Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind infiintarea Administratiei Municipale pentru Consolidarea Cladirilor cu Rise Seismic si aprobarea organigramei, numarului total de posturi, statului de functii si Regulamentului de organizare si functionare ale acestui serviciu public de interes local al Municipiului Bucuresti
Comentarii
Ivan Florin 2016-10-08 00:35:02
Recomandare la proiect de act normativ privind infiintarea Administratiei Municipale pentru consolidarea cladirilor cu risc seismic.

Sunt incantat de grija PMB, pentru cladirile cu risc seismic si fac precizarea ca, eu nu am gasit calea legala pentru cheltuirea banilor publici la proiecte private.
Eu cred ca, de comun acord cu proprietari, aceste cladiri cu risc de prabusire, trebuie declarate cladiri monumente arhitecturale sau orice alta denumire pentru care se pot accesa fonduri europene, iar primaria poate achita ca un ajutor sau completare la aceste fonduri, proiectele in vederea consolidarii.
Daca PMB vrea sa consolideze pe bani publici una sau mai multe cladiri, acestea vor trebui sa devina partial sau total proprietatea PMB, dupa caz.
Consider ca trebuie modificat regulamentul de functionare a acestui proiect cat si organigrama.
Ca masura urgenta pentru aceste riscuri poate fi mutarea proprietarilor si chiriasilor din imobilele cu risc major, in imobile ale administratiei locale si infiintarea unor mici adaposturi formate din containere-locuinta care pot fi supraetajate si care vor adaposti provizoriu familiile sinistrate. Pana la data unui eveniment catastrofal, aceste adaposturi pot fi inchiriate facultativ, sau folosite pentru diferite evenimente sociale ,culturale, pentru cazarea sportivilor veniti la competitii, etc. In orice caz aceste adaposturi din containere trebuie organizate urgent si fixate pe langa cluburi sportive, sali de sport, scoli, primarii, gari, in fiecare sector.
Consider ca acest proiect nu e viabil si legal si trebuie respins.
Dorel 2016-10-09 01:00:16
De ce trebuie o noua institutie? De ce nu infiintati doar o directie in cadrul primariei sau la AFI care sa se ocupe de asta?
Gigi 2016-10-10 10:24:56
Consider ca trebuie afisata/anexata o lista a tuturor cladirilor cu risc seismic in proprietatea/administrarea Primariei pentru a se observa necesitatea infiintarii acestei societati. Daca nu inseamna clar ca este doar o noua societate comerciala destinata in special obtinerii unor avantaje sa le zicem "dubioase".
Anca 2016-10-14 01:03:15
De moment ce exista serviciul consolidări in cadrul primăriei de ce înființati un nou serviciu public de interes local? Cunoasteti legea funcționarului public , asa spuneați Dna primar .... Dați funcționari publici afara pentru a angaja clientela Dvs? Știți calea justiția .. Dna Drăgoi va învață f bine , o sa țineți funcționari acasă care vor câștiga in instanța procesul si vor primi si bani retroactiv ... Din banii noștri .... Ai contribuabililor . Rușine .
Savu Florin 2016-10-15 17:00:44
Probabil ca va asteptati ca aceste consolidari sa dureze foarte mult de faceti o noua administratie. Ce se intampla cu institutia dupa ce se consolideaza cladirile? Parca nu earu destule institutii in Bucuresti. Numai PMB cate administratii are. Ia vedeti, la fel e si la Viena?