Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) - CALEA DOROBANTI NR. 16-18, STR. G-Rț ERNEST BROSTEANU NR. 4 si 8, STR. MIHAIL EMINESCU, NR. 27, SECTOR 1
Comentarii
Raluca 2013-12-18 09:49:20
nu sunt de acord.
Raluca 2013-12-18 09:50:24
parcare planificata
Raluca 2013-12-18 09:50:35
de ce nu se pot scri
Raluca 2013-12-18 09:51:01
e? asta e dezbatere?
N-am spatiu pentru mesaj. 2013-12-18 10:52:03
NU sunt de acord.
Andrei Stan 2013-12-20 18:33:53
Acest PUZ este unul dintrea acelea, nu putine, prin care se produce distrugerea zonelor protejate din Bucuresti. Construirea unor cladiri atat de inalte pe amplasamentul prezentat in documentatie nu se justifica in niciun fel. Astfel, in plansa de la pagina 23 se propune construirea unui corp cu inaltimea de 41,5 m respectiv 45 m la strada Ernest Brosteanu, in conditiile in care cele doua cladiri de pe Calea Dorobanti (una dintre ele monument istoric) de care vor fi lipite aceste corpuri au un singur etaj, iar strada Ernest Brosteanu, care va deservi aceste cladiri, este ingusta. Cladirile de vis-à-vis, de pe aceeasi strada, au 1-2 etaje, iar Biserica Precupetii Noi aflata imediat la est, este de asemenea de dimensiuni reduse. In avizul de la Ministerul Culturii se prevede un CUT=4 « depasind regulamentul zonei protejate », lucru care este inacceptabil. Cum se incadreaza asemenea mastodonti in aceaste zone protejate cu patrimoniu construit extrem de valoros ? Ce armonie mai poate exista cand practic asemenea cladiri zdrobesc monumentele din imediata vecinatate?
O alta absurditate a acestui proiect este faptul ca se permite ca noua constructie sa fie realizata deasupra cladirii monument istoric din strada Mihai Eminescu : … «volumul iese in consola peste cladirea monument istoric de pe strada Mihai Eminescu nr. 27… « . Practic un monument va fi « incalecat » de o noua constructie! Cat de departe poate merge absurditatea? Asa se pune in valoare un monument istoric ? Aceasta este inca o proba a dispretului pentru patrimoniu afisata in acest PUZ.
Consider acest PUZ extrem de nociv si rog Consiliul General sa il respinga.
CRISTI DARIE 2013-12-22 16:38:07
Ati blocat acces !!!
Nu se poate scrie 2013-12-22 19:50:15
NU sunt de acord.
BEjan Cristian 2013-12-23 12:52:27
In prag de Craciun ati postat in dezbatere publica toate bombele urbanistice din ultimele 15 luni numai pe principiul ca lumea e ocupata si presa distrata in aceasta perioada a anului. Nu mai aveti nimic sfant. RUSINE SA VA FIE !!!
Andrei 2013-12-27 04:19:05
Un asemenea mastodont ar sufoca zona cu totul.
Alin Stanica 2013-12-29 14:33:47
Acest PUZ este unul extrem de nociv pentru Bucuresti. Acest gen de PUZ-uri desfigureaza orasul, iar zonele protejate si patrimoniul sunt agresate si distruse. Nu se poate vorbi de dezvoltare armonioasa si coerenta cand intr-o zona protejata se propun cladiri de 41,5 m si 45 m langa cladiri cu un etaj, una dintre ele monument istoric (strada Dorobanti) si peste drum de cladiri, de asemena de dimensiuni reduse (1-2 etaje), pe o strada ingusta cum este Ernest Brosteanu. Totodata se permite ca noua contructie sa fie realizatra si deasupra cladirii monument istoric de pa strada Mihai Eminescu. Asa ceva nu poate fi permis: cladiri care se construiesc deasupra monumentelor istorice!!!! Cat de departe poate merge dispretul fata de patrononiul acestui oras?
Sunt profound impotriva acestui PUZ si sper ca va fi respins.
Pricop 2013-12-29 23:54:52
Nu sunt de acord.

Acest proiect a mai fost propus şi în 2013 şi a fost respins, bucureştenii exprimându-se împotriva lui, cu argumente inteligente şi solide. De ce insistaţi cu tunurile astea imobiliare când aveţi în proprietate multe clădiri superbe de restaurat, întreţinut şi reintrodus în circuitul economic? De ce aţi oprit aceste şantiere şi le lăsaţi să se deterioreze şi să se prăbuşească? Exemple că se poate există deja multe, din partea privaţilor. PMB nu poate? Aceasta este o zonă protejată prin lege pentru că are clădiri cu o arhitectură deosebită şi o istorie autentică şi bogată, nu contrafăcută. Fiindcă este zonă protejată înseamnă că obligaţia dvs. este să le ocrotiţi, să le restauraţi şi să le reintroduceţi în circuitul economic, nu să le ascundeţi, să le demolaţi, obturaţi, intimidaţi. Idei testate deja, care s-au dovedit fezabile: grădiniţe, spitale, azile pentru bătrâni, muzee, ateliere, săli de conferinţe, săli de proiecţii, săli de teatru, hoteluri, cluburi şi cercuri educative, expoziţii, birouri, săli pentru dezbateri etc. Ruşine şi numai pentru că aţi luat în considerare o asemenea propunere!
