Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) PUZ- BD. BUCUREȘTII NOI NR. 25 - SECTOR 1
Comentarii
Cornel Eftimie 2018-11-18 15:09:38
Ati facut vreun studiu de impact asupra traficului? Deja zona este supraaglomerata pentru ca legatura cu orasul se face doar pe 2 cai: Poligrafiei sau Podul Constanta, cai unde deja se sta bara la bara peste jumatate din zi. Ce se va intampla dupa ce veti mai adauga acolo acele sute de apartamente? Daca vreodata vom avea si noi un primar competent care va incepe consolidarea Podului Constanta (nu ca actualul care doar i-a dat un glet) ce se va intampla cu tot traficul? Si cum v-ati gandit dvs sa aprobati blocuri de 12 etaje intr-o zona cu blocuri mici??
Sper ca dupa urmatoarele alegeri sa avem un primar care sa stopeze complet aceste construiri haotice.
Adest Architecture 2018-11-26 13:33:59
Raspuns pentru dl. Eftimie:
Apreciem interesul dvs. referitor la dezvoltarea coerenta a zonei si dorim sa clarificam aspectele remarcate de dvs. referitor la propunerea din Bd. Bucurestii Noi nr. 25. Problemele de trafic majore la care faceti referire se transpun in intersectia Bd. Bucurestii Noi- Bd. Chitilei, intrucat aglomerarea se produce in relatia cu centrul orasului. Astfel, regasiti mai jos raspunsul nostru:
1. A fost realizat un studiu de trafic pentru zona analizata in urma caruia s-a concluzionat faptul ca, desi gradul de utilizare a infrastructurii in intersectia celor doua artere de categoria I este ridicat, se considera oportuna modificarea infrastructurii de transport rutier prin reconfigurarea intersectiei semaforizate dintre Soseaua Chitilei si Bulevardul Bucurestii Noi, iar solutia tehnica indicata prin PUZ (respectiv realizarea arterei in continuarea str. Pajura si propunerile de principiu pentru celelalte artere propuse) conduce la dublarea vitezei de deplasare in intersectie, reducerea intarzierii si reducerea riscului de accident. Pentru mai multe detalii referitoare la calculul indicatorilor de trafic, dar si a celorlalte recomandari si concluzii puteti solicita Directiei de Urbanism din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti studierea acestor documente aflate la dosar.
2. Proprietarul terenului ce a generat PUZ, cat si vecinul din sud-est care in prezent intocmeste la randul sau o documentatie PUZ, vor realiza continuarea Str. Pajura (artera propusa pe teren) pe cheltuiala lor, strada ce va avea regim public. Aceasta artera este de asemenea recomandata de studiul de trafic, alaturi de celelalte artere propuse in sud-vest-ul terenului (cu caracter de principiu pana la intocmirea unor documentatii de urbanism pe aceste amplasamente), fiind considerate un traseu continuu, alternative la Sos. Chitila.
3. Construirea ansamblului propus prin PUZ aduce un plus-valoare zonei studiate prin amenajarea zonei destructurate ce apartine fostei industrii. Aceasta nu afecteaza in mod considerabil cresterea raportului ICU (volum/capacitate) in zona analizata, traficul incadrandu-se in continuare in acelasi nivel de serviciu, respectiv F pentru intersectia Bd. Bucurestii Noi – Sos. Chitila.
Astfel, propunerea ansamblului de locuinte colective si servicii, alaturi de propunerile de reconfigurare a circulatiei se considera oportune pentru zona analizata din punct de vedere urbanistic si pentru imbunatatirea calitatii vietii din cartier, prin crearea de noi spatii publice si pietonale, comert si servicii de calitate la parterul blocurilor, cat si pentru reconversia functionala a terenurilor destructurate a fostelor industrii.