Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind stabilirea nivelurilor impozitelor si taxelor locale in municipiul Bucuresti, incepand cu anul 2016
Comentarii
Dumitru Marius 2015-10-07 17:38:45
conform noului cod fiscal ( L.277/2015 ) nu mai este prevazuta taxa hoteliera. In proiectul de hotarare afisat, la anexa 2, pg.5, pct.5 ati inclus si taxa hoteliera.
Victor Viorel 2015-10-08 13:37:14
Conform art.460 alin.(2) din Noul Cod Fiscal (aprobat prin legea nr.227/2015 si publicat in MO nr.688/10.09.2015), impozitul pe cladirile nerezidentiale detinute de persoane juridice variaza intre 0,2% si 1,3%. Oare CGMB este mai presus de lege incat vrea sa taxeze respectivele imobile cu 1,5% din valoarea impozabila? Sau Codul Fiscal nu se aplica si in Bucuresti? Ori poate este o masura "in interes national"?
Marian Ivan 2015-10-09 09:59:46
Solicit marirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcari de resedinta la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politica sa incurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scadea poluarea si congestiile. Aceasta masura poate convinge Comisia Europeana ca administratia din Bucuresti adopta masuri ce pot determina scaderea poluarii. Adoptarea de masuri eficiente pentru scaderea poluarii provocate de traficul rutier este o conditie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeana le-a inceput din cauza poluarii din Bucuresti.
Dat fiind ca 92% dintre soferi nu platesc ocuparea spatiului public, este necesara instituirea unei noi taxe, care sa rezolve acest aspect. Propun ca aceasta taxa sa se numeasca Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcari, altele decat cele de resedinta. Pentru usurinta taxarii, propun taxarea pe perioade de o saptamana, o luna, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie platita de toti posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupa spatiul public pe raza municipiului Bucuresti, indiferent cine utilizeaza respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe sa fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcari de resedinta.
Taxa trebuie sa se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, daca sunt parcate pe spatiul public, cu exceptia locurilor de parcare cu plata.
Verificarea platii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor placutelor de inmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele masini ale Politiei Locale.
Marian Ivan 2015-10-09 10:09:31
Solicit marirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcari de resedinta la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politica sa incurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scadea poluarea si congestiile. Aceasta masura poate convinge Comisia Europeana ca administratia din Bucuresti adopta masuri ce pot determina scaderea poluarii. Adoptarea de masuri eficiente pentru scaderea poluarii provocate de traficul rutier este o conditie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeana le-a inceput din cauza poluarii din Bucuresti.
Dat fiind ca 92% dintre soferi nu platesc ocuparea spatiului public, este necesara instituirea unei noi taxe, care sa rezolve acest aspect. Propun ca aceasta taxa sa se numeasca Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcari, altele decat cele de resedinta. Pentru usurinta taxarii, propun taxarea pe perioade de o saptamana, o luna, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie platita de toti posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupa spatiul public pe raza municipiului Bucuresti, indiferent cine utilizeaza respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe sa fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcari de resedinta.
Taxa trebuie sa se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, daca sunt parcate pe spatiul public, cu exceptia locurilor de parcare cu plata.
Verificarea platii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor placutelor de inmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele masini ale Politiei Locale.
Haralamb Jianu 2015-10-09 15:23:11
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti.

Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Cristian Pana 2015-10-09 15:36:26
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.

Citeste mai mult: adev.ro/nvyddx
Florin-Daniel 2015-10-09 15:36:31
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Mihai Robert Lorinczi 2015-10-09 15:45:57
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Bogdan Alto 2015-10-09 15:56:00
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti.
Delia Mihalache 2015-10-09 15:57:07
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti.

Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă.

Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată.

Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Laurentiu Lungu 2015-10-09 16:09:06
Solicit mărirea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 2 lei/zi/vehicul. Banii proveniti din colectarea acestei taxe ar trebui să finanteze masuri pentru dezvoltarea si incurajarea modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. In plus, dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare a locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Radu 2015-10-09 16:10:56
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale
Florin-Daniel 2015-10-09 16:13:06
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Bogdan Alto 2015-10-09 16:13:23
Solicit totodata ca impozitul auto sa se mareasca proportional cu gabaritul, capacitatea cilindrica si poluarea facuta de automobile mari, prea mari uneori pentru oras.
Din aceste taxe sa se plateasca investitii in parcari subterane mai ales in zonele aglomerate din cartierele de blocuri. Cvartalurile de blocuri din cartierele vechi sa aiba parcari subterane proprii.
Benzile de circulatie sa nu mai fie blocate de masini parcate si, astfel, transportul in comun sa poata avea banda unica si timpi de parcurgere a statiilor cunoscuti si respectati, calatorii stiind cand sa ajunga la statie si la destinatie.
Irina Dumitrascu 2015-10-09 18:39:52
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.

Citeste mai mult: adev.ro/nvyddx
Andrei Boboc 2015-10-09 18:46:06
Solicit ca măsură suplimentară de taxare şi tot odată măsură pentru încurajarea folosirii corecte a parcărilor amenajate:
1. Urmărirea şi inventarierea parcărilor actuale pe străzi şi trotuare astfel ca apoi să fie implementat în acele locuri "parcări cu regim special" (locul oricum e ocupat pentru că sunt deja foarte multe maşini), în care să se perceapă taxă de parcare la un preţ cel puţin dublu comparativ cu preţurile din parcările amenajate.
2. Taxarea să se facă ca o amendă care să se poată plăti uşor la orice bancă, transfer bancar, etc pe baza unor tichete cu coduri unice - astfel angajaţii care pun bonuri în geam să nu primească "şpagă" pe locuri. Aceştia să fie mutaţi permanent să nu se creeze "prietenii" şi rapoarte zilnice cu poze, pentru justificarea numărului de bonuri.
3. La un număr de amenzi neplătite să li se suspende dreptul de a mai parca pe locurile de parcare arondate, astfel fiind motivaţi să plătească taxa de parcare.
4. Parcările amenajate din centru să fie gratuite şi întreţinute din banii luaţi pe parcările cu "regim special".
5. Bonificarea proprietarilor cu un minim de parcări în "regim special" cu reducere la impozitul maşinii.
Marius Zaharia 2015-10-10 01:45:44
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.
Crina Cranta 2015-10-11 01:33:04
Solicit mărirea Taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă la minim 1 leu/mp/zi. Este necesar ca acesta politică să încurajeze utilizare modurilor alternative de deplasare pentru a scădea poluarea şi congestiile. Această măsură poate convinge Comisia Europeană că administraţia din Bucureşti adoptă măsuri ce pot determina scăderea poluării. Adoptarea de măsuri eficiente pentru scăderea poluării provocate de traficul rutier este o condiţie pentru a determina blocarea procedurilor de infringement pe care Comisia Europeană le-a început din cauza poluării din Bucureşti. Dat fiind că 92% dintre şoferi nu plătesc ocuparea spaţiului public, este necesară instituirea unei noi taxe, care să rezolve acest aspect. Propun ca această taxa să se numească Taxa pentru utilizare locurilor publice pentru parcări, altele decât cele de reşedinţă. Pentru uşurinţa taxării, propun taxarea pe perioade de o săptămână, o lună, 6 luni sau 12 luni. Taxa trebuie plătită de toţi posesorii de autovehicule, remorci, rulote, etc care ocupă spaţiul public pe raza municipiului Bucureşti, indiferent cine utilizează respectivele autovehicule, remorci, rulote etc. Propun ca nivelul acestei taxe să fie de 50% din valoarea taxei pentru utilizarea locurilor publice cu parcări de reşedinţă. Taxa trebuie să se aplice tuturor vehiculelor enumerate mai sus, dacă sunt parcate pe spaţiul public, cu excepţia locurilor de parcare cu plată. Verificarea plăţii taxei se poate face automatizat, cu ajutorul cititoarelor plăcuţelor de înmatriculare. Acest tip de cititoare sunt montate pe unele maşini ale Poliţiei Locale.


marta 2015-10-11 13:08:51
-taxa pentru vizarea autorizatiei pentru alimentatie publica este impartita doar in doua categorii sub si peste 500 mp. Cei care au 5o mp se pot compara cu cei care au 490mp? de ce nu introduceti si categorii mai mici pentru a incuraja orice noua afacere?
Sinziana Dobre 2015-10-12 14:57:49
Ar fi fost binevenit ca in document sa fie inclusa si o coloana cu nivelul taxelor in 2015, pentru a fi vizibil ce variatie propuneti. Si, de asemenea, documentul sa fie disponibil intr-un format de date deschise.