Ioana Novac 2013-12-29 23:58:37
Nu sunt de acord. Asta nu este consultare publică, ci doar praf în ochi pentru a fi bifată procedura. A mai fost supusă în dezbatere publică şi cetăţenii s-au exprimat împotrivă. Drepturile şi nevoile cetăţenilor sunt ignorate în totalitate.
Alin Toma 2014-01-03 12:09:16
Un dezastru! Inca banii fac legea!
Sava V 2014-01-03 14:36:49
Nu sunt de acord!
arh. Silviu Gogulescu 2014-01-03 16:54:24
Va solicit respingerea acestui PUZ din urmatoarele motive: 1. solutia agreseaza monumentele istorice din Calea Dorobantilor 16-18 ( nu numai prin volum, gabarite si distante, cat mai ales prin nefericita solutie in consola agresiva, modalitate care va putea fi invocata ca precedent si pentru alte monumente). 2. solutia paralizeaza traficul in zona ( si singurii raspunzatori pentru aceasta sunt cei care isi dau avizul favorabil acestui PUZ) - locuind in zona, dar nu in imediata vecinatate a investitiei propuse, cunosc problemele infernale ale traficului auto si pietonal in zona, mai ales in afara perioadelor vacantelor scolare si universitare + Billa ( ASE-ul, cele 2 licee, scolile din zona, atrag un flux auto si pietonal fantastic, care blocheaza si acum traficul in zona). Ori functiunile propuse (hotel, cazinou, servicii, comert, birouri si locuinte, la o asemenea dimensiune si anvergura, vor atrage fluxuri, continue, nediferentiate orar, care vor bloca in permanenta traficul (inclusiv cel pietonal) in zona. Zona trebuie aerisita si drenata nu supraaglomerata. Mai ales in contextul strangularilor provocate de iminentul santier al pasajului rutier din romana (pe axa Eminescu). Mai mult nici nu se prevad in totalitate parcarile in subteran, ci posibil si suprateran ( in momentul acesta este imposibil, toata zona este complet ocupata inclusiv trotuarele).In plus functiunea de cazinou este incompatibila cu cea de biserica.
arh. Silviu Gogulescu 2014-01-03 16:54:37
Va solicit respingerea acestui PUZ din urmatoarele motive: 1. solutia agreseaza monumentele istorice din Calea Dorobantilor 16-18 ( nu numai prin volum, gabarite si distante, cat mai ales prin nefericita solutie in consola agresiva, modalitate care va putea fi invocata ca precedent si pentru alte monumente). 2. solutia paralizeaza traficul in zona ( si singurii raspunzatori pentru aceasta sunt cei care isi dau avizul favorabil acestui PUZ) - locuind in zona, dar nu in imediata vecinatate a investitiei propuse, cunosc problemele infernale ale traficului auto si pietonal in zona, mai ales in afara perioadelor vacantelor scolare si universitare + Billa ( ASE-ul, cele 2 licee, scolile din zona, atrag un flux auto si pietonal fantastic, care blocheaza si acum traficul in zona). Ori functiunile propuse (hotel, cazinou, servicii, comert, birouri si locuinte, la o asemenea dimensiune si anvergura, vor atrage fluxuri, continue, nediferentiate orar, care vor bloca in permanenta traficul (inclusiv cel pietonal) in zona. Zona trebuie aerisita si drenata nu supraaglomerata. Mai ales in contextul strangularilor provocate de iminentul santier al pasajului rutier din romana (pe axa Eminescu). Mai mult nici nu se prevad in totalitate parcarile in subteran, ci posibil si suprateran ( in momentul acesta este imposibil, toata zona este complet ocupata inclusiv trotuarele).In plus functiunea de cazinou este incompatibila cu cea de biserica.
ioana simionescu 2014-01-09 22:14:09
Nu sunt de acord. Cer respingerea acestui PUZ. Zonele protejate asta sunt, pro-te-jate impotriva tunurilor, turnurilor si altor aberatii cum sunt suprapunerile continute in proiectul propus.
alf 2014-04-09 18:32:53
degeaba nu sunteti de acord, primaria este asociata cu firma ce mutileaza orasul.