diverse, probabil in viitorul apropiat si aerul,atat inspirat cat si expirat. Iar la sectorul 3 ne "pastoreste" un individ care numai exemplu personal de edil nu este, fiind executat silit de fisc, pt neachitarea obligatiilor catre buget, dupa cum informa media,spre rusinea lui Nici macar propriile acte normative nu le respecta,atunci cand este vorba de RESPECTAREA OBLIGATIILOR, DE CATRE AUTORITATILOR LOCALE. In speta, in regulamentul "scremut" la nivelul sectorului 3, ESTE MENTIONATA OBLIGATIVITATEA SEMNALIZARII CORESPUNZATOARE A PARCARILOR DE RESEDINTA,RECTE CU PANOURI. VAX, locurile de parcare de pe bd. Camil Ressu au fost numerotate, FARA A SE INDICA FAPTUL CA AU REGIM SCHIMBAT. INDICATOARELE RUTIERE EXISTENTE,NU EVIDENTIAZA NICIO INTERDICTIE,VEZI TRECEREA LA REGIM DE "PARCARE DE RESEDINTA", PE BULEVARE (nefiind singurul exemplu din sectorul 3). Parchezi auto si,fara sa stii,esti contravenient, ti se ridica auto si platesti amenda si sume corespunzatoare recuperarii auto. Iar autoritatea locala nu raspunde pentru aceasta NEGLIJENTA IN SERVICIU,CEL PUTIN, A UNORA PLATITI DIN BANUL PUBLIC. O BATAIE DE JOC LA ADRESA CONTRIBUABILULUI.Ajungem sa ne certam cu cel ce a inchiriat locul fara a cunoaste ca acesta nu este liber. IAR "AUTORITATEA"/"ORGANELE" INCASEAZA DE DOUA ORI: DE LA CEL CE A INCHIRIAT SI DE LA "CONTRAVENIENT",CEL DIN URMA NESTIIND CA A INCALCAT VREO NORMA. AM SESIZAT DIN 2017 NERESPECTAREA OBLIGATIEI DE A SEMNALIZA CORESPUNZATOR,LEGAL,EXISTENTA PARCARILOR DE RESEDINTA,CEL PUTIN RELATIV LA STRADA ROTUNDA SI NIMIC!...NICI MACAR UN RASPUNS RECLAMATIEI!BATAIE DE JOC,INSA MARITI TAXE!...O MIZERIE ASEMANATOARE A FOST CU MODIFICAREA IMPOZITELOR DIN CODUL FISCAL,UNDE BLOCUL MEU FIGURA CONSTRUIT IN 1996,DESI ESTE DIN 1968!!!!...ASTA CA SA NU BENEFICIEZI DE REDUCEREA CORESPUNZATOARE DE IMPOZIT,RAPORTATA LA VECHIMEA IMOBILULUI...HOTIE,ASTA ATI FACUT SI PROBABIL INCA MAI FACETI,CACI DESTUI DE PUTINI AU SESIZAT ILEGALITATEA VOASTRA!!!
Mihai 2019-11-03 01:50:43
Buna ziua, propun ajustarea impozitelor pentru autoturismele dotate cu instalatii de tip GPL/CNG, acestea sunt mai putin poluante dupa cum arata documentatia de specialitate, in plus reconversia autoturismelor pe benzina poate fi sustinuta prin reducerea impozitelor. Din comunicatul de presa http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7609 din data de 24.10.2019 reiese ca sunt un total de 653.000 de autoturisme cu norma de poluare Euro 3 si 4, numar autoturismelor polunate poate fi redus prin sustinerea conversiei catre GPL/CNG.
Propun trecerea tuturor locurilor de parcare gratuite si de rezidenta in subordinea primariei bucuresti si taxarea lor in baza unui abonament, iar autoturismele abandonate (cu roti desumflate, geamuri sparte, numere de inmatriculare lipsa, sau pur si simplu nemisate de 6 luni) sa fie ridicate, iar daca acestea nu sunt revendicate dupa 1 an de la ridicare sa fie scoase la licitatie in vederea dezmembrarii. Domeniul public nu este o groapa de gunoi, avand in vedere ca spatiul este o resursa limitata aceasta trebuie respectata si valorificata pentru toti cetatenii. Cine nu isi permite sa cirule cu autoturismul il poate vinde si cu ajutorul programelor de stimulare a micro mobilitatii pot achizitiona vehicule electrice (trotinete, biciclete electrice si normale) in vederea fluidizarii traficului si reducerea cantitatilor de noxe.
Adauga un comentariu
Daca nu doriti sa apara numele Dvs. completati acest câmp. (dacă nu îl completați va fi folosit câmpul "Nume Prenume